הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת סתימה בצינור ביוב

אם אתם מחפשים מי שיבצע עבורכם פתיחת סתימה בצינור ביוב, יש לנו את האנשים הנכונים עבורכם. חברת 'הכל לקו' מתמחה במתן שירותי ביובית מתקדמים כבר 15 שנה. צריכים עזרה? לא יודעים למי לפנות? מחפשים מענה מהיר? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ממתינים לכם ולכל שאלה בנושא.

מה האתגרים של פתיחת סתימה בצינור ביוב?

האמינו לנו, אין מי שלא חווה רגע של תסכול בשעה שהיה צריך להזמין בעל מקצוע כדי לבצע פתיחת סתימה בצינור ביוב. אתם נמצאים בחברה טובה, היו בטוחים. הרי הצנרת, היא משהו שמשמש אותנו, את בני האדם, לאורך כל שעות היום בלי שנבחין בכך בכלל.

אבל, רק ברגע האמת, כאשר אנחנו צריכים להשתמש בביוב והוא לא עובד, אז אנחנו מבינים כמה פתיחת סתימה בצינור ביוב, זה לא רק תיקון קל, אלא חבל הצלה של ממש. הבעיה היא שתהליך של פתיחת סתימה בצינור ביוב זה לא פשוט כמו שנדמה למביטים בתהליך מבחוץ.

כדי שנוכל לשחרר את הסתימה, בלי לעשות נזקים נוספים למערכת, חלילה וכדי שהתוצאה תתקבל במהירות, חשוב לתכנן את התיקון בצורה נכונה, חשוב להתייחס לכל הגורמים שיכולים למנוע מאיתנו להגיע לנקודה בה ממוקמת הסתימה.

הרבה פעמים, הדרך האפקטיבית ביותר לעשות פתיחת סתימה בצינור ביוב עם מעט נזקים, זה על ידי הפעלה של ביובית. מה זאת אומרת? על כך נדבר כעת.

סתימה בצינור ביוב
סתימה בצינור ביוב

למה ביובית פתיחת סתימות היא המענה האולטימטיבי?

חשוב לנו להסביר לרגע, צינורות הביוב הם לא משהו שאפשר להגיע אליו בקלות, בדרך כלל, אנחנו מדברים על מערכת מסועפת של צינורות הממוקמת מאחורי הקיר או בעומק האדמה. יש מקרים בהם אנחנו מבינים שיש סתימה, אבל אנחנו לא יודעים בדיוק איפה היא נמצאת ובמקרים נוספים, זה די ברור כי הסתימה מורכבת מכדי שנוכל לפתוח אותה בכלים ידניים בלבד.

אז מה אפשר לעשות? לבצע פתיחת סתימות בצינור ביוב עם ביובית. משאית ביוב מיוחדת, עם מיכל, צינור ומשאבה. התפקיד של המשאבה זה לשאוב ולנקות את צינורות הביוב לחלוטין, עם הפסולת שנתקעה בפנים.

הביובית למעשה, מאפשרת לנו לשחרר את הסתימה, בלי מאמץ, בלי לגעת במערכת או לשבור קיר בניסיון להגיע לצינור נסתר. אנחנו יכולים פשוט לשאוב את כל מה שנמצא בצינורות ולהפוך אותם חדשים ממש.

איך תדעו להזעיק מומחה לביוב עבור פתיחת סתימה בצינור ביוב?

יש סימנים שיכולים להעיד על כך שסתימה מתחילה להתפתח. אם אתם לא מכירים אותם, זה הזמן לרשום לעצמכם את התופעות השכיחות הללו:

  1. הופעה של ריח רע: סתימה בביוב יכולה לגרום לעליה של מי ביוב כלפי מעלה, פשוט כי הם לא יכולים להמשיך ולזרום בתוך צינורות הביוב בקלות. כך אנחנו נזהה ריח לא נעים בחדר המדרגות, במטבח או במקלחת.
  2. אם סתימה חוזרת על עצמה שוב ושוב: יש מקרים בהם כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את מכסה הביוב במקלחת ולהוציא את השערות שנותרו מאחור. אבל, אם הסתימה פשוט חוזרת על עצמה שוב ושוב, כנראה הגיע הזמן לקרוא לבעל מקצוע, מומחה לביוב שיעשה עבודה יסודית יותר, על ידי שימוש באותה משאית ביובית.
  3. כאשר המים לא יורדים בקלות ואתם לא בטוחים אם הבעיה היא משהו שאפשר לטפל בו: לפעמים, בייחוד בדירות ישנות, נדמה כאילו 'זה המצב' ואין מה לעשות. אבל האמת היא כי תמיד יש מה לעשות. אין סיבה לא להזעיק אינסטלטור ביוב מורשה, אשר יביט פנימה ויתן לכם מידע עדכני על מצב הצנרת שלכם.

    סתימה בצנרת ביוב
    סתימה בצנרת ביוב

כמה עולה פתיחת סתימה בצינור ביוב?

טווח המחירים נע בין 500-2,500 ₪. המחירים הללו לא מתייחסים רק להזמנה של ביובית, אלא גם למחיר עבור טיפול מעמיק יותר, כזה שמתייחס לא רק לתקלות שמתרחשות כעת, אלא למה שעוד יגיע. הרי הרבה פעמים, אנחנו יכולים למנוע את האירועים שיגיעו, אם רק ניתן מקום למה שקורה כרגע.

לפעמים, שחרור סתימה זו הזדמנות לעשות החלפת צנרת, לבצע החלפת שוחות ביוב או לנקות את הצינורות עם מים, בתהליך של שטיפת קווי ביוב עם ביובית מקצועית. מטבע הדברים, מחיר תיקון רחב יותר, הוא יקר בהשוואה להזמנה של ביובית ושחרור סתימה יחידה, בלבד.

אבל, בעיננו, בתור מי שעוסקים בתחום כבר שנים ארוכות, אנחנו תמיד נמליץ על עבודה מעמיקה ויסודית, במחיר גבוה יותר, מאשר תיקונים חוזרים. כאלו שיגזלו מכם זמן וכמובן, כסף רב לאורך הדרך.

לשירותי ביוב ופתרונות אינסטלציה – הכל לקו

ממתינה לכם ביובית 24 שעות כדי לתת לכם מענה בכל שעה. חברת 'הכל לקו', מעסיקה רק אינסטלטורים מומחים לביוב, אשר עברו את ההכשרה המתאימה ולאחר שצברו את הניסיון הדרוש לעבוד בתחום. בסופו של דבר, אתם, הלקוחות, הם מי שצריכים להיות בטוחים כי נשאיר אותם עם צנרת עובדת לאורך שנים.

בשביל זה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות פחות מאשר את הטוב ביותר, בכל יום מחדש. לקבלת מענה פרטני בהתייחס לסיפור שלכם, צרו איתנו קשר עוד היום.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן