הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת ביוב סתום

לנו, חברת 'הכל לקו' יש ניסיון של 15 שנה בכל הנוגע לתהליכים של פתיחת ביוב סתום. אנחנו עושים הכל, בכל פעם מחדש, כדי להביא ללקוחות שלנו לא פחות, מאשר שירות מעולה. אנחנו נשמח לתת לכם סיוע מהיר, במחיר אטרקטיבי. רוצים לבדוק אותנו? נשמח לקבל מכם שיחת טלפון ולהתחיל בעבודה.

למה תמיד טוב להזעיק אינסטלטור מומחה לביוב בזמן?

הביוב שלנו הוא משהו שכולנו נעזרים בו כל הזמן. אם נהיה לרגע נוסטלגיים, למעשה, הכלי האפקטיבי ביותר למיגור המגיפות במאה העשרים ואחת, הייתה פיתוח תשתית אפקטיבית, של מערכת ביוב מסועפת, אשר שאבה את המים המלוכלכים, המזוהמים, מהבתים ולמעשה, מנעה התפתחות של מחלות באוכלוסייה. אבל, הפלא הנפלא הזה, הוא לא חסין לעולם. מערכת הצינורות הזו היא מערכת עדינה.

מספיקה סתימה אחת בנקודה אקראית וכבר אנחנו נמצא את עצמנו בסוג של 'תגובת שרשרת'. במילים אחרות, אם לא נזמין פתיחת ביוב סתום בזמן לטיפול בביוב, התקלה פשוט תהפוך חמורה יותר. לא רק שהסתימה תלך ותגדל, לא רק שהסתימה תמנע מאיתנו לבצע את הפעולות הפשוטות ביותר, היומיומיות ביותר, אלא, שהתוצאה תהיה, לחץ של המים אל הצנרת ואולי פיצוץ בצנרת.

במקרים אחרים, נראה עליה של מי הביוב כלפי מעלה, מה שהוא לא רק מייצר הרבה נזק, אלא גם נותן תחושה מאוד לא נעימה. בדיוק בגלל זה, אנחנו מפצירים בכם, אל תזניחו ואל תדחו את ביצוע העבודה למועד אחר. פתיחת סתימת ביוב היא קריטית, לשמירה על מערכת הצינורות עליהם אתם סומכים, בכל יום מחדש.

פתיחת ביוב
פתיחת ביוב

איך תוכלו להבחין בכך שצריך לבצע פתיחת ביוב סתום?

שמעו, אנחנו תמיד מוכנים עם ביובית 24 שעות. אנחנו יודעים, בעקבות ניסיון רב שנים, לא תמיד אפשר להתכונן לתקלות מראש. אין מה לעשות, החיים יכולים להפתיע אותנו, פשוט בכל פעם מחדש. אבל, יש דרכים להתייחס לתקלה בשלב מוקדם יותר. הרי, כל מומחה לביוב יודע להגיד, בדרך כלל, יש רמזים קודמים לכך שמתחילה להיווצר תקלה.

בין היתר, ריח רע, כתוצאה מביוב שעלה, סתימה חוזרת שלא מצליחים לפתור בכלים ידניים, קושי בשימוש במערכות האינסטלציה של הבית, החל מהשירותים וכלה בכיור במטבח, כל אלו יכולים לאותת לנו כי יש בעיה. אולי זה הזמן להזעיק אינסטלטור מנוסה, בשביל עבודה של פתיחת ביוב סתום.

פתיחת ביוב סתום עם ביובית, מה היתרונות?

יש כל מיני דרכים לשחרר סתימה. ביובית פתיחת סתימות, היא כנראה הכלי האפקטיבי והטוב ביותר שאנחנו מכירים לעניין הזה. בעבר, לפני העידן הטכנולוגי בו אנחנו חיים עכשיו, נהוג היה להשתמש בכלים ידניים כדי לפתוח את הסתימה ביוב. אבל היו שני דברים שהפכו את התהליך ללא מדויק. מצד אחד, השימוש בכלים ידניים, חשף את המערכת לתקלות רבות, אשר נגרמו בגלל עבודה לא נכונה של אינסטלטור זה או אחר.

מהצד השני, העבודה לא תמיד הייתה אפקטיבית. הכלים הידניים לא הצליחו לפתוח סתימות קשות במיוחד. בדיוק כדי להתגבר על כל האתגרים הללו, יש לנו ביובית פתיחת סתימות. אנחנו מדברים על כמו משאית ביובית מיוחדת, שמאפשרת לנו, בזכות מנגנון ייחודי, לשאוב את המים המלוכלכים מהצנרת, עם הפסולת. כך, הצינורות הופכים נקיים שוב וחוזרים לפעילות תקינה. כך, במהירות וללא כל קושי ובעיקר, בלי ליצור עוד נזק, אנחנו פותרים את הבעיה בלי שום בעיה.

פתיחת סתימת ביוב
פתיחת סתימת ביוב

כמה עולים שירותי ביובית ולמה אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

המחיר של שירותי ביובית, משנה מפעם לפעם. בגדול, טווח המחירים עומד על משהו בין 580-2,500 ש"ח. הפער הגדול במחירים, נובע מהקושי בניסיון לפתור את התקלה, במיקום של הסתימה ובשעה בה הלקוח מבקש סיוע. זה בקצרה, כעת נפרט:

  1. היקף הסתימה והתקלה: חברת ביובית לא רק מעניקה שירותי ביובית במחירים אטרקטיביים, אלא, התפקיד של בעלי המקצוע הוא להבין, מה היו הגורמים לתקלה ואיך אנחנו יכולים למנוע מהם לצוף מעל לפני השטח שוב. אגב, לכן אנחנו תמיד ממליצים על בחירה של בעלי המקצוע הטובים ביותר, פשוט משום שאם לא נבחר נכון, התוצאה תהיה תקלה שחוזרת על עצמה, מה שגוזל מהלקוחות בהמשך, זמן יקר ולא מעט כסף.
  2. מחיר ביובית משתנה בהתאם למיקום של הסתימה: סתימה יכולה להיות בבור הניקוז, כלומר, בנקודה אסטרטגית, בה עלולה להצטבר כמות משמעותית של פסולת. סתימה יכולה להתפתח בנקודה אליה אנחנו צריכים למשוך צינורות רבים כדי לשחרר את הגורם המפריע. בהכל ניתן לטפל, אבל המחיר יעלה בהתאם לאתגרים בביצוע העבודה.
  3. השעה בה אתם מזמינים את השירות: כבר אמרנו זאת, מבחינתנו, אנחנו משאירים לכם ביובית 24 שעות כל הזמן, ביובית חירום היא חלק אינטגרלי מהשירות אותו אנחנו מציעים. אבל, אי אפשר לתמחר שירות בשעה מאוחרת בלילה בדומה לשירות במהלך יום עבודה רגיל. אנחנו חייבים לציין, עם זאת, במאמר מוסגר, כי דווקא בתור חברת ביובית, יש לנו את הכלים להוזיל את המחיר בצורה משמעותית.

אנחנו כאן עבורכם, חברת 'הכל לקו', בשבילכם

מחפשים שירות מעולה במחירים משתלמים? חברת ביובית מקצועית, עם אינסטלטורים מצויינים, ממתינים לכם ממש כאן.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן