הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת סתימות במשאבות ביוב

אתם צריכים מענה עבור סתימות במשאבות ביוב? רוצים לקבל מענה אחר בתחום האינסטלציה? מחפשים שירותי ביובית מתקדמים? אנחנו כאן בדיוק לשם כך. אנחנו נשמח ללוות אתכם לאורך תהליך התיקון ולעזור לכם למצוא את הדרך לעזור לכם במקצועיות נטולת פשרות. אנחנו מגיעים עם 15 שנות ניסיון ותשוקה למקצוע, לכל שאלה, אנחנו פה.

מה הגורמים המובילים לתופעה של סתימות במשאבות ביוב?

בכל בית כמעט, בין אם מדובר על בניין ובין אם בבית פרטי, יש חדר משאבות, נמוך מפני הקרקע, בו נאספים מי הביוב של הדירות הממוקמות מתחת לקווי הביוב העירוניים. כדי להוביל את המים מאותו חדר סודי, אל הצנרת העירונית, משאבות הביוב למעשה, שואבות את המים ומעבירות אותן לקווי הביוב המוניציפליים.

משום שאנחנו מדברים על מערכת המשרתת לא רק דיירים של דירה אחת, אלא את כל דיירי הבניין, התוצאה היא רגישות של המערכת לתופעות כמו סתימות במשאבות ביוב.

הרי, סתימות נובעות מהצטברות של פסולת לאורך קווי הביוב. פסולת יכולה להגיע מכל מיני סיבות, אם בעקבות שימוש לקוי של הדיירים בביוב ואם בעקבות, הצטברות שומנים, שאריות מזון ושערות, ההופכים למפגע של ממש.

מיותר להגיד, אבל סתימות במשאבות ביוב עלולות להתברר בתור בעיה רצינית. באופן כללי, כמעט כאילו היה זה רשום בחוק, תקלה אחת במערכת האינסטלציה היא בדרך כלל, סימן להופעה של תקלות נוספות וחמורות יותר בהמשך.

במקרה הזה, אנחנו מדברים על אירוע שההשלכות שלו עלולות להיות הרסניות ולהשפיע על כלל הדיירים.

סתימה במשאבת ביוב
סתימה במשאבת ביוב

איך מתחילים לפתוח את הסתימה ומה התפקיד שלכם?

אינסטלטור ביוב לא מתחיל עם החלפה של המשאבה, זה יקרה אולי, רק בסוף. פתיחה של סתימות במשאבות הביוב זה תהליך, לו כמה שלבים חשובים.

שלב ראשון, בירור ואבחון של התקלה בעזרת הלקוח

מומחה לביוב יכול להיות בעל הרבה מאוד ידע וניסיון. אבל רק אתם, הדיירים עצמם, יכולים להגיד מה בדיוק המצב ומה הגורמים שהובילו לתקלה.

יכול להיות שהסתימה נגרמה בגלל שורשים שחדרו למערכת הביוב, אולי הסתימה היא בכלל תוצאה של התקנת משאבה לא מתאימה על ידי הקבלן? את כל אלו אנחנו מנסים לברר מראש, כדי שנוכל להגיע עם הכלים הדרושים לנו לתיקון התקלה.

שלב שני, בוחרים בדרך הפעולה המדויקת למקרה

קבלן אינסטלציה מורשה, חייב להחליט לאיזה כיוון הוא לוקח את תהליך התיקון. בדרך כלל, הבחירה הטבעית תהיה להשתמש במכשיר מיוחד, ביובית פתיחת סתימות. כך ניתן לשאוב את המים העכורים והפסולת מבית המשאבות, על מנת לנסות ולהחזיר את המצב על כנו, בלי לבצע תיקון פולשני ויקר מדי.

אם זה לא עובד, הבחירה תהיה להחליף את המשאבה הקיימת בחדשה

טכנולוגיה הובילה לפיתוח מוצרים חדשים בשוק. בין היתר, היום אפשר ליהנות מאיכות הביצוע של משאבות מתקדמות יותר, כאילו היכולות למנוע את התקלה הבאה.

בין היתר, אפשר למצוא משאבה לגריסת מגבונים ומשאבה עם קיבולת משמעותית יותר מזו שהייתה לפניה. בכל מקרה, את הבחירה הזו אנחנו עושים עם הדיירים, לאור מסגרת תקציב מוגדרת מראש.

תיקון משאבת ביוב
תיקון משאבת ביוב

סתימות במשאבות ביוב דורשות התייחסות מקצועית מבעל ניסיון

מערכת הביוב היא מערכת מתוחכמת ומסועפת. לניסיון יש תפקיד מכריע ביכולת שלכם לקבל את השירות הטוב ביותר וזה שהאימפקט שלו ישפיע גם שנים קדימה.

ההמלצה שלנו היא לא לוותר על אינסטלטור מעולה לתיקון הבעיה, כדי שלא תמצאו את עצמכם מזמינים שירותי ביובית שוב ושוב, במקום לפתור את הבעיה מהשורש, פעם אחת ולתמיד.

לא רק זה, אלא שיכול להיות כי הסתימה במשאבה, המקור שלה הוא במשהו אחר, שורשים שנכנסו למערכת, שאריות בטון שמונעות מהמים לעבור ועוד.

במקרים כאלו, לא מספיק רק לפתוח סתימות במשאבות ביוב, צריך להיכנס לעובי הקורה ולמצוא את הדרך, לטפל בבעיה לטווח הארוך.

אין ספק, תמיד משתלם יותר לתקן את התקלה פעם אחת מאשר 'לסחוב' אותה שנים קדימה ולשחרר, בכל פעם, את הסתימה הקיימת בלבד.

כמה עולה הטיפול ומה טווח המחירים של משאבות ביוב?

את המחירים לטיפול עצמו אנחנו מתמחרים בצורה שונה. פשוט, מפני שהתיקון הוא משהו שאנחנו יכולים לשלוט על המחיר שלו בעוד שהחלפה של משאבה, היא משהו שתלוי בהיצע המשאבות הקיים בשוק.

מחירי התיקון, הטיפול והליווי לאורך התהליך, נעים בין 800-2,500 ש"ח. הכל תלוי במידת המורכבות של התקלה והאם אנחנו עושים עבודה נוספת, כדי למנוע הופעה של סתימה חדשה בהמשך.

המחירים למשאבות ביוב מתקדמות, נמצאים בטווח שבין 2,500-3,500 ש"ח. אנחנו כמובן, נמליץ על המשאבות הטובות ביותר, אבל אנחנו נקבל כל החלטה אחרי התייעצות, בהתבסס על מסגרת התקציב.

יש לנו את כל הכלים לעזור לכם בפתיחת סתימה במשאבת ביוב

ביובית 24 שעות הממתינה רק לכם, אינסטלטור ביובית מנוסה, חברת ביובית עם 15 שנות ניסיון ועוד, זה מה שיש לנו להציע.

אנחנו נשמח לשמוע עליכם, על הבעיה ועל הנתונים המיוחדים לאירוע שלכם. ביחד, נטקס עצה ונמצא את האסטרטגיה הנכונה לכם ביותר לפתרון הבעיה באופן מלא.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן