הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת סתימות ביוב

סתימות ביוב אינן נפתרות ללא טיפול מקצועי, מדויק ונכון. אם יש אצלכם סתימה בביוב הביתי או בקו ביוב ראשי של הבניין/העסק – יש למהר לטפל בבעיה בכדי למנוע את החמרתה. פתיחת סתימות ביוב אפשר לבצע בכמה דרכים כאשר ישנה חשיבות רבה לבחירת הפתרון הנכון ביותר בעבור כל סתימה.
פתיחת סתימות ביוב

✔️ פתיחת סתימות ביוב ללא הרס!

☑️ טיפול בכל סתימות הביוב

✔️ כולל אחריות על העבודה

☑️ ייעוץ טלפוני עם אינסטלטור ביוב מומחה

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי

פתיחת סתימות ביוב – מתי צריך ביובית ומתי אפשר לפתוח את הסתימה לבד?

צוות המומחים של חברת ביובית 'הכל לקו' מתמחה בטיפול בכל סוגי סתימות הביוב עם משאית ביובית וגם ללא. חייגו עכשיו לטיפול מדויק בתקלות אינסטלציה פשוטות או מורכבות. עם חברת הכל לקו אתם נהנים משירות מקצועי במחירים שווים לכל כיס.

מה הגורמים לסתימה בביוב?

פתיחת סתימה בצנרת ביוב אינה מסתכמת רק בפינוי של הגורם לבעיה. מענה מקצועי ויסודי יכלול גם אבחון של מצב הצנרת, שאיבת תכולה, שטיפה ואיתור הגורם לסתימה. פתיחת סתימות ביוב שאינה כוללת את איתור גורם הסתימה לא תגלה לכם מה אתם צריכים לעשות בשביל למנוע את חזרתה. מערכת ביוב עשויה להיסתם מכל נוכחות של חומר לא אורגני.

שירותי ביובית מוזמנים פעמים רבות לעבודות פתיחת סתימות ביוב שנגרמו בסך הכול ממגבונים/חיתולים/מוצרי היגיינה שהושלכו לאסלה. חדירת אבנים או חול את הצנרת תגרום גם כן לסתימה. אם אחד השכנים בבניין מבצע עבודות שיפוצים ושוטף חומרי בנייה אל הצנרת עלולה להיווצר סתימת מלט קשה. גורם נוסף לסתימות מורכבות הוא חדירת שורשים אל הצנרת.

אזורי שירות עיקריים לפתיחת סתימות ביוב:

גורם עיקרי לסתימות ביוב בשכונות מגורים

השלכת מגבונים אל האסלה מהווה כיום גורם ראשי לסתימות צנרת ונזקי צנרת. פעמים רבות המגבונים לא יוצרים סתימה באסלה אלא סותמים את הצנרת של הבניין כולו, גורמים להצפת ביוב בחצר ומבזבזים כספים מכספי ועד הבית. פתיחת סתימות ביוב בצנרת ראשית שנגרמו ממגבונים דורשת אינסטלטור ביובית.

כך נוצר מצב בו אחד השכנים עלול לגרום לבעיות צנרת חמורות בעבור כלל הדיירים. חשוב להבהיר לכל דיירי הבניין שהשלכת מגבונים ושאר מוצרי היגיינה אל הצנרת גורמת לסתימות חמורות. קיימים היום מגבונים מתכלים שמתאימים לשטיפה באסלה ואינם גורמים לסתימות – השתמשו רק במגבונים מתכלים ותחסכו לעצמכם סתימות. לפניכם חלק מהאופציות לפתיחת סתימות ביוב:

פתיחת סתימות ביוב באופן עצמאי עם פומפה

שחרור סתימות ביוב בצנרת ביתית מתאפשר בחלק מהמקרים ללא ציוד של אינסטלטור. כאשר מדובר בסתימה קלה שנגרמה משאריות מזון אפשר יהיה לנקות אותה באמצעות פומפה, צינור מתכת קפיצי או חומר כימי ייעודי לפתיחת סתימות. פתיחת סתימות ביוב נתחיל בניסיונות לשחרר את החסימה בצנרת עם פומפה. אם הסתימה אינה עמוקה ומורכבות אכן תצליחו לשחרר אותה באופן מלא או חלקי עם פומפה.

חשוב להדגיש שהפומפה צפויה להעלות את גורם הסתימה אל תוך הכיור. חשוב להרחיק מהכיור מברשות שיניים וכל פריט אחר. כדאי לכסות את הפה והאף במסכה, להשתמש במשקפי מגן ולא לשכוח גם כפפות.

פתיחת סתימות ביוב ביתיות עם קפיץ

קפיץ מתכת משחרר סתימות ביוב קלות ללא צורך בניסיון קודם. כל שעליכם לעשות זה להכניס את הקפיץ אל הצנרת עד לשלב בו תיתקלו בסתימה ולנסות לשחרר אותה. החדירו את הקפיץ לצנרת כאשר המים זורמים. קפיץ פתיחת סתימות ביוב אפשר לרכוש בכל חנות לכלי עבודה.

שחרור סתימה עם קפיץ אפשרי רק כאשר מדובר בסתימה קלה. נציין שגם כאן לכלוך מתוך צנרת הביוב עשוי להיתפס בקפיץ ולעלות אל הכיור. פתיחת ביוב סתום עם קפיץ או פומפה עלולה להתגלות כעסק מלכלך.

פתיחת סתימות ביוב עם חומר כימי

בכל סופרמרקט אפשר למצוא היום חומר פתיחת סתימות ביוב. זהו חומר כימי רעיל מאוד ומסוכן לכל מגע עם הידיים. יש להרחיק את החומר שהישג יד של ילדים. כאשר מדובר בסתימות קלות שנגרמו מחומר אורגני ייתכן והחומר הכימי יצליח להמיס את הסתימה ולשחרר אותה. השימוש בתמיסת פתיחת סתימות עלול לגרום נזק בלתי הפיך לצנרת, כדאי להתייעץ עם אינסטלטור ולהקפיד לקרוא היטב את הנחיות השימוש.

פתיחת סתימות ביוב

איך מונעים סתימות ביוב?

מניעת סתימות דורשת טיפול מקצועי בצנרת כולל תחזוקה והקפדה על שימוש נכון בצנרת. אין להשליך אל הצנרת מגבונים, חיתולים, מוצרי היגיינה. כמו כן, יש להימנע משטיפת שומן אל מערכת הביוב. שמן של טיגון נשליך לפח האשפה ולא נשפוך אל הביוב.

על מנת למנוע מצב בו ביוב עולה בחצר ויש להזמין ביובית פתיחת סתימות ביוב, נמליץ על ניקוי תקופתי קבוע של הצנרת. כדאי לשטוף את הצנרת, את המרזבים ואת כל פתחי הניקוז לקראת תחילת עונת הגשמים.

יש אצלנו סתימה בביוב, אל מי מתקשרים?

פתיחת סתימות ביוב תתבצע בצורה הטובה ביותר על ידי בעל מקצוע אמין ומנוסה. על חברת האינסטלציה להחזיק בציוד חדיש עם עדיפות להזמנת חברת ביובית שיש לה משאית ביובית צמודה. פתיחת סתימות ביוב היא מקצוע לכל דבר.

שחרור סתימות קשות מכל סוג עם דגש על פתיחת סתימות שורשים בביוב נבצע עם ביובית. פתיחת סתימה בביוב ראשי ללא ביובית תשיג תוצאות חלקיות בלבד. רק ביובית מסוגלת לשאוב את תכולת הצנרת ולשטוף אותה באופן יסודי. פתיחת סתימות בלחץ מים (ביובית) מבטיחה לכם זרימה תקינה של שפכים בצנרת.

ביובית לפתיחת סתימות נדרשת כאשר מדובר בסתימה בצנרת הראשית של הבניין, הבית או העסק. שחרור סתימות ביוב באסלה, בכיור או בפתח הניקוז של מכונת הכביסה מתבצע על ידי אינסטלטור. רק קבלן ביוב מנוסה ומקצועי יידע לומר לכם מה גרם לסתימה, מה הפתרון הנכון ביותר לבעיה ומה אתם צריכים לעשות בשביל למנוע הצטברות חוזרת של פסולת בצנרת. פתיחת סתימות ביוב עם קבלן ביוב מנוסה חוסכת לכם זמן וכסף.

פתיחת סתימות ביוב עם ביובית

לטובת פתיחת סתימות ביוב בחצר נזמין ביובית. שירותי ביוב מתקדמים מאפשרים פתיחת סתימות קשות ללא צורך בחפירה בחצר או גרימת נזק למבנה. ביובית פתיחת סתימות שואבת את תכולת הצנרת וגם שוטפת. הביובית היא משאית שנושאת משאבה חזקה מאוד ושני מכלים : מכל מים לשטיפה, מכל אגירת שפכים.

פתיחת סתימות ביוב עם ביובית דורשת הצבה של הביובית בקרבת מקום וחיבור של צינור שיוצא מהביובית אל פתח הביוב. המשאבה החזקה שואבת בעצמה את כל תכולת הצנרת ומשחררת כך סתימות קשות. נשלים את הפעולה עם שטיפה בכדי להבטיח לכם צנרת נקייה ותקינה. פתיחת ביובים עם ביובית אידאלית בעבור בתים פרטיים, בניינים, בתי עסק, מתחמי נופש, מוסדות.

מחירון פתיחת סתימות ביוב

מחירי שירותי ביוב נעים על טווח רחב והסיבה לכך היא הצורך במענה מדויק בעבור כל סתימה. לא ניתן לומר מראש כמה עולה פתיחת סתימה מבלי לדעת באיזה סוג סתימה מדובר. מחיר של פתיחת סתימת ביוב קלה שנגרמה ממגבונים אינו זהה לעלות של פתיחת סתימות ביוב שנגרמו משורשים או מלט.

שיטת הפעולה והציוד הנדרשים משפיעים באופן ישיר על המחיר. פתיחת סתימה בביוב מחיר סופי נקבע רק לאחר ביקור בשטח, הערכת מצב וקביעת שיטת הפעולה.

פתיחת סתימות ביוב – מחירוןמחיר (לפני מע"מ)
פתיחת סתימה בעזרת ביובית580-900 ₪
הסרת שורשים בביוב950-1500 ₪
שאיבות ביוב580-900 ₪
פתיחת סתימות ביוב950-1500 ₪

מחיר של פתיחת סתימות ביוב עם ביובית

עלות בסיסית של שחרור סתימות עם ביובית אינה גבוהה, כאשר מזמינים ביובית דרך חברת הכל לקו שמחזיקה ביובית צמודה המחיר שווה לכל כיס. עם חברת הכל לקו תגלו שתקלות צנרת הן לא עסק יקר או מסובך. מחיר של פתיחת סתימות ביוב עם ביובית או הזמנת ביובית לכל מטרה אחרת נקבע על פי מורכבות העבודה.

שימו לב, שירותי ביובית 24 שעות יתומחרו על פי תעריף לילה או שבת בהתאם לשעת ההזמנה. תוספת במחיר תיתכן גם במקרים בהם נדרשת ביובית נמוכה או הגעה דחופה מעכשיו לעכשיו. לקבלת הצעת מחיר פתיחת סתימות ביוב עם ביובית וללא ביובית חייגו אל חברת הכל לקו.

איך בוחרים נכון חברת ביוב?

לכו על בטוח ותבחרו בחברת אינסטלציה מנוסה, מקצועית, מומלצת וכזו שיש לה ביובית ויכולת להגיע אליכם במהירות. פתיחת סתימות ביוב לא מקצועית עלולה להסתיים בנזק בלתי הפיך לצנרת ולמבנה. יש לכם סתימה בבית/בבניין/בעסק או כל תקלת ביוב אחרת? חייגו אל חברת ביובית הכל לקו ותקבלו את השירות הטוב ביותר.

צוות מומחים יגיע אליכם במהרה עם כל הציוד הדרוש, יבדוק את הצנרת, יסביר לכם מה צריך לעשות, יפתור את התקלה ויבצע את הפעולות הדרושות לשיקום הצנרת ומניעת תקלה חוזרת.

פתיחת סתימות בצנרת ביוב עם חברת הכל לקו מבטיחה לכם מענה מהיר, מקצועי ומדויק במחירים הכי טובים. רק תתקשרו ותהיה כבר ביובית בדרך אליכם לשחרור הסתימה. פתיחת סתימה בלחץ מים מאפשרת ניקוי יסודי של הצנרת בשיטת אל הרס. פתיחת סתימות ביוב מעכשיו לעכשיו במחירים הכי טובים זה חברת הכל לקו.

טוב ששאלתם!

ישנם גורמים רבים לסתימות ביוב, חלקם מסיבות נפוצות הקורות ביום יום. כגון: זריקת מגבונים ותחבושות לאסלה, חיתולים ועוד.

לפעמים ישנם סתימות מורכבות יותר כאלה כגון חתיכות בטון שהושלכו לביוב עקב שיפוץ הבית או במהלך בנייתו ועם הזמן יצרו סתימה רצינית בצנרת הביוב.

למידע נוסף והזמנת פותח סתימות ביוב בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחיר פתיחת סתימת ביוב.

 היכנסו עכשיו והשאירו פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית, בכל שעה!

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן