הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

גילוי תשתיות ביוב

צריכים גילוי תשתיות ביוב? מחפשים מענה בתחום האינסטלציה? שירותי ביובית מתקדמים ועוד? חברת 'הכל לקו' נמצאת כאן בשבילכם. אנחנו נשמח ללוות אתכם לאורך התהליך, לתת לכם שירות מקצועי בכל שעה, לסייע בכל הכלים העומדים לרשותנו, מסביב לשעון. לחברה ניסיון של 15 שנה, צוות של קבלני ביוב מורשים ומכשור מתקדם. לשאלות נוספות, דברו איתנו עכשיו.

מה זה גילוי תשתיות ביוב?

אם אתם לא מגיעים מעולם האינסטלציה, זה בסדר גמור. אנחנו כאן כדי להסביר את כל הדרוש הסבר. כדי שנוכל להתחיל, אנחנו רוצים להגיד כמה מילים על צנרת הביוב. כן, אותה אחת בה אנחנו, כל בני האדם, נעזרים בכל יום מחדש.

מערכת הביוב היא בסופו של יום, אוסף צינורות המחוברים אחד לשני לאורך כל הדרך. המטרה ברורה, להביא מים עכורים, מהכיור במטבח ומחור הניקוז של מכונת הכביסה, היישר אל המערכת העירונית ואל עבר בורות הניקוז המוניציפליים היעודיים לכך.

כדי שהתהליך יתרחש בצורה חלקה, לאורך רשת הצינורות, יש נקודות מפגש שונות, ההופכות לאזורים הרגישים יותר במערכת. גילוי תשתיות ביוב הוא תהליך המתבצע, במידה ויש נזילה או תקלה אחרת, בקווי ביוב, הממוקמים עמוק באדמה, בדרך לחיבור עם מערכת הביוב העירונית.

גילוי תשתיות ביוב זה תהליך בו אנחנו מנסים, באמצעות מכשור מתקדם, למצוא את מקור התקלה ולטפל בה, תוך שאנחנו גורמים נזק מועט ככל האפשר.

מה האתגרים בתהליך גילוי תשתיות ביוב?

אם תביטו סביבכם, אתם תראו זאת. אולי אתם הולכים לשירותים בלי לחשוב ושוטפים ידיים בלי להתייחס לצנרת, אבל היא בהחלט נמצאת שם. אלא, שהיא לא ממוקמת בנקודות בולטות מעל לפני השטח. הצינורות מוסתרים מאחורי הקירות, בתוך בטן האדמה, הריצוף וכן הלאה.

קווי הביוב, הם המקום בו יכולות להיווצר אינספור תקלות שונות, אבל אין ספק, להגיע לשם, זה תהליך מורכב ולא פשוט בכלל. כדי שנוכל לעבוד כמו שצריך, אנחנו חייבים להתחיל בצילום קווי ביוב במצלמות מיוחדות, כאלו שיתנו לנו מפה עדכנית, על מצב המערכת כעת. רק אחרי קבלת התמונה המלאה, נתחיל בביצוע העבודות.

מתוך ניסיון להיכנס נקודתית, למיקום בו איתרנו את התקלה לכתחילה. המשוואה חייבת להיות כזו, מעט נזק ככל האפשר, תוך ניסיון לקבל את מירב התועלת מביצוע התיקון.

למה אסור להתפשר על פחות מאשר מומחה לביוב מנוסה?

בתור מי שעובדים בתחום כבר הרבה שנים, במסגרת של חברת ביובית, אנחנו כאן כדי להגיד שמערכת הביוב היא רגישה וכזו שתקלות עלולות להיווצר בה בקלות. הרבה פעמים, אנחנו מצאנו את עצמנו מגיעים לתקן תקלה מורכבת ומסועפת, בעוד הגורמים לה היו טעויות של אינסטלטורים לא מיומנים, מי שהיו במקום בעבר וגרמו לנזק רב יותר מאשר תועלת.

בדיוק בגלל זה, אנחנו מפצירים בכם לא לוותר על עבודה מצוינת של מומחה לביוב מקצועי. אינסטלטור ביוב חייב להתייחס לכל החלקים בתוך מערכת האינסטלציה, להבין, האם יש גורמים נוספים שיכולים להוביל לתקלות בעתיד ואיך אפשר למנוע את המקרה הבא.

מה התפקיד של ביובית פתיחת סתימות לאורך התיקון?

כמו שאפשר להבין, אנחנו מאמינים בכך שאפשר לתקן כל תקלה, במקצועיות, מתוך ניסיון לא לפגוע במערכת הקיימת. אבל, כדי שנוכל לעשות את זה בדיוק, אנחנו צריכים את המכשירים המתאימים לטיפול במקרה.

ביובית, היא מכשיר מתקדם, כזה שמאפשר שאיבה מהירה ויעילה של המים העכורים בתוך הצינורות, עם הפסולת שהתמקמה בתוך הצנרת. אינסטלטור ביובית מנוסה, יודע כי השימוש במערכת המיוחדת הזו, למעשה מאפשר לנו, לשחרר כל סתימה, במהירות, ביעילות, תוך שימוש מקסימלי במכונות ומינימלי בכלים ידניים.

בסופו של דבר, בעידן בו הטכנולוגיה נכנסה לכל תחום בחיים שלנו, למה שלא נהנה ממנה גם בתחום האינסטלציה  בדיוק בגלל זה אנחנו משאירים ביובית 24 שעות פנויה ומאוישת על ידי האינסטלטורים שלנו. פשוט כדי שיהיו לנו הכלים, לתקן כל בעיה, במהירות ובקלות.

עלויות ומחיר של גילוי תשתיות ביוב

אם נחזור לתהליך של גילוי תשתיות ביוב, כלומר, לתהליך בו אנחנו בוחנים את המצב בשטח לפני תחילת העבודות, נגיד, כי הצילום עצמו ומיפוי הממצאים, עולה בטווח מחירים שנע בין 950-2,500 ש"ח. אנחנו לוקחים בחשבון את גודל תא השטח בו אנחנו מבצעים את הצילום ואת הצרכים של הלקוח, כלומר, עבור מה הוא מזמין את השירות ומה הוא מבקש להשיג.

התפקיד שלנו, כמובן, הוא לא רק להביא לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר, כי אם לעשות הכל על מנת שבסופו של יום, המחיר עבור השירות יהיה משתלם לכל כיס. צילום קווי ביוב מקצועי, יכול לחסוך הרבה בהמשך הדרך. אין מה לעשות, לידע יש משמעות ואם אנחנו נדע מה מצב העניינים בשטח, נוכל לתת מענה מדויק ואפקטיבי יותר.

לכן, תמיד אנחנו ממליצים לשלם מעט יותר, כדי שתדעו שעבודת הגילוי נעשית בצורה נכונה מההתחלה ועד הסוף וללא נזקים מיותרים.

לגילוי תשתיות ביוב פנו למקצוענים בתחום!

דברו איתנו, חברת 'הכל לקו'. אנחנו נהיה כאן כדי לתת לכם שירותי גילוי תשתיות ביוב במחירים משתלמים וכדי לעשות כל תיקון או איתור, אחריו תישארו מרוצים, עם ראש שקט. דברו איתנו ונשמח לדון במקרה שלכם.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן