הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה

קשה להאמין שהעץ האהוב שצומח בחצר הוא האחראי להצפת הביוב. סתימות שנגרמות משורשים מתחילות בסדק זעיר שנוצר בצנרת דרכו שורש דק מאוד מצליח לחדור אל הצנרת. ברוב המקרים הבעיה מתחילה בסדק כמעט בלתי נראה בצנרת שגורם לזליגת ביוב אל הקרקע מה שיצריך להזמין טיפול של ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה.
ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה

✔️ ניקוי שורשים ביוב באבן יהודה בזול!

☑️ פתיחת סתימת שורשים בביוב במהירות

✔️ כולל אחריות על העבודה

☑️ הגעת ביובית לחיתוך והסרת השורשים במידת הצורך

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי

ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה – למי מתקשרים ומתי?

שורשי העצים והצמחים מזהים במהרה את הצנרת שלכם כמקור הזנה רב ערך ותוקפים אותה בנחישות. בתוך זמן קצר מאוד השורשים יצליחו לאתר את הסדק בצנרת, לפלוש אליה ולייצור סתימה. מה עושים? מזמינים ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה דרך חברת הכל לקו כולל ביובית במחיר משתלם. אנו מתחייבים לאמינות ומקצועיות ולשחרור הסתימה וגם להרחיק לצמיתות את השורשים מתוך הצנרת. פתיחת סתימות בלחץ מים במקרים של שורשים בצנרת מתבצעת על ידי ביובית.

כיצד עצים גורמים נזק לצנרת?

ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה נדרש בבתים פרטיים וגם בבניינים. כאמור, סתימות ביוב שורשים מתחילות בסדק זעיר שגורם לטפטוף בלתי מורגש של ביוב אל האדמה. השפכים שבצנרת מזוהים על ידי עצים ושאר צמחים כמקור מזון עשיר והופכים ליעד. העץ ישלח במהרה שורשים אל האזור, יעטוף את הצנרת בשורשים ובתוך זמן קצר יצליח למצוא את הסדק.

חדירת השורשים אל הצנרת דרך הסדק עלולה להרחיב אותו ולגרום לנזילה. במקרים של צנרת ישנה, שורשי עצים מצליחים לפורר חלקים ניכרים. כעת כאשר יש כבר שורש בתוך הצנרת העץ יחזק את השורש במטרה לקבל כמה שיותר מזון מתוך הצנרת. השורשים שגדלים בתוך הצנרת חוסמים אותה בהדרגה עד לשלב בו ביוב עולה בחצר.

סימנים לפלישת שורשים בצנרת ביוב

ברוב המקרים לא ניתן לזהות שיש שורשים בביוב עד לרגע בו ביוב עולה ויש צורך להזמין ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה. ייתכן ותשימו לב בחלק מהמקרים לצחנת ביוב קלה עד בינונית בחצר. טיפול מוקדם בבעיות ביוב עם דגש על בעיית שורשים בצנרת עתיד לחסוך לכם זמן וכסף.

אם יש אצלכם בעיה חוזרת של חדירת שורשים לצנרת כדאי להזמין באופן יזום ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה. כצעד של מניעת כדאי לשקול הרחקה של העצים מהצנרת והחלפת קטעי צנרת בעייתיים. כאשר הצנרת ישנה ומתפוררת סתימת שורשים מתפתחת בקלות.

חיתוך שורשים בביוב באבן יהודה נדרש על מנת למנוע גרימת נזק חמור יותר לצנרת. במקרים של צנרת מבוססת צינורות קטנים חסימה מלאה של זרימת השפכים תופיע במהרה. במערכות ביוב גדולות סתימות נוצרות לאט יותר והן מתגלות רק לאחר שהשורשים כבר ממלאים את הצנרת ואספו סביבם פסולת רבה.

מתי נמליץ על ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה?

טיפול בשורשים בביוב דורש את הסרתם המוחלטת ומניעת כניסה חוזרת אל תוך הצנרת. ניקוי שורשים בביוב נדרש מיד לאחר חיתוך שורשים בביוב. את השטיפה של הצנרת מבצעים עם ביובית חזקה על מנת להבטיח ניקוי יסודי של כל הלכלוך שהצטבר בדפנות של הצינורות.

ביובית פתיחת סתימות מסוגלת גם לבצע שטיפה בלחץ מים אדיר וגם לבצע שאיבה של כל תכולת הצנרת. הסרת שורשים בביוב באבן יהודה מתבצע על ידי ביובית חזקה שמסוגלת להזרים מים בעצמה אדירה וגם לשאוב באופן יסודי את כל תכולת הצנרת. שימו לב, ניקוי שורשים ממערכת ביוב אינו מסתכם רק בחיתוך שורשים וניקוי יסודי של הצנרת.

ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה נדרש בעבור כל מקרה של סתימה שנגרמה משורשים. יש לבצע פתיחת סתימת שורשים בביוב באבן יהודה במקרים של סתימת שורשים בבית פרטי, סתימה בצנרת ראשית של בניין מגורים, סתימה מורכבת בבית עסק, סתימה באתר נופש וכן הלאה.

מחירון שורשים בביוב באבן יהודה מחיר (לפני מע"מ)
ניקוי שורשים בביוב 350-1200 ₪
פתיחת סתימת שורשים בעזרת ביובית 850-1500 ₪
צילום קווי ביוב לאיתור הסתימה 580-1100 ₪
פתיחת סתימות ביוב בעזרת ביובית 850-1500 ₪

איך מרחיקים את השורשים בביוב?

כעת כאשר בוצע ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה יחד עם חיתוך, זרימת השפכים בצנרת חזרה למצב תקין וקל לחשוב שהבעיה נפתרה. אנחנו כאן בשביל להבהיר שהמלאכה טרם הושלמה ולהסביר לכם איך למנוע שורשים בביוב לטווח הארוך.

אינסטלטור ביוב עם ניסיון רלוונטי ימליץ בהתאם לתנאים בשטח על צילום קווי ביוב, תיקוני צנרת בשיטת אל הרס, שימוש בחומרים לקטילת שורשים. שטיפת קווי ביוב לטיפול בסתימת שורשים מהווה פתרון זמני. תהיו אתם חכמים יותר, תפנו אלינו ותיפרדו מבעיית השורשים אחת ולתמיד.

ניקוי שורשים בביוב אבן יהודה
ניקוי שורשים בביוב אבן יהודה

מדוע חשוב לתקן את צנרת הביוב במקרה של שורשים?

ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה מחזיר את זרימת השפכים למצב תקין, אך אינו מונע פלישה חוזרת של שורשים אל תוך הצינור. אם בצעתם חיתוך שורשים בביוב העץ יזדקק למספר שבועות עד מספר חודשים בכדי להצמיח שוב שורשים ולשלוח אותם לתקוף את הצנרת שלכם.

בעיית שורשים בצנרת ביוב אינה נפתרת כל עוד לא בוצעו תיקוני צנרת. חיתוך שורשים בביוב באבן יהודה חייב לכלול גם תיקון של אותו פתח בצנרת דרכו השורשים פלשו אליה. ניקוי שורשים בביוב שאינו כולל חיתוך שורשים בביוב ותיקון צנרת מהווה פתרון חלקי וזמני בלבד.

שימו לב, ייתכן גם מצב בו שורשים חודרים אל תוך הצנרת דרך פתח הביוב העליון. במקרה כזה אין צורך בתיקון של הצנרת.

איך מתקנים מרחוק סדקים בצנרת?

השמדת שורשים בביוב תפתור את הבעיה רק כאשר נשכיל למנוע פלישה חוזרת. פתיחת סתימת שורשים עם חיתוך שורשים בצנרת או ללא חייבת לכלול גם תיקון לצנרת. שיטת אל הרס מאפשרת ביצוע תיקוני צנרת ללא גרימת נזק לקירות, חירוף או לחצר. אל תמהרו לאשר חפירות בחצר לחשיפת הצנרת לפני שאתם מתקשרים אל חברת ביובית הכל לקו ומגלים שאפשר גם אחרת.

תיקון צנרת לאחר ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה מתמקד בסתימת החור או הסדק. הסרת שורשים בביוב היא הזדמנות לחדש ולחזק קטעי צנרת בלויים, סדוקים וחלודים. אין חובה להמתין עד לרגע בו שורשי עצים מפוררים את הצנרת, אפשר וכדאי להקדים לחדש ולחזק את קווי הביוב.

ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה כולל החלפת קו ביוב

פתיחת סתימת שורשים בביוב תדרוש את החלפת קו הביוב במלואו או בחלקו כאשר לא ניתן יהיה להחזיר את הקו לפעילות תקינה באמצעות תיקון. ניקוי שורשים בצנרת ישנה עשוי לחשוף צנרת מתפוררת עם חורים וסדקים שגורמים לנזילות חמורות. חשוב להדגיש שברוב המקרים הסרת שורשים בצנרת אינה מחייבת החלפה יקרה של כל קו הביוב.

אנו יודעים איך להרוג שורשים בביוב מבלי לגרום ולנזק וגם איך לתקן נזילות וסדקים מרחוק. נמליץ על ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה יחד עם החלפת קו רק כאשר אין כל מוצא אחר. נדגיש שעבודות החלפת צנרת יש לבצע בהתאם לתקן באמצעות קבלן ביוב מוסמך.

הסרת שורשים בביוב באבן יהודה מבצעים עם המקצוענים לפתיחת סתימות

הוצאת שורשים מביוב מתבצעת בכל פעם קצת אחרת. במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר נקפיד לבצע בדיקה יסודית של הצנרת ונאתר את הגורמים לבעיה. יהיו מקרים בהם יהיה צורך בחיתוך, מקרים של פריצת קווי ביוב והתקנת קו חדש וגם מצבים בהם אפשר יהיה לפתור את הבעיה באמצעות שירותי ביוב וחומר קוטל שורשים.

פתיחת סתימת שורשים בביוב תושלם רק עם חומר קוטל שורשים בלבד רק במקרים מועטים בהם אפשר להבטיח שהעץ לא יחזור עוד להצמיח שורשים בקרבת הצנרת.

להזמנת פותח סתימת שורשים בביוב מחיר משתלם חייגו עכשיו ונשמח לעזור. עבודות שורשים בביוב באבן יהודה מתבצעות באופן יומיומי עם ציוד חדיש, צוות מומחה ותוצאות שמדברות בעד עצמן. ניקוי שורשים בביוב באבן יהודה עם ביובית זה חברת הכל לקו.

5/5 - (32 דירוגים)

שורשים בביוב הינה בעיה נפוצה בכל בית קרקע. לרוב היא נגרמת מכמה סיבות שהעיקרית שבהן היא שתילת עצים סמוך לצנרת הביוב.

במהלך הזמן העצים שולחים שורשים אשר עוטפים את הצנרת וכאשר יש בצנרת סדקים וחורים לאט לאט הם נכנסים פנימה ומשתלטים על תוואי הצנרת בצורה פנימית כך שהדבר מוביל לסתימה רצינית.

למידע נוסף והזמנת טיפול לניקוי שורשים בביוב אחת ולתמיד > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחיר לפתיחת סתימת שורשים.

היכנסו עכשיו והשאירו פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית, בכל שעה!

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן