הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

בדיקת מערכות ביוב – ניקוז ואינסטלציה

לחברת 'הכל לקו' ניסיון של 15 שנה בתחום הביוב והאינסטלציה. אנחנו שמחים להיות שם, בשביל עוד ועוד משפחות ויזמים ישראלים, בדרך להגשמת החלום, להיכנס לדירה משלהם. בדיקת מערכות ביוב היא חלק מהשירותים אותם אנחנו מציעים לציבור, בנוסף על שירותי אינסטלציה נוספים וחשובים גם הם. רוצים לשמוע עוד? מעוניינים לקבל שירות מצויין במחירים אטרקטיביים? דברו איתנו ונהיה שם עבורכם.

מה זה אישור איכלוס ולמה צריך לבצע בדיקת מערכות ביוב?

טופס אישור איכלוס, או בשפה 'העממית', 'טופס 4', הוא המסמך המאשר כי המערכות תקינות וניתן לאכלס את הבית הפרטי או את הבניין, לאחר שכל הבדיקות הושלמו. בין יתר הבדיקות שיש לעשות בתהליך כניסה לבית חדש, נמצאת גם בדיקת מערכות ביוב.

הבדיקה כוללת בחינה של מערכות האינסטלציה, הערכה של מצבן, טיפול בביוב ובתקלות הקיימות ודיווח על הממצאים לרשויות המתאימות. אתם עלולים לשאול, בשעה שדיירים נכנסים לבית חדש, הרי הוא עבר תהליך שיפוץ וודאי, למה יש לבצע בדיקת מערכות ביוב על ידי אנשי מקצוע? לכך יש כמה סיבות, עליהן נדבר כעת בהרחבה.

איתור סתימה בביוב
איתור סתימה בביוב

למה יש לבצע בדיקת מערכות ביוב לפני מעבר לבית חדש?

בגדול, יש כמה סיבות לביצוע של בדיקת מערכות ביוב, ביניהן, נמצא את ההיבט הפורמלי, החוקתי וגם את האינטרס של היזם ושל הדיירים החדשים. בעיני החוק, כניסה לבית חדש מחייבת בחינה של התשתיות, פשוט בניסיון להגן על הדיירים החדשים.

חשוב לזכור, מערכת הביוב, שלא כמו מערכות אחרות המותקנות בבית חדש, היא מערכת שלא מתחילה ומסתיימת בתוך הבית החדש, אלא זו, מובילה את המים העכורים מהדירה הקיימת אל מערכת הביוב העירונית.

כלומר, במילים אחרות, אם יש תקלה במערכת הביוב העירונית, אם קווי הביוב בסביבת המגורים הם קווי ביוב ישנים יחסית וכאלו שעברו תהליך של שחיקה, אז בדיקת מערכות ביוב היא ממש לא רק של הצנרת החדשה אשר הותקנה עבור המעבר לבית החדש. אלא, הבדיקה חייבת להתייחס גם למערכות שהיו שם קודם ושמהוות את נקודת הממשק בין המערכת הקיימת לזו שהותקנה כעת.

כך שגם בעיניים של הדיירים החדשים, אין חשוב יותר מאשר בדיקה מעמיקה ובחינה של מערכות הביוב בזמן המעבר לבית החדש. אתם פשוט רוצים להיות בטוחים שהכל תקין ושאין הפתעות אליהן כדאי להתייחס לפני המעבר.

ספירלה לפתיחת סתימות
ספירלה לפתיחת סתימות

ישנם מקרים שנמליץ על ניקוי ושטיפת צנרת הביוב

גם אם על פניו, הכל נראה תקין, אנחנו תמיד נעודד אתכם לבקש ניקוי וטיפול בצנרת, לפני הכניסה לבית החדש. ראשית, משום שלאחר האיכלוס, יש פעולות שקשה יותר לבצע, שעה שיש אנשים בבית, מי שנעזרים במערכות האינסטלציה והביוב בזמן השהות במבנה.

שנית, מכיוון שיש משמעות, בעיננו, לטיפול מניעתי לאחר בדיקת מערכת הביוב, כזה שישאיר אתכם עם ראש שקט גם שנים ארוכות לאחר מכן. אין מומחה לביוב שלא יסכים איתנו בקביעה הזו, לכל תקלה במערכת הביוב, כמו שורשים בביוב למשל, יש גורמים שהיו שם, מתחת לפני הקרקע והיינו יכולים להתייחס אליהם בזמן, אם רק היינו פוקחים את עיננו בזמן.

בתהליך של שטיפת קווי ביוב, אפשר לגלות לפתע שורשים בביוב של עץ שחדרו לתוך המערכת, כאלו שרק התחילו לחסום את הצנרת, אבל היו יכולים להתפתח לתקלה מורכבת בהרבה מכך. לעיתים, שטיפה של הצנרת היא למעשה, רענון של המערכת כולה, בניסיון למנוע את הסתימה הבאה בביוב. במילים אחרות, אינסטלטור ביוב תמיד יטען שהחכם ינקוט משנה זהירות ויביא תרופה למכה, מראש.

איך ביובית פתיחת סתימות יכולה לעזור?

ביובית, היא משאבה מיוחדת, המונחת על משאית ייעודית. משאית ביובית עוזרת לנו לעשות שני דברים חשובים. הראשון, הוא ניקוי של הצנרת, באמצעות שאיבת ביוב מכל הפסולת ושאריות המים העכורים שהיו בצנרת לכתחילה.

מהצד השני של המטבע, אנחנו יכולים להזרים, בזכות השימוש במשאבה, מים נקיים אל תוך הצינורות, כדי לרענן את המערכת כולה ולהביא אותה לתקינות מלאה.

חברת ביובית לא מציאה רק בחינה טקטית של התקלות הקיימות ורישום של אלו, אלא היא דואגת להביא לכם גם את הפתרון. משאית ביובית הממתינה רק לכם, כדי לנקות את המערכת לפני האיכלוס.

שורשים שהתגלו בביוב
שורשים שהתגלו בביוב במהלך בדיקה

מה המחיר של טיפול על ידי חברת ביובית?

נתחיל באמירה כזו, בדרך כלל אינסטלטור ביובית הפועל במסגרת חברה המעניקה בדיקת מערכות ביוב, ייתן שירות מעולה במחיר נמוך יותר מהמתחרים. פשוט, משום שיש לחברה גדולה את האופציה, לשחק עם המחירים ולהביא ללקוח את חבילת השירות המשתלמת ביותר.

בדרך כלל, טווח המחירים הוא בין 1,000-3,000 ש"ח, עבור תיקון ועבור השימוש במשאית ביובית מתקדמת. מטבע הדברים, אם אנחנו מדברים על תיקון מורכב יותר, הדורש אנשי צוות נוספים שיהיו שם, כדי לתת יד, אז המחיר יעלה בהתאמה.

שוב, אנחנו תמיד נהיה שם, ביחד אתכם, כדי לתת לכם את הטוב ביותר, במסגרת התקציב. אבל, זכרו, אמנם מעבר לבית חדש הוא יקר, אבל כסף שיצא עכשיו, ימנע מכם תשלום לתיקון תקלות בלתי קרויות בעתיד.

חברת 'הכל לקו' – שירותי ביוב מהמקצוענים בתחום

אל תתמהמהו, הזמינו שירות מעולה מחברת הכל לקו עוד היום ותיהנו מכל הטוב שיש לאינסטלטורים מומחים להציע לכם, בתור בעלי ניסיון של 15 שנה בתחום. מעוניינים בבדיקת מערכות ביוב? פנו אלינו ונציג מטעמנו יגיע לבצע את הבדיקה.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן