הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת סתימות בצנרת ביוב

חברת 'הכל לקו', 15 שנה של ניסיון בתחום האינסטלציה, מספקת שירותי פתיחת סתימות בצנרת. רוצים להיעזר בסיוע מקצועי של אינסטלטור ביוב עוד היום? דברנו איתנו ונשמח להגיע אליכם במהירות, לטיפול יעיל ואפקטיבי.

סתימה בצנרת ביוב היא לא חוויה נעימה

סתימה בצנרת יכולה להיות אירוע לא נעים בכלל. הצנרת, מערכת הביוב, זה משהו שמשמש את כולנו כל הזמן. עם כמה שזה נראה לנו מובן מאליו, להוריד את המים בשירותים או לשטוף ידיים בלי לחשוב, הרי שכל הפעולות הפשוטות הללו, היומיומיות, מבוססות על אותה מערכת חשובה, על צינורות הביוב של הבית או הבניין. פתיחת סתימות בצנרת ביוב, זו מלאכה שדורשת הרבה ידע וניסיון.

סתימה בצנרת ביוב
סתימה בצנרת ביוב

מה היתרונות של ביובית עבור פתיחת סתימות בצנרת?

פתיחת סתימות בצנרת ביוב, יכולה להיעשות בשתי דרכים. אנחנו יכולים לפתוח את הסתימה בכלים ידניים, כלומר, לפתוח את הצינור ולהוציא בידיים, את העצמים שפוגמים במעבר חלק של מי הביוב. אבל, לא תמיד זה אפשרי ולעיתים, פעולה מהסוג הזה יכולה להביא לנזק רב יותר מתועלת.

מה עושים במקרה כזה? פתיחת סתימות בצנרת באמצעות משאית ביובית. מכשיר מיוחד, כלי רכב עם מיכל ייעודי על הגב. אליו מחובר צינור ומשאבה מותאמת. המשאבה שואבת את המים המלוכלכים והפסולת, כך מנקים את הצנרת בלי לעשות נזק, בלי לחפור לעומק, במטרה להגיע לקווי הביוב ובלי לנסות לפצוע את הקיר או הריצוף, לבחון מה קורה בצינור הטמון מאחור. לאחר מכן נבצע שטיפת קווי ביוב באמצעות לחץ מים, על מנת לשחרר באופן יסודי את הסתימה בביוב כדי שהצנרת תוכל לפעול בצורה תקינה כנדרש.

איך מתבצעת עבודה של פתיחת סתימות בצנרת?

אינסטלטור ביוב יגיע אחרי שאתם תעדכנו אותנו בכך שיש סתימה בצנרת ביוב. כאן זה המקום להפציר בכם להעביר לנו את כל המידע שנמצא ברשותכם. גם אם אתם יכולים להעיד על תופעות שהיו יכולות לרמוז על התפתחות סתימה בביוב, אם אתם יכולים לחשוב על הגורמים שהובילו לסתימה הזו לדוגמה, שורשים בביוב, וכן הלאה.

בדרך כלל, תהליך של פתיחת סתימות שורשים נראית אחרת מפתיחה של סתימה שנוצרה בגלל גורמים אחרים, סתימה בבור ניקוז בחניון, דורשת כלים מיוחדים, לעומת סתימת ביוב בחצר. במילים אחרות, אתם לא צריכים לדעת איך פותרים בעיות, אתם צריכים לשתף אותנו במידע.

אז, יגיע קבלן ביוב מורשה ומיומן, יחבר את המכשיר לצינור וישאב את הפסולת ומי הביוב. אחרי שידאג לוודא שהצנרת חוזרת לפעילות תקינה, הוא ירוקן את המים העכורים, ביחד עם הגורם שהוביל לסתימה בצנרת, בנקודה מיועדת לכך.

פתיחת סתימת צנרת
פתיחת סתימת צנרת

למה תמיד חשוב לפנות לאינסלטור ביובית מומחה?

ביובית פתיחת סתימות היא כלי מדהים, כזה שמאפשר לנו לעשות דברים שאנחנו לא יכולים לעשות בכלים אחרים. אבל, באותה הנשימה, אנחנו חייבים לזכור, עבודה לא מקצועית של פתיחת סתימת צנרת יכולה להוביל לנזק רב מתועלת.

אם אתם רוצים לא רק בעל מקצוע שיפתח את הסתימה בצנרת, אלא גם אינסטלטור מיומן, כזה שידע להתייחס לגורמים שהובילו לתקלה ולתת להם מענה, אז כדאי לפנות לאנשים שיודעים לעשות את העבודה הזו בדיוק. בסופו של יום, אינכם מעוניינים לחזור בכל פעם מחדש ולגלות שיש סתימות בצנרת. חשוב שיהיה שם האדם הנכון, מי שיתקן את התקלה אחת ולתמיד.

כמה עולה פתיחת סתימות בצנרת ביוב עם שירותי ביובית?

מחיר של פתיחת סתימות משתנה. המחיר הוא סביב 500-1,500 ש"ח. המחיר הוא תוצאה של מידת המורכבות של המקרה, ביחד עם בחירה מקצועית של הכלים בהם יש להיעזר. מטבע הדברים, ככל שניאלץ להיעזר בכלים מתקדמים לפתיחת סתימות, כגון צילום קווי ביוב בעזרת מצלמת ביוב, ספירלה חשמלית לפתיחת סתימות ביוב, אנשי צוות נוספים, כך המחיר יושפע גם הוא ועשוי לעלות בהתאם לאופי העבודה.

חשוב לדעת, גם לשעה בה הלקוח התקשר, יש משמעות. אמנם, תמיד יש ביובית 24 שעות, מוכנה לפעולה. פשוט, כי אנחנו ואתם יודעים שאי אפשר לדעת מראש על הופעתן של סתימות ביוב לא צפויות. אבל, מהצד השני, מטבע הדברים, עבודה בשעת לילה מאוחרת או בסוף שבוע תעלה יותר.

אגב, כאן זה המקום להגיד, אנחנו יודעים, אתם ממש לא רוצים להוציא הרבה כסף על תקלה אליה לא התכוננתם. אבל בדרך כלל, תשלום נוסף עבור טיפול יסודי ועמוק, יהיה משתלם יותר לאורך הזמן. כך אתם יכולים להיות בטוחים שנעזרתם באנשים הנכונים, כדי לטפל בשורש העניין ללא כל ספק. הרבה פעמים, תשלום נמוך לאינסטלטור לא מיומן, יוביל לתשלום נוסף בהמשך, למי שיגיע לתקן את התקלה שלא טופלה היטב, לכתחילה.

פתיחת סתימה בצינור ביוב
פתיחת סתימה בצינור ביוב

חברת 'הכל לקו' מספקת שירותי פתיחת סתימות בצנרת ביוב

אם אתם צריכים ביובית פתיחת סתימות, אם אתם רוצים לפתור אחת ולתמיד את התקלה בצנרת, אנחנו נשמח להיות לכם לעזר. חברת ביובית 'הכל לקו', פועלת בענף האינסטלציה והביוב כבר 15 שנה. הניסיון הוא משהו שאי אפשר להחליף. האינסטלטורים שלנו לא רק בעלי ידע רחב בתחום, אלא גם מי שראו כבר מספיק, כדי להצליח ולדייק את השירות לצרכים הייחודיים שלכם.

אז אם אתם מחפשים מענה מהיר, במחירים אטרקטיביים, אנחנו נמצאים כאן כדי להיות לכם לכתובת בעניין הזה. אנחנו מאמינים שביחד נוכל למצוא מזור לכל תקלה, לטפל בכל בעיה ולהחזיר אתכם לבית עם ביוב עובד וראש שקט.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן