הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת סתימות בלחץ מים

ניקוז איטי של מים בכיור מעיד על התפתחות של סתימה. אם שמתם לב שהצנרת שלכם אינה מנקזת את המים במהרה או מפיצה ריח רע – זה הזמן להזמין אינסטלטור. אתם לא תאמינו כמה בקלות הצוות המקצועי שלנו בחברת 'הכל לקו' מצליח לאתר את מיקום הסתימה, את הגורם לה ואת הפתרון הנכון ביותר. חייגו עכשיו לתיאום פתיחת סתימות בלחץ מים ותפתרו את הבעיה עוד היום במחירים הכי טובים בשוק.
פתיחת סתימות בלחץ מים

✔️ ביובית נמוכה מעכשיו לעכשיו!

☑️ מתאים לחניונים ומרתפים

✔️ כולל אחריות על העבודה

☑️ ייעוץ טלפוני עם אינסטלטור ביובית

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי

 

פתיחת סתימות בלחץ מים – איך מזמינים, מתי ומה הכי משתלם

טיפול מוקדם בבעיות צנרת צפוי לחסוך לכם את הצורך בתיקון יקר או התמודדות עם הצפת ביוב. עשו לעצמכם כלל ברזל שלא לדחות טיפול בבעיות צנרת. לא בטוחים למי כדאי להתקשר? חברת הכל לקו מספקת את כל סוגי שירותי האינסטלציה עם דגש על פתיחת סתימות בלחץ מים עם ביובית. משאית ביובית היא סוג של פתרון קסם לטיפול יעיל בסתימות מורכבות.

מתי כדאי להזמין פתיחת סתימות ביוב בלחץ מים?

פתיחת סתימה פשוטה וקלה בכיור המטבח או האמבטיה מתבצעת באמצעות פומפה, חומר לפתיחת סתימות או קפיץ מתכת – מה עושים כאשר מדובר בסתימה בצנרת ראשית או סתימה במעמקי הצנרת? פתיחת סתימות בלחץ מים נדרשת כאשר לא ניתן לשחרר את הסתימה באמצעים הרגילים, במקרים בהם אין גישה אל מיקום הסתימה ובמצבים של סתימה חוזרת. שימו לב, פתיחת סתימות בלחץ מים מחייבת ציוד מקצועי וצוות מומחה.

איך מבצעים פתיחת סתימות בלחץ מים?

שטיפת קווי ביוב מתבצעת למטרת תחזוקה ובמקרים בהם יש סתימה בצנרת. פתיחת סתימות בלחץ מים מתאימה לטיפול בסתימות שנגרמו משורשים, אבנים, מגבונים, פגרים ועוד. יש להקפיד להזמין צוות מומחה ואמין שמקפיד לאתר את מיקום הסתימה ואת הגורם לה.

פתיחת סתימות קשות היא תחום ההתמחות של חברת הכל לקו, צוות הביובית מטפל בהצלחה בכל יום בעשרות סתימות פשוטות עד מורכבות מאוד כולל ניסור בטון בקו הביוב לפי צורך. חברת הכל לקו מציעה שירותי ביובית בהגעה מהירה ומחירים נוחים. אם ביוב עולה אצלכם בחצר או בבית אל תהססו להתקשר אל חברת הכל לקו בכל שעה (יש שירות ביובית 24/7).

פתיחת סתימות בלחץ עם ביובית

הפתרון הטוב ביותר במקרים של סתימה בצנרת ראשית של בניין, סתימת שורשים או סתימה חוזרת הוא משאית ביובית. פתיחת סתימות בלחץ מים מתבססת על משאבה רבת עוצמה שמסוגלת לשאוב מים וגם לדחוס מים בלחץ אדיר. כל מה שצריך לעשות בשביל לשחרר את הסתימה עם ביובית זה לחבר את הצינור של הביובית אל פתח הביוב ולהפעיל כוח שאיבה או דחיסה (שטיפה).

המשאבה מסוגלת לשאוב את גורם הסתימה החוצה או לפרק את הסתימה לגורמים ולאפשר לה להישטף אל הצנרת הראשית. היתרונות המשמעותיים של פתיחת סתימות בלחץ מים הם האפשרות לשחרר סתימות מבלי לגרום נזק למבנה וניקוי יסודי של הצנרת. לאחר פתיחת סתימות בלחץ אתם מקבלים צנרת נקייה כמעט כמו חדשה.

מה עושים כאשר אין גישה למקום עם ביובית?

שחרור סתימות בלחץ מים מתבצע באזורים בעייתיים לגישה באמצעות ביובית נמוכה או ציוד ייעודי לפתיחת סתימות ושטיפת צנרת. לא בטוחים האם צריך ביובית או האם קיימת גישה נוחה למקום למשאית? חייגו עכשיו להתייעצות עם צוות מומחה בחברת הכל לקו. פתיחת סתימות ביוב היא תחום ההתמחות של חברת הכל לקו. החברה מחזיקה בכל הציוד הדרוש לטיפול מהיר ומדויק בכל סוגי הסתימות.

שירותי ביוב מתקדמים מאפשרים היום תיקון תקלות צנרת פשוטות ומורכבות בשיטת אל-הרס. אל תאשרו שבירת קירות או אריחי ריצוף לטובת איתור מיקום הסתימה או תיקון צנרת מבלי לבחון אפשרות של פתיחת סתימות בלחץ מים בשיטת אל הרס.

פתיחת סתימה בלחץ מים
פתיחת סתימה בלחץ מים

פתיחת סתימה בלחץ מים במקרה של סתימת שורשים

סתימות שורשים הן סתימות מורכבות לטיפול שדורשות צוות מומחה וציוד מתאים. לא כל אינסטלטור שיודע לטפל בתקלות צנרת ביתיות מסוגל לפתור סתימה בביוב שנגרמה משורשים. על מנת שתבינו מדוע פתיחת סתימה בלחץ מים היא הפתרון הנכון ביותר בעבור סתימות שורשים נסביר תחילה כיצד הן נוצרות.

אם יש אצלכם בחצר עצים או שיחים גדולים בקרבת הצנרת דעו לכם שהשפכים שבתוך הצנרת מהווים מקור הזנה אטרקטיבי במיוחד בעבור השורשים. מספיק סדק זעיר בצנרת שגורם לנזילה של מספר טיפות במעמקי האדמה לזיהוי של הצנרת על ידי השורשים.

אם וכאשר השורשים זיהו את הצנרת לא ניתן יהיה לעצור אותם מלפלוש לתוכה. בתוך זמן קצר שורש זעיר ודק מצליח לחדור אל הצנרת דרך אותו סדק קטן. הבעיה מתעוררת כאשר אותו שורש זעיר גדל וחוסם בהדרגה את הצנרת כולה.

סתימות שורשים נחשבות למורכבות בגלל המיקום שלהן בעומק הצנרת ובשל הצורך בפתרון שימנע התפתחות חוזרת של שורשים בצנרת. חדירת שורשים לביוב דורשת שירות מלא של פתיחת סתימה בלחץ מים: שאיבת תכולת צנרת עם ביובית, שטיפה, עבודה עם דיזה לחיתוך שורשים.

פתיחת סתימה בלחץ מים בצנרת ראשית של בניין משותף

אם במקרה של סתימה שנגרמה ממגבונים באסלה הביתית אפשר יהיה לטפל בבעיה עם פומפה או ספירלה ידנית, בצנרת ראשית לא ניתן לעשות זאת. אם אחד השכנים משליך באופן קבוע מגבונים לאסלה צפויות סתימות בצנרת הראשית של הבניין כולו. ביוב סתום בגלל מגבונים ומוצרי היגיינה יגרום להצפת ביוב בחצר, במקלט או בחניון. פתיחת סתימות בלחץ מים עם ביוביות היא הפתרון לטיפול בסתימה מורכבת לגישה.

הצנרת הראשית של הבניין מותקנת מתחת לאדמה ואין כל אפשרות גישה אליה. מה עושים? שטיפת תשתיות יזומה אחת לשנה תחסוך לכם את הצפת הביוב הבאה. יש לכם כעת הצפת ביוב בחצר בגלל סתימה? פתיחת סתימות בלחץ מים עם שירותי ביובית 24 שעות היא הפתרון.

מה בעצם עושה ביובית לשחרור סתימות בלחץ מים?

ביובית לשחרור סתימות פועלת על בסיס כוח המים. הזרמה של מים בלחץ אדיר מסוגלת להסיר לכלוך קשה ממקומות בעייתיים לגישה. משאית ביובית נושאת עליה משאבה חזקה, מכל מים לשטיפה, מכל אגירת שפכים. פתיחת סתימה בלחץ מים גבוה מתחילה בחיבור של צינור המשאבה אל פתח הביוב וממשיכה אל הפעלת כוח דחיסת מים בעצמה מרבית.

המים זורמים בלחץ אדיר אל תוך הצנרת ושוטפים את כל הלכלוך. המפגש בין לחץ המים לבין הסתימה מסתיים בפירוק מידי של הסתימה לחלקיקים קטנים.

איפה מזמינים פתיחת סתימות בלחץ מים?

חשוב לציין שנית שלא כל אינסטלטור ביוב מכיר טכניקות פתיחת סתימות בלחץ מים או מחזיק בציוד הדרוש. חברת הכל לקו מנוהלת על ידי קבלן ביוב מומחה עם ניסיון רב בטיפול בכל סוגי בעיות האינסטלציה. פתיחת סתימות ביוב מורכבות דורשת צוות של מקצוענים.

אם חשוב לכם לקבל את השירות הטוב ביותר במחיר משתלם אל תתפשרו על פחות מחברת אינסטלציה שיש לה ביובית לפתיחת סתימות משלה. הלקוחות של חברת הכל לקו נהנים משירות מקצועי ומהיר 24 שעות ביממה במחירים נוחים.

מתי כדאי להזמין שטיפת קוו ביוב בלחץ מים?

אם אתם מתחזקים בורות ביוב או בורות שומן שירותי ביובית בעבורכם הם דבר שבשגרה. בהתאם למהירות בה הבור מתמלא יהיה עליכם להזמין משאית ביובית לטובת שאיבה ופינוי שפכים אל אתרים מורשים. משאית ביובית רגילה נושאת מכל גדול לאגירת שפכים כך שכדאי להזמין אותה.

נבחר ביובית לחניונים (ביובית קטנה יותר) רק במקרים בהם אין ברירה אחרת. אותה ביובית ששואבת את תכול הבור מסוגלת לבצע גם שטיפות בלחץ מים רב עצמה. שטיפת מפריד שומנים חיונית לשמירה על תקינות המשאבות וניקוי של הבור. בכל פעם בה ביובית מבצעת אצלכם שאיבה בבור כדאי לבצע גם שטיפה.

פתיחת סתימות בלחץ מים עם חברת ביובית 24 שעות

רק חברת אינסטלציה מנוסה ומקצועית כמו חברת הכל לקו תדע לספק מענה יסודי ומדויק לכל תקלה. לרשות החברה צוות מומחה, ציוד חדיש עם דגש על צילום קווי ביוב, ביוביות וגם דיזה לפתיחת סתימות. טיפול נכון בצנרת מתחיל בבחירה באנשי המקצוע הנכונים.

עם חברת הכל לקו אתם יכולים להיות 24 שעות רגועים בידיעה שהצנרת שלכם תחזור למצב תקין בעודה נקייה ותקינה. ניקוי קווי ביוב עם ביובית משיג את התוצאות הטובות ביותר. הסתימה נמצאת אצלכם דווקא במרזב? גם פתיחת סתימה במרזב מתבצעת על ידי ביובית.

השירות המקצועי והמסור של חברת הכל לקו מבטיח לכם תמורה מלאה בעד כספכם. חייגו עכשיו לתיאום פתיחת סתימות בלחץ מים ותגלו שתקלות צנרת הן לא עסק מסובך או יקר. אם יש אצלכם סתימה בקו ראשי לא ניתן יהיה לפתור את הבעיה באמצעים רגילים! חייגו עכשיו אל חברת הכל לקו לתיאום פתיחת סתימה בלחץ מים ותחסכו לעצמכם זמן וכסף.

5/5 - (31 דירוגים)

הצורך בשירות מגיע בעיקר במקרים שיש סתימות בקווי ביוב, כאלה שלא ניתן לפתוח בעזרת דיזות לפתיחת סתימות מכיוון שיש חשש לנזק בצנרת. לכן משתמשים בפתיחת הסתימה בלחץ מים בעזרת ביובית

להזמנת ביובית פתיחת סתימות בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר לפתיחת סתימה בלחץ מים.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן