הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת סתימות קשות

סתימות צנרת דורשות טיפול ממוקד, מדויק ונכון. כל סתימה זקוקה ליחס אישי שתואם את המיקום שלה, מצב הצנרת והגורמים. פתיחת סתימות קשות היא מקצוע לכל דבר וכאן בדיוק אנו נכנסים לתמונה. אם מצאתם את עצמכם מזמינים אינסטלטור שוב ושוב בתוך זמן קצר – הגיע הזמן לצוות מומחה! פתיחת סתימות קשות עם דגש על סתימות חוזרות דורשת תכנון, ניסיון וציוד חדיש. חברת הכל לקו גאה להציע מענה מקצועי, מהיר וממוקד במחירים שווים לכל כיס. לרשותינו ציוד חדיש עם דגש על ביובית וציוד צילום צנרת.
פתיחת סתימות קשות

✔️ פתיחת סתימות קשות במקצועיות!

☑️ מומחים בפתיחת כל סוגי הסתימות

✔️ כולל אחריות על העבודה

☑️ ייעוץ חינם עם אינסטלטור לביוב

✔️ מחירים הוגנים לפתיחת סתימות

עבודת הכנה הכרחית לקראת פתיחת סתימות קשות

אנו ננצח בקלות בקרב לשחרור סתימות ביוב קשות רק כאשר נדע מי בדיוק עומד מולנו. על כן, נזעיק למקום אינסטלטור ביוב עם ניסיון ונתחיל את העבודה בשליחת ציוד צילום קווי ביוב אל תוך הצנרת. צילום קווי ביוב יגלה לנו היכן בדיוק ממוקמת הסתימה, מה גרם לה ואיך אפשר וכדאי לשחרר אותה. שימוש בציוד צילום חדיש חיוני במקרים של צנרת ישנה עם חשש לנזילות או סדקים. פתיחת סתימות שורשים שמלוות בפגיעה בצנרת חשוב ללוות עם צילום צנרת. כאשר יודעים מה גרם לסתימה, היכן היא ממוקמת ומה מצב הצנרת שחרור סתימה מורכבת הופך למשימה פשוטה.

מתי סתימה מוגדרת כקשה לטיפול?

  1. סתימות ביוב חוזרות
  2. סתימות ביוב במיקום בעייתי בעומק הצנרת
  3. סתימות שורשים בביוב
  4. סתימות שנגרמות מבטון
  5. סתימות בצנרת ישנה

סתימה מוגדרת כמורכבת לטיפול כאשר אין אפשרות לשחרר אותה באמצעות ציוד רגיל ויש צורך בציוד פתיחת סתימות קשות עם דגש על ביובית. פתיחת סתימה קשה דורשת ציוד מקצועי וניסיון רב. משאית ביובית מסוגלת לשחרר ברגע סתימות מורכבות מבלי לגרום כל נזק למבנה או לצנרת.

פתיחת סתימות שורשים בביוב עם ביוביות מסתיימת בתוך כשעה ללא כל נזק לצנרת. אם יש אצלכם סתימה מורכבת בצנרת אל תתפשרו על פחות מצוות מומחה. רק צוות של מקצוענים יידע לאבחן נכון את הבעיה ולהציע את הפתרון הנכון.

איך פותחים סתימות קשות?

פתיחת סתימה בביוב ביתי (אסלה, כיור) מתבצעת באמצעות פומפה, ספירלה או חומר משחרר סתימות ביוב. ציוד שמתאים לטיפול בסתימות ביתיות אינו מתאים למקרים של סתימות קשות. פתיחת סתימות קשות אינה מתאפשרת עם פומפה או חומר המסת סתימות – הפתרון לסתימות קשות הוא ביובית פתיחת סתימה.

משאית ביובית פותחת סתימות קשות בעזרת משאבה רבת עוצמה ששואבת את תכולת הצנרת ומשלימה את העבודה בשטיפה יסודית של קווי הביוב. ביובית פתיחת סתימותביוב משחררת בקלות סתימות מורכבות במעמקי הצנרת, סתימות שורשים וגם סתימות שנגרמו מאבנים.

איך נוצרות סתימות קשות?

פתיחת סתימות קשות אינה שמורה רק למבנים ישנים עם צנרת ישנה ובעייתית. תופתעו לגלות שסתימות קשות עלולות להתפתח בכל מבנה. סתימות ביוב פשוטות עשויות להפוך לסתימות מורכבות ויקרות לטיפול כאשר הסתימה ההתחלתית הפשוטה אינה מטופלת נכון. ניסיונות חובבנית לפתוח סתימות בצנרת ראשית עם ציודפתיחת סתימותביתי עלולים לדחוס את הסתימה פנימה למעמקי הצנרת ולהפוך אותה מורכבת לטיפול. גם פתיחת סתימה במרזב עלולה להתפתח בידיים לא מקצועיות לסתימה מורכבת.

אינסטלטור ביוב נקרא פעמים רבות אל מבנים חדשים לטיפול בסתימות שנוצרות בצנרת חדשה לחלוטין. אם קבלן בנייה או שיפוצים שוטף פסולת בנייה אל תוך הצנרת עלולות להיווצר סתימות קשות מאוד. במקרים רבים הנזק שנגרם לצנרת ניכר רק מספר חודשים לאחר סיום עבודת הבנייה. איתור מוקדם של הבעיה יאפשר לכם לממן שירותי ביובית שחרור סתימות קשות במסגרת האחריות של הקבלן לתקינות המבנה.

מחירון פתיחת סתימות קשות

עלות פתיחת סתימות קשות מכל הסוגים נקבעת על פי מורכבות העבודה, סוג הסתימה, המיקום שלה וצורך בציוד מיוחד כמו ביובית, צילום צנרת, דיזה, חיתוך שורשים וכן הלאה. מחיר פתיחת סתימה בביוב חיצוני כולל לרוב גם שטיפת קו ביוב אך חשוב לוודא מה כלול במחיר. בהזמנת פתיחת סתימה בביוב מחיר לסתימת שורשים חשוב לוודא שהמחיר כולל גם חיתוך לשורשים. חייגו עכשיו למחיר מיוחד שכוללפתיחת סתימות ביוב, צילום צנרת, שירותי ביובית וגם שטיפת קווי ביוב.

סימנים מחשידים לסתימה קשה בצנרת ביתית

מערכת ביוב אינה מושכת כל תשומת לב כל עוד היא תקינה. אם אתם מוצאים את עצמכם בוחנים את הפעילות של הצנרת או מבחינים בשינויים – אתם כנראה צודקים ויש אצלכם סתימה. פתיחת ביוב סתום בצנרת ביתית אפשרית במקרים פשוטים באמצעות פומפה, חומר פתיחת סתימות או ספירלה.

סתימות קשות בצנרת ביתית מטופלת על ידי אינסטלטור ביוב באמצעות ציוד מקצועי. אם הצנרת שלכם משמיעה רעשים מוזרים לאחר השימוש או בזמן השימוש ושמתם לב לעליה וירידה במפלס המים במהלך הניקוז – משהו לא בסדר אצלכם בצנרת וכדאי לבדוק האם מתפתחת סתימה.

פתיחת סתימות קשות
פתיחת סתימות קשות

פתיחת סתימות קשות באסלה

פתיחת סתימה בצנרת של האסלה היא משימה מלוכלכת. אם האסלה מלאה בשפכים או מים יש לרוקן אותה לטובת שחרור הסתימה. פתיחת סתימות באסלה עולה על הפרק לאחר שניסיונות לטפל בסתימה בשיטות רגילות כשלו.

אינסטלטור ביוב מנוסה יתחיל טיפול בסתימה מורכבת באבחון מדויק של גורם הסתימה והמיקום שלה. סתימה באסלה עלולה להיגרם ממגבונים, מוצרי היגיינה, חיתולים, כדורי צמר גפן ולעתים גם צעצועים או שאריות אוכל. שימו לב, השלכת חיתול או מוצרי היגיינה אל השירותים עשויה לגרום לסתימה מידית.

מה עושים במקרה של סתימה קשה?

באותם מקרים בהם ברור לכם שמדובר בתקלת צנרת מורכבת לא מבזבזים זמן ופונים מיד אל קבלן ביוב מנוסה שמספק גם שירותי ביוב. אם ביוב עולה אצלכם בחצר או בבית אל תחכו אפילו רגע אחד נוסף. הזמינו עכשיו ביובית 24 שעות דרכנו. שירותי ביובית 24 שעות נועדו לתת מענה לסתימות קשות, הצפות ותקלות צנרת שמהוות סכנה לנפש או לרכוש.

פתיחת סתימות קשות מתבצעת בצורה הטובה והיעילה ביותר עם ביוביות. על כן, בכל מקרה בו מתאפשרת גישה למקום עם ביובית נעשה זאת. פתיחת סתימות בלחץ מים אידאלית בעבור סתימות שורשים מורכבות סתימות בעומק הצנרת, סתימות שנגרמו מאבנים.

שחרור סתימות קשות בקלי קלות

פתרון הקסם בעבור פתיחת סתימות קשות הוא ביובית פתיחת סתימות. עם ביובית לפתיחת סתימות כל מה שצריך לעשות זה למקם את הביובית בסמוך לפתח הביוב, לחבר את הצינור ולהפעיל את המשאבה. פתיחת סתימות קשות או סתימות ביוב חוזרות יש ללוות במידת הצורך עם צילום קווי ביוב וגם ניקוי ביוב.

צילום צנרת יגלה לנו היכן הסתימה ממוקמת, מה גרם למה ומה מצב הצנרת. סיום העבודה עם ניקוי ביוב שוטף מהצנרת את כל הלכלוך ומבטיח לכם צנרת תקינה כמעט כמו חדשה.

פתיחת סתימות קשות שורשים בביוב

ביובית לפתיחת סתימות קשות נדרשת כמעט בכל יום לניקוי שורשים בביוב. פתיחת סתימה בצנרת שנגרמה משורשים אינה מתאפשרת ללא ציוד מתאים. אם יש אצלכם בחצר סתימה חוזרת בצנרת כדאי לבדוק מה בדיוק גורם לבעיה.

במידה ותגלו שהגורם לבעיה הוא אכן שורשים יש להזמין צוות מומחה פתיחת סתימות קשות. עבודת שחרור סתימות ביוב שנגרמו משורשים חייבת לכלול גם חיתוך של השורשים, או צעד מנע אחר למניעת פלישה חוזרת של השורשים אל תוך הצנרת.

פתיחת סתימות קשות ללא ביובית

במידת האפשר נעדיף תמיד לבצע פתיחת סתימות מורכבות בביובים עם ביובית אך קיימים מקרים בהם הדבר אינו מתאפשר. פתיחת סתימה בכיור ביתי לא נוכל לבצע עם ביובית, אלא באמצעות ציוד ידני או מכשור נייד לשטיפה בלחץ מים.

מקרה נוסף בו לא ניתן יהיה לבצע פתיחת סתימות קשות עם ביובית, הוא מצב בו טמפרטורות קיצוניות גרמו להתעקמות של הצנרת. אם יש אצלכם נזילה או סתימה מורכבת בגלל קטע צנרת פגום אין מנוס מהחלפת המקטע הפגום. פתיחת סתימה בלחץ מים אינה פותרת את הבעיה כאשר הצנרת פגומה.

מי מטפל בסתימות קשות?

שירותי ביוב הם מקצוע לכל דבר בעוד פתיחת סתימות קשות היא עסק למקצוענים. לא כל אינסטלטור מתחיל שיודע לשחרר סתימות בכיור הביתי יידע לטפל נכון גם בסתימות קשות. תחסכו לעצמכם זמן וכסף והזמינו מראש רק את חברת ביובית הכל לקו.

רוצים לדעת כמה עולה פתיחת סתימה עם צוות מומחה מטעמנו? המחירים הרבה יותר זולים ממה שחשבתם. שחרור סתימות קשות עם ביובית משיגה את התוצאות הטובות ביותר. אל תוותרו על פחות מעבודה מקצועית, אחריות לתוצאות, הגעה מהירה, שירות אדיב ומחירים אטרקטיביים.

5/5 - (31 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות אינסטלטורי ביובים העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

להזמנת אינסטלטור ביובים בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון ביובית.

צריכים שירותי ביובים? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן