הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

איתור שוחת ביוב

שוחות ביוב הם חלק בלתי נפרד ממערכת הביוב שברובה תהיה נסתרת, אך פתחי ביוב לרוב יהיו גלויים. ישנם מקרים בהם שוחות ביוב יהיו נסתרות כתוצאה מבניה שנעשתה עליהם או גורמים שונים שמסתירים אותם. כאן אנו נכנסים לתמונה ומבצעים איתור שוחת ביוב במקרים כמו סתימות ביוב או פיצוצים בצנרת הביוב שמצריכים תיקון

מה זה בעצם שוחת ביוב?

שוחת ביוב זה בעצם פתח הגישה לצנרת הביוב, דרכו ניתן לטפל במערכת ולבדוק את תקינות זרימת מי הביוב ולוודא שאין סתימות או נזקים בצנרת הביוב שמצריכים חידוש של קוו הביוב או שטיפת קוו הביוב לדוגמה.

ברוב המקרים שוחות ביוב גלויות ברחוב ונגישות למקרים בהם צריך לטפל בבעיה שקשורה בביוב, אך במקרים מסוימים שוחות הביוב חבויות מתחת לאדמה וצריך לחפש אותן. שוחות ביוב יכולות להיות חבויות תחת כביש סלול, מדרכה, אספלט, דק, דשא סינטטי או אפילו לכלוך רב שהצטבר מעל השוחה.

מה הצורך באיתור שוחת ביוב?

לרוב לא נצטרך להתעסק עם תשתית הביוב, אך ישנם מקרים שיש צורך באיתור שוחת הביוב. ביצוע הפעולה מצריך טכנולוגיה מתקדמת לאיתור תשתיות שנמצאת לרוב אצל בעלי מקצוע בתחום הביוב

 

איתור שוחות ביוב
איתור שוחות ביוב

במקרה שצריך לאתר שוחה חבויה ישנן כמה דרכים למצוא אותה:

ככל שהמידע על הדרך שנבנתה תשתית הביוב אצלכם בבית או בעסק כך נוכל לאתר אותה מהר יותר ועם כמה שפחות נזקים לריצוף.

שרטוטים הנדסיים

הדרך הראשונה שנשתמש בא היא שרטוטים הנדסיים של תשתיות הביוב שבעזרתם אפשר להעריך בצורה כמעט מדויקת איפה נמצאת השוחה החבויה. בעל המקצוע ידע לזהות אזור פוטנציאלי לפי השרטוט ולבדוק בו איפה השוחה.

רובוטים ומצלמות ביוב

דרך נוספת היא מצלמות ורובוטים, באמצעות מצלמות ורובוט לצנרת הביוב ניתן יהיה לשדר בכל רגע נתון נתוני מרחק ותמונה מעשית באיכות גבוהה שתשמש את בעל המקצוע ככלי יעיל לאיתור השוחה והגעה מעשית אליה.

איתור בעזרת מערכות לשידור תדרים

כיום עם התפתחות הטכנולוגיה בעולם האינסטלציה והביוב ישנם מכשירים לאיתור תשתיות ביוב ושוחות ביוב. מכשירי איתור ייעודיים המשדרים תדרים מיוחד לאורך צנרת הביוב ובעזרת המאתר ניתן לגלות את התוואי של מערכת הביוב.

כמובן שלפני כל הדרכים האלה ישנה דרך נוספת של שימוש בניסיון מקצועי, שהרי אנשי המקצוע שלנו בעלי ניסיון של שנים בזיהוי שוחות חבויות ובמערכת הביוב הכללית, לכן יוכלו בעלי המקצוע להשתמש בידע המקצועי שלהם על מנת לשער איפה נמצאת השוחה ובכך ליצור עוד אינדיקציה שתעזור בפתרון הבעיה.

לכן כאשר אתם נתקלים בבעיה באיתור שוחה באזורכם נשמח להציע את שירותינו. אנשי המקצוע שלנו מיומנים מאוד באיתור תשתיות ביוב וכאשר תצטרכו את שירותם יעשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר ובמקצועיות תוך כדי עדכון הלקוח לאורך כל הדרך.

 

כמה עולה איתור שוחות ביוב?

מחיר איתור שוחות ביוב משתנה ותלוי במקרה בו מדובר אך נציין שהעלות מתחיל מ-750 ש"ח וצפונה. ישנם מקרים שלאחר האיתור מגלים בעיות בצנרת הביוב שמצריכים תיקון או פתיחת סתימה מה שעלול לייקר את השירות.

מחירון איתור וצילום מחיר (לפני מע"מ)
איתור שוחת ביוב החל מ-690 ₪
צילום קווי ביוב החל מ- 750 ₪
בדיקת צנרת ביוב עם מצלמה החל מ- 550 ₪
צילום צנרת ביוב החל מ- 650 ₪

איך אפשר להוזיל את המחיר?

הכינו שרטוטים של תשתית הביוב, אם מדובר על בית חדש שקניתם בקשו מהקבלן או בעל הבית הקודם את התכנית האינסטלציה על מנת להיעזר בה ולהבין היכן ממוקמים פתחי הביוב. ככל שיהיה בידיכם יותר מידע על מיפוי תשתית הביוב כך הצורך במכשור מתקדם כגון רובוטים לצילום קווי ביוב יפחת, ומן הסתם תשלמו הרבה פחות.

איתור שוחת ביוב נסתרת
איתור שוחת ביוב נסתרת

איתור שוחת ביוב מבצעים רק עם חברת שירותי ביוב מקצועית!

אם קראתם את המאמר הבנתם שלאתר שוחת ביוב זה לא דבר פשוט כל כך ומצריך התעסקות עם מכשור מתקדם. המכשור נועד להקל על התהליך ולמזער את הנזקים שיכולים להיגרם, כגון שבירת מרצפות וקירות על מנת לאתר את פתח הביוב המוסתר. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח להגיע עם צוות מקצועי המומחה בבעיות בביוב ובאיתור שוחות נסתרות וסמויות.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן