הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת שורשים בביוב

תקלה בצנרת היא לא אירוע נעים, אבל פתיחת שורשים בביוב לא חייבת להיות 'סיוט'. יש לנו דרכים לתת לכם את המענה המושלם, בקלות וביעילות. חברת 'הכל לקו' מספקת שירות מצוין, כבר 15 שנה. רוצים ליהנות מהשירות המקצועי, נטול הפשרות של אינסטלטורים מומחים, חלק מצוות העובדים שלנו? הזמינו עכשיו.

למה נרצה לבצע פתיחת שורשים בביוב?

פתיחת שורשים בביוב היא אחת המטלות הנפוצות ביותר ביום עבודה רגיל, של מומחה לביוב. למה בכלל שורשים מגיעים אל צינורות הביוב? הסיבה מתחילה בבוטניקה פשוטה.

עץ, כדי לצמוח, צריך מים. לכן, הטבע ייצר את הצומח באופן כזה, שהשורשים תמיד יחפשו מקור מים ממנו יוכלו לשאוב את החומרים שיזינו את העץ. אם אתם שואלים את עצמכם, איך יכול להיות שמים מזוהמים יכולים לספק את צרכיו של העץ, הרי שבאמת, עץ יכול להתמודד עם מים באיכות שלא ראויה לשימוש של בני אדם.

צנרת הביוב, המורכבת מצינורות המחוברים אלו לאלו, לא יכולה להמשיך לתפקד כרגיל, אם השורשים מפריעים למים להמשיך ולעבור בתוכה, ללא הפרעות נוספות. פתיחת שורשים בביוב, אם כן, היא קריטית לפעילות התקינה של הצנרת וזה משהו שצריך להתייחס אליו בזמן.

מה האתגרים ומה הפתרון עבור פתיחת שורשים בביוב?

זה לא קל להוציא את השורשים מתוך הביוב. למה? ראשית כי בניגוד לפסולת פשוטה יחסית, אי אפשר להיעזר בכלים ידניים כדי להוציא את השורשים.

שנית, הוצאה של השורשים בכלים ידניים, עלולה פשוט להוביל לנזק גדול מהתועלת. מה בכל זאת אפשר לעשות? לקרוא עבור שירותי ביובית מתקדמים. ביובית פתיחת סתימות זו משאית מיוחדת, שמבצעת שאיבה אפקטיבית, של הצנרת, במטרה להוציא את הפסולת, זו שמונעת מהמים המלוכלכים להמשיך ולזרום בתוך הצינורות.

הכלי המתקדם הזה שנקרא ביובית, הוא בראש ובראשונה תוצאה של ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות, זו שלא פסחה על תחום האינסטלציה. בעזרת ביובית ניתן לפתור את הבעיה, במהירות, בקלות ובעיקר, למנוע מהמקרה לחזור על עצמו שוב.

פתיחת סתימת שורשים בביוב
פתיחת סתימת שורשים בביוב

למה אנחנו ממליצים לכם לטפל בסתימת השורשים בזמן?

יש כלל אחד חשוב בעולם האינסטלציה, תקלה לא מטופלת בזמן, היא אירוע שהנזק בו עלול להתפתח לאירוע דרמטי. אינסטלטור ביובית יכול לפתור תקלה פשוטה יחסית והוא יכול למצוא את עצמו מתמודד עם אירוע הרבה יותר מורכב.

סיטואציה בה הביוב התפוצץ בעקבות לחץ של מים שלא הצליחו להמשיך ולזרום בצנרת, עליה של מי ביוב וכן הלאה. איך תדעו לפנות לקבלת סיוע? שימו לב.

האם יש סתימה חוזרת שאתם לא מצליחים לתקן שוב ושוב? יש צמחיה סמוך לקווי הביוב בבניין או של הבית הפרטי? אתם מריחים ריח רע? כזה שאולי יכול לרמוז על עליה של מי הביוב? יכול להיות שאתם צריכים לקרוא, עוד היום, לשירות של פתיחת סתימות ביוב ובמילים אחרות, פתיחת שורשים בביוב.

לא כדאי להתפשר על איכות השירות

לפני שנדבר בהרחבה על מחיר פתיחת שורשים בביוב, אנחנו רוצים להגיד דבר הרבה יותר חשוב. אינסטלטור מורשה, הוא הרבה יותר מאיש ביצוע, מי שפשוט מביא משאית ביובית ושואב את המים המלוכלכים מהצנרת.

מדובר על מי שהתפקיד שלו, בין היתר, הוא להבין, מה הגורמים שמונעים מהצנרת לעבוד כנדרש. יכול להיות שיש תקלות נוספות, אליהן אתם פשוט לא מודעים כעת. כדי לתת להן את המענה הדרוש, אתם צריכים את בעל המקצוע שידע להצביע על התפתחות הבעיה.

אם לא יהיה לכם את איש המקצוע המתאים, אתם אולי תקבלו שירותי ביובית, אבל אתם פשוט תקראו לשירות מקצועי, שוב ושוב. חברת ביובית יכולה לעזור ולתת לכם חבילת שירות במחירים משתלמים יותר, אבל בשוק פרוץ, חשוב לזכור, כמה שקלים נוספים כעת, מבטיחים שקט מבורך בעתיד.

ספירלה לחיתוך שורשים בביוב
ספירלה לחיתוך שורשים בביוב

מה המחיר של שירותי ביובית לפתיחת שורשים בביוב?

אחרי ההקדמה הארוכה הזו, נגיד כך. מחיר שירותי ביובית לחיתוך שורשים בביוב הוא משהו בין 580-1,500 ש"ח. טווח המחירים עבור פתיחה של סתימה בגלל שורשים בביוב, בדרך כלל יהיה גבוה יותר מאשר שימוש 'פשוט בשירותי ביובית'.

פשוט, משום שמדובר על עבודה מורכבת יותר ובעיקר, על מקרה שצריך להבטיח כי לא יחזור על עצמו. קחו בחשבון גם אירועים בהם מזמינים שירותי ביובית 24 שעות, פשוט כי אתם מחפשים מענה בשעת חירום וכבר, מחיר השירות יהיה על הצד הגבוה יותר.

כמו שאמרנו, בתור חברת ביובית מנוסה ומתקדמת לפתיחת סתימת שורשים בביוב, אנחנו עושים כל מאמץ כדי להוריד את המחיר עבור השירות.

חברת ביובית מצוינת שתגיע אליכם במהירות – הכל לקו

חברת 'הכל לקו' שמחה להביא שירות מקצועי ומיומן, לאינספור לקוחות ישראלים. אנחנו יכולים להביא גם לכם, את הבשורה החדשה בתחום שירותי הביובית. אצלנו, כל אינסטלטור הוא קבלן ביוב מורשה, בעל הסמכה וכל האישורים הדרושים לביצוע העבודה.

כמו שאמרנו כבר קודם, ביובית חירום ממתינה לכם, גם ברגעים בהם אתם מרגישים חוסר אונים מול תקלה דרמטית. אז למה אתם ממתינים? בואו נפתור את התקלה עוד היום, בהקדם האפשרי.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן