הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

תיקון צנרת ללא הרס

תיקון צנרת ללא הרס הנקראת גם חידוש צנרת ללא הרס היא שיטה חדשנית ומתקדמת לתיקון תקלות באמצעות שירוול פנים צנרת. התיקון פותר את הבעיה ביעילות ובמהירות. היתרון המרכזי של שיטה זו הוא העובדה שהיא ללא הרס – כלומר אין צורך בשבירת רצפות והחלפת הצנרת כולה. מה שחוסך עבורכם אלפי שקלים במצטבר. לפניכם המדריך המלא והמידע הכי עדכני.
חידוש ותיקון צנרת ללא הרס

✔️ תיקון צנרת ללא הרס וללא חפירה

☑️ חידוש צנרת בשיטת ההטלאה

✔️ אחריות מקצועית על העבודה 

☑️ ייעוץ טלפוני חינם לבירור הבעיה

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי

בעיות בצנרת ביוב – איך הן נוצרות?

בעיות במערכת הביוב הן בעיות נפוצות למדי, אשר עלולות להיגרם ממספר סיבות:

  • זרימה איטית
  • פגיעה חיצונית במערכת הביוב
  • פיצוץ צנרת
  • בנייה לקויה

מתי צריך לתקן את הצנרת?

ישנם מספר מצבים בהם מומלץ לבצע תיקון צנרת:

  • שורשים בביוב לעיתים קרובות, שורשי עצים נכנסים אל צנרת הביוב בבית. הדבר גורם לסתימת הביוב ואפילו לשברים בצנרת. במקרים אלו, יש צורך לבצע תיקון צנרת, על מנת לפתור את הבעיה, ולמנוע הישנות שלה בעתיד.
  • בלאי טבעי או מוגבר – כידוע, הצנרות שלנו עשויות מחומרי מתכת שונים. לכן, עם השנים, נצברות חלודה ואבנית – אשר גורמות לבלאי של הצנרת. התוצאה המרכזית היא נזילות ופיצוצים רבים בצנרת. ההמלצה הרווחת במצב זה היא החלפת הצנרת.
  • שינויים בתוואי השטח – במקרה של שינויים בשטח, למשל חדירת חפצים או רעידת אדמה, עלולה להיווצר פגיעה חמורה בצנרת.
 
תיקון חור בצנרת 4 צול - ללא הרס
תיקון חור בצנרת 4 צול – ללא הרס

תיקון צנרת – על ידי החלפה

בעבר, השיטה היחידה לתיקון הצנרת הייתה החלפת הצנרת. כלומר, בעל המקצוע חפר ברצפה, שבר את הריצוף והחליף את הצנרת כולה. מדובר בשיטת פעולה די מיושנת, אשר כרוכה בבלגן, לכלוך והרבה כאב ראש.

תיקון צנרת ביוב ללא שבירה

בשנים האחרונות פותחה שיטה לתיקון הצנרת ללא צורך בהחלפתה. כלומר, ניתן לעשות תיקון צנרת ביוב ללא הרס. מדובר בשיטה אלגנטית, שמתאפשרת במצבים רבים. שיטה זו צוברת תאוצה בשנים האחרונות, ומתבצעת מדי יום במאות בתים בישראל.

מהו תיקון צנרת ללא הרס?

תיקון צנרת ללא הרס זוהי שיטת טיפול שמיועדת לליקויי צנרת, אשר מאפשרת תיקון נקי, שלא כולל שבירת רצפות, חפירות ברצפה והחלפת צנרת. מדובר בתיקון סטרילי שמתבצע דרך בריכת הביוב החיצונית, ולא הפנימית.

צילום הביוב לאחר תיקון פנים צנרת
צילום הביוב לאחר תיקון פנים צנרת

מתי ניתן לעשות תיקון צנרת ללא הרס?

במקרים רבים ניתן לבצע חידוש צנרת ללא הרס:

  • סוג הצנרת – מקרים שבהם הצנרת היא צנרת ביוב (ולא למשל צנרת אשר מספקת מים).
  • מצב הצנרת – כאשר הצנרת במצב סביר, ולא סובלת מקורוזיה, מומלץ לבצע תיקון צנרת ללא הרס.
  • תנאי השטח – יש לזכור כי תיקון צנרת ללא הרס הוא פתרון נקודתי. לכן, אם הבעיה בצנרת נובעת ממצב השטח, תיקון זה לא יועיל בטווח הארוך. במקרים כאלה כדאי לשקול החלפת צנרת.

מהם שלבי העבודה של תיקון צנרת ללא הרס?

אם הצנרת שלכם נמצאה מתאימה לשיטת הטיפול תיקון צנרת ללא הרס, תוכלו להתקשר עם בעל מקצוע מתאים, ולהתחיל בתהליך התיקון. תיקון הצנרת בשיטה זו מתחלק לכמה שלבים:

  • איתור הבעיה – השלב הראשון בכל תהליך של תיקון צנרת הוא סריקת האזור ואיתור הבעיה. מכניסים אל תוך הצנרת אמצעי אופטי כלשהו שמטרתו לאתר את הנזילה באופן מדויק.
  • ניקוי הצנרת – לפני התיקון עצמו, יש לנקות באופן יסודי את הצנרת מעצמים לא רצויים כמו שורשי עצים, אבנים, חול וברגים.
  • תיקון הצנרת – השלב השלישי בחידוש הצנרת ללא הרס הוא התיקון עצמו. ניתן לתקן את הצנרת במגוון דרכים שיבטיחו עבודה נקייה, ללא שבירה והרס הצנרת.
חידוש צנרת ללא חפירה והרס
חידוש צנרת ללא חפירה והרס

שיטות תיקון צנרת ללא הרס

כאמור, יש מגוון שיטות אשר מאפשרות תיקון צנרת ללא הרס. לכל אחת מהן יש יתרונות משלה:

תיקון פאץ' בשיטת ההטלאה

שיטת תיקון ייחודית, אשר מיועדת למצב של חור משמעותי אך נקודתי בצנרת. בשיטה זו, בעל המקצוע יחדיר לצנרת בלון עטוף בבד. הבד צריך להיות ספוג בפיברגלס – חומר איטום לזכוכית. יש לנפח את הבלון במיקום המתאים (סמוך לאזור החור), בצורה כזו שהוא ידביק את הבד לדפנות הצינור ויסתום למעשה את החור בצנרת.

 

שירוול צנרת ביוב

שיטת תיקון אפקטיבית ביותר, אשר מתאימה למצבים שבהם יש חורים רבים פזורים לאורך הצנרת. בשיטה זו, המומחה יחדיר לצנרת בלון עטוף בבד. בשיטה זו, בשונה משיטת תיקון פאץ', הבד צריך להיות ספוג בחומר מתקשה. יש לנפח את הבלון ולהחדירו לצינור, כך שהוא יידבק לדפנות הצינור. למעשה, שיטה זו יוצרת צינור פנימי שנמצא בתוך הצינור החיצוני הפגום.

התזה אפוקסית בצנרת

במקרה שבו יש חור נקודתי, ולא בעיה לכל אורך הצנרת, ניתן להשתמש גם בשיטת ההתזה האפוקסית. מדובר בשיטה שבה מתיזים חומר אפוקסי אל עבר החור הנקודתי בצנרת, כך שהחומר יסתום בצורה מדויקת את החור.

מה המחיר של תיקון צנרת ללא הרס?

תיקון צנרת ללא הרס היא שיטה שפותחה בשנים האחרונות, ולכן טווח המחירים עשוי להיות רחב. מחיר התיקון מושפע ממספר גורמים:

  • אורך הצנרת – המחיר משתנה בהתאם לאורך קו ואורך התיקון שצריך לבצע.
  • גישה לצנרת – האם קל להגיע לצנרת ולתקן אותה? או שנדרש מאמץ רב ועבודה?
  • סוג התיקון – מחיר התיקון מושפע ברובו משיטת התיקון. שיטת הפאצ' נחשבת לזולה ביותר, ואילו שיטת השרוול – ליקרה ביותר.
  • מצב הצנרת – גם מצב הצנרת מהווה גורם משמעותי בקביעת המחיר.
הסמכה לתיקון צנרת ללא הרס
הסמכה לתיקון צנרת ללא הרס

איך בוחרים אינסטלטור לתיקון צנרת?

עבודות צנרת הן עבודות סבוכות, אשר חייבות להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך ומנוסה. לכן, כאשר אתם נתקלים בבעיית ביוב או צנרת, יש לפנות למומחה בתחום, אשר יפתור לכם את הבעיה ביעילות ובזריזות. שירותי ביובית ואינסטלציה – הכל לקו היא החברה המובילה בתחום. החברה מספקת שלל פתרונות לבעיות מורכבות וסבוכות.

שירותי אינסטלציה נוספים

  • פתיחת סתימות קשות סתימה מוגדרת כסתימה קשה כאשר אין אפשרות לשחרר אותה באמצעות ציוד רגיל. במקרה כזה, שחרור הסתימה מחייב שימוש בציוד מקצועי וניסיון בתחום. פתיחת סתימות קשות מתבצע בדרך כלל בעזרת משאית ביובית. משאית זה מסוגלת לפתור סתימות שורשים בביוב, בקלות ובמהירות. חשוב לדעת כי לא כל אינסטלטור יכול לפתור סתימות קשות, ולכן יש לפנות לצוות מומחה ובעל ניסיון בתחום.
  • ניקוי מרזבים באמצעות ביובית – כידוע, המרזב מנקז את מי הגשמים מגג הבית. בתחילת כל חורף יש לבצע ניקוי מרזבים על מנת לוודא שהמים יתנקזו בצורה טובה ואיכותית. הדרך המומלצת ביותר היא ניקוי מרזבים בעזרת ביובית.
  • ביובית חירום – כאמור, תקלות בצנרת אינן נפטרות מעצמן. במקרים מסוימים, הבעיות עלולות להחמיר, ואף להגיע למצבים של הצפות. במקרים מסוג זה, יש להזמין שירותי ביובית חירום. שירות כזה יבטיח קבלת מענה מקצועי, מהיר ויעיל.
  • צילום קווי ביוב כאשר מתעוררת בעיית אינסטלציה כלשהי, יש לאתר אותה בהקדם האפשרי. הדרך הטובה ביותר לאתר בעיות ביוב היא על ידי צילום מקצועי של קווי הביוב. הצילום מתבצע בעזרת ציוד מקצועי ומתקדם, והוא מאתר במדויק היכן נמצאת הבעיה. צילום כזה, משקף לבעל המקצוע, האינסטלטור, מהי בדיוק הבעיה בצנרת, ועוזר להגיע אל הפתרון המומלץ ביותר.
כלים וחומרים לתיקון פנים צנרת ללא הרס
כלים וחומרים לתיקון פנים צנרת ללא הרס

הכל לקו – שירותי ביובית ואינסטלציה הטובים בישראל

הכל לקו היא החברה המובילה בשירותי ביוב. החברה מספקת מגוון שירותים:

 

החברה מתמחה בתיקון פנים צנרת בשיטת אל הרס – בשיטה זו תהנו מתיקון הצנרת, ללא צורך בפגיעה בתשתיות הקיימות.

למה לבחור בחברת הכל לקו?

  • אינסטלטורים מיומנים ומקצוענים
  • שימוש בכלים חדישים ומתקדמים אשר מסייעים בפתרון בעיות מורכבות
  • שירות מהיר ומקצועי – הגעה תוך 30 דקות
  • שירות זמין 24/6
  • פתרונות מתקדמים לכל בעיות הביוב והאינסטלציה
 
אנו מתחייבים לשירות אדיב ומקצועי בכל עת, נסו אותנו.

להזמנת תיקון פנים צנרת ללא הרס – השאירו פרטים

חידוש ותיקון צנרת ללא חפירה זוהי משימה אתגרית, אך אפשרית ומומלצת במקרים רבים. יש להיעזר באינסטלטור ביוב מומחה, אשר צבר ניסיון ומוניטין בתחום זה, על מנת לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר.
אנחנו כאן לשירותכם עם הציוד המתקדם ביותר בתחום, יחד עם אינסטלטורים מוסמכים אשר עברו את ההכשרה המתאימה לביצוע תיקוני צנרת בשיטת אל הרס. השאירו פרטים ונשמח לעזור ולסייע לכם בכל בעיית צנרת.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן