הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת סתימה בביוב בחצר

סתימת ביוב בחצר זה דבר שכיח שקורה בכל חצר בית. ישנם גורמים רבים לסתימה בביוב בחצר, אך חשוב לדעת שפתיחת ביוב בחצר צריכה להיעשות בהקדם על מנת להימנע מבעיות בצנרת הביוב. חברת 'הכל לקו' עומדת בחוד החנית של מתן פתיחת סתימה בביוב בחצר ושירותים נוספים במקרים של בעיות ביוב.

למי לפנות בשביל פתיחת סתימת ביוב בחצר?

ראשית אנו רוצים שתדעו שאנחנו לרשותכם תמיד, 24 שעות (24/6), כדי שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר, תמיד, לא משנה באיזו שעה. אנחנו יודעים, סתימות ביוב בחצר זה לא נעים, אבל לכל יש פתרון, בשביל זה אנחנו כאן.

כדי להבין למי צריך לפנות בשביל לפתוח סתימה בביוב בחצר, אנחנו רוצים לדבר בקצרה על התפקיד של מערכת הביוב ועל האופן בו זו בנויה. מערכת הביוב, הצנרת, במילה אחת, היא שורה של צינורות שמחוברים זה לזה, כדי לאסוף את המים המלוכלכים מהאמבטיה או מהכיור ולהביא אותם, אל בור ניקוז יעודי, ממנו, ימשיכו המים אל מערכת הביוב העירונית או זו של הרשות המוניציפלית.

הגורמים לסתימה בביוב בחצר

בור ביוב בחצר, הוא המקום אליו מתנקזים המים מכל הצינורות של בניין המגורים, במילים אחרות, מדובר על נקודה מועדת לפורענות. סתימה יכולה להיווצר בגלל כל עצם שמפריע למים לעבור ולזרום בלי בעיה. שורשים בביוב, שאריות של שומנים, פסולת, כל אלו, יכולים להפוך לגורם מפריע.

פתיחת סתימות בחצר היא בדרך כלל לא פתיחה פשוטה, של סתימה אשר נוצרה בגלל שערות שזרמו לביוב וכיוצא באלו, אנחנו מדברים על מסה אדירה של חומרים, אותם אפשר להוציא רק בעזרת ביובית. חברת ביובית מספקת שירות ייחודי של שטיפת קווי ביוב, שאיבה של הפסולת אל המשאית, הביובית, עם משאבה מיוחדת ועוד. כך מנקים את הבור ולמעשה, משחררים את הצנרת של כל הדיירים בבניין.

סתימה בביוב בחצר

איך תדעו כי הגיע הזמן לבצע פתיחת ביוב בחצר ולטפל בסתימה?

אתם יכולים לזהות כי זה הזמן עבור פתיחת סתימות ביוב בחצר, גם אם אתם לא בעלי מקצוע מנוסים. בשביל זה, יש לנו רשימה שתעזור לכם להבין הכל.

סימן ראשון – ריח רע שנוצר בגלל ביוב שעלה על גדותיו

אם לא מבצעים פתיחת סתימת ביוב בחצר בזמן, התוצאה תהיה, ביוב עולה. כלומר, מי ביוב העולים על גדותיהם. למה זה קורה? פשוט, אם למים אין לאן להמשיך הלאה, הם יפנו כלפי מעלה. ריח רע ואפילו צמחייה שגדלה באזור בו מי הביוב עלו, כל אלו סימנים ברורים לכך שצריך לפנות לקבלת מענה של מומחה לביוב.

סימן שני – סתימת ביוב החוזרת על עצמה אצלכם ואצל דיירים נוספים בבניין

הרבה פעמים, לפני שהלקוח פונה עבור פתיחת סתימות ביוב בחצר, הוא מבחין בתקלה 'פשוטה' בבית. סתימה בכיור או בשירותים. הוא מנסה לפתוח את הסתימה כמה פעמים ללא הצלחה. זה יכול להיות סימן לכך שאתם עושים הכל נכון ופשוט, יש בעיה אמיתית שלא נוגעת לצנרת של הדירה שלכם בלבד. שאלו את השכנים, האם גם הם מבחינים בסתימה החוזרת על עצמה. זה הזמן להביא אינסטלטור ביובית מנוסה.

פתיחת סתימות בחצר
פתיחת סתימות בחצר

פתיחת סתימה בביוב בחצר מחיר

מחיר פתיחת סתימה ביוב בחצר יהיה בסביבות , בין 450-1,500 ש"ח. טווח המחירים מתייחס להיקף הסתימה, לשאלה האם התשתיות במקום מתאימות לעבודה של ביובית או שיש להזמין אנשי מקצוע נוספים לטיפול בסתימה בחצר וכן הלאה. אל תשכחו, אנחנו מדברים על שוק פרוץ, בו יש קבלני ביוב מעולים ומי שלא עברו את ההכשרה המתאימה לביצוע העבודה

אם אתם רוצים להבטיח כי העבודה שנעשית עכשיו, תשרת אתכם ואת הדיירים בבניין לאורך שנים, כדאי לשלם עוד קצת ולקבל שירות טוב ואיכותי יותר. אגב, בדרך כלל, חברת ביובית מנוסה, יכולה להוריד את המחירים בצורה משמעותית.

למה אסור לכם לוותר על אינסטלטור מומחה לביוב?

צנרת הביוב היא מערכת עדינה, היא יכולה להיפגע בקלות. אנחנו יכולים להעיד על אינספור פעמים, בהן הוצאנו ביובית 24 שעות בשביל לתת מענה מיידי למי שכבר הזמינו בעל מקצוע, אבל זה התברר בתור מי שלא יודע לבצע את פתיחת הסתימה בחצר כמו שצריך. התוצאה, ניכרת מעל לפני השטח.

צנרת הביוב משרתת אותנו כל הזמן, בלי שבכלל נשים לכך לב. אתם הולכים בכל יום לשירותים, נהנים ממקלחת טובה ושותפים כלים, אין מתסכל יותר מאשר לסבול סתימה בביוב בחצר החוזרת על עצמה, שוב ושוב. כדי שלא תיכנסו לסחרור ממנו אי אפשר לצאת, כדאי לפנות למי שיש להם כלים אפקטיביים, כאלו שיכולים לעזור לכם באמת.

פתיחת ביוב בחצר
פתיחת ביוב בחצר

הכל לקו – חברת ביובית המבצעת פתיחת סתימות בחצר

כל אינסטלטור ביוב מנוסה יכול להעיד על כך, אי טיפול בבעיה והזנחה, אלו הגורמים הדרמטיים ביותר להחמרה במצב. אם אתם מבינים שהגיע הזמן לקבל שירות מעולה של האינסטלטורים הטובים בארץ, זה הזמן שלכם לצאת לדרך ולהרים אלינו טלפון.

חברת 'הכל לקו', חרטה על דיגלה מקצוענות ללא פשרות, מתן מענה מיידי ובחירה עקבית, בקבלני ביוב מורשים. 15 שנים של ניסיון בתחום מערכות הביוב לא הולכות ברגל ואנחנו מעוניינים לתת לכם לטעום מהאיכות של השירות שלנו עוד היום. זה הזמן לדבר איתנו, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית וליהנות מצנרת ביוב החוזרת לתפקוד מלא.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן