הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

ניקוי מרזבים בבית משותף

ניקוי מרזבים בבית משותף, הוא משהו שלא היינו ממליצים לכם לוותר עליו. אנחנו, חברת 'הכל לקו' נשמח לעזור. אנחנו מנוסים בעולם האינסטלציה ונמצאים שם, עם אנשי צוות מצויינים, כבר 15 שנה. אם אתם צריכים שירות בתחום האינסטלציה ואם אתם מחפשים מי שיבצע ניקוי מרזבים בבית משותף, אנחנו פה לשם כך.

מדוע יש לבצע ניקוי מרזבים בבית משותף?

אתם לא מגיעים מעולם האינסטלציה ולכן, אתם וודאי לא יודעים עד כמה ניקוי מרזבים בבית משותף, היא פעולה חשובה ופשוט, הכרחית. אז נתחיל מהסוף, תפקיד המרזב הוא להעביר מים מהגג ולעזור להם, לזרום מטה.

למה התפקיד של המרזב חיוני במידה כזו? פשוט משום שבחורף, שעה שהמים נקווים על הגג בעקבות הגשמים, אנחנו עלולים לראות תופעות לא נעימות המתפתחות, עקב הצטברות מי הגשמים על הגג.

אם לא יהיה לנו מכשיר שיעזור להם להגיע לאדמה חזרה ולתעלות הניקוז, הם פשוט יחלחלו אל תוך הגג ויפגעו בתשתיות הקיימות. תקרה מתקלפת, רטיבות, עובש, מערכת חשמל פגועה, כל אלו תופעות, העלולות להתפתח, פשוט משום שהמרזב לא היה שם, על מנת להוביל את מי הגשמים אל מערכות הניקוז.

ניקוי מרזבים בבית משותף זה מסוג העבודות הללו, אליהן איש לא מתייחס עד לרגע האמת. הרי איך נדע שצינור המרזב סתום בגלל קן של ציפורים או ענפים של עץ, אם הגשם לא יורד? בדיוק בגלל זה ניקוי מרזבים בבית משותף הוא משהו שלא כדאי להזמין בזמן אמת, אלא, תמיד טוב, לחשוב על כך מראש.

ניקוי מרזב בבית משותף
ניקוי מרזב בבית משותף

ביובית פתיחת סתימות לניקוי מרזב בבית משותף

ביובית פתיחת סתימות היא מכשיר מתקדם, חדשני, כזה שנותן לנו את האופציה פשוט לשאוב את הפסולת מתוך הצינור, במהירות וביעילות, בתוך כמה רגעים, בלי להיעזר בכלים ידניים, מתוך ניסיון לנקות את המרזב בעבודה קשה.

חברת ביובית מפעילה תמיד, ביובית 24 שעות, גם כדי לתת מזור במקרה של סתימות במערכת הביוב, המופיעות ללא התרעה מראש, אבל, גם עבור פעולות תחזוקה מאין אלו. ביובית, למי שלא מכירים את הפתרון המיוחד הזה, זו משאבה מצוינת, המונחת על משאית ייחודית.

המשאבה גם שואבת את הפסולת מתוך הצנרת וכמובן, מתוך המרזב, אבל היא גם נותנת לנו את האפשרות, לשטוף את הצינור, את המרזב, בלחץ מים גבוה. כך, אנחנו מכינים את המרזבים לחורף שעוד יבוא.

מתי נזמין ביובית עבור ניקוי מרזבים בבית משותף?

ההמלצה שלנו, היא להזמין שירותי ניקוי מרזבים בכל שנה, לפני החורף. למה? משום שהמרזב, בסופו של דבר, הוא צינור ארוך אשר נותר, לאורך רוב ימות השנה, די מיותם. הרי, אנחנו חיים במדינת ישראל, במרבית ימי השנה לא יורדים גשמים. צינור חלול עלול להפוך מהר מאוד, למקום מושבן של ציפורים סוררות, ענפים של עצים ועוד.

לא רק זה, אלא הרבה פעמים, גם אם יש תקלה במרזב, גם אם הוא שבור או חלוד עד כדי כך שהצינור כבר סתום, בדרך כלל, איש בבניין לא ישים ליבו לעניין, פשוט משום שהמרזב כמעט ולא נמצא בשימוש. לכן, תמיד טוב להזמין מומחה לביוב פעם בשנה.

הוא יבחן את המצב ויבחר, האם להזמין ביובית לפתיחת סתימה במרזב או שמא, אפשר פשוט לבצע כמה עבודות תחזוקה פשוטות ולסיים עם זה כאן. להזמין אינסטלטור ביוב פעם בשנה, זו הדרך שלכם למנוע את התקלות שיגעו בהמשך ובעיקר, ברגע בו אתם יודעים על הביקור המתוכנן בזמן, פעם בשנה, אתם לא צריכים עוד להשקיע מחשבה בנושא ולנסות לזכור לטפל גם במרזב, בתוך סדר יום עמוס ומלא פרטים לזכור.

ניקוי מרזב בבניין משותף
ניקוי מרזב בבניין משותף

חברת ביובית רואה את כל המערכת בתמונה רחבה

לאורך שנים, לא רק המרזב עלול להישחק, אלא מערכת הביוב כולה. זה טבע העולם ואנחנו לא יכולים לשנות את האמת הזו. אבל, אתם יכולים להיות חכמים ולבחור להיעזר באינסטלטור ביובית בזמן. בדרך כלל, גילוי מוקדם של תקלות, יכול לעזור לנו למנוע את הסתימה הבאה בקלות רבה יותר.

להזמין אינסטלטור מומחה לפתיחת מרזבים פעם בשנה, זה לא משהו שרק יאפשר לכם ליהנות ממרזב תקין לאורך חודשי החורף, אלא זו הדרך שלכם, לוודא כי גם מערכת הביוב עובדת כמו שצריך. האמינו לנו, כך אתם תחסכו הרבה מאוד כסף יקר ובעיקר, זמן ומשאבים, אשר יושקעו בניסיון לתקן תקלות אשר הופיעו במפתיע, במקום בדברים אחרים.

אם אתם רוצים לחיות חיים טובים יותר, פשוט הזמינו אינסטלטור מיומן, פעם בשנה, מי שיבחן את המצב בשטח וידע מה לעשות, מראש.

כמה עולה ניקוי מרזבים בבניין משותף?

מחיר ניקוי מרזבים בבית משותף, הינו בממוצע 580-1,500 ש"ח. מטבע הדברים, במידה ואנחנו נכנסים לתהליך תיקון מורכב יותר, המחירים יעלו.

אבל, אנחנו, בתור אינסטלטורים מומחים, לא עושים שום פעולה בלי להתייעץ איתכם הלקוחות. ביחד, נמצא את הפתרון הטוב ביותר במחירים משתלמים, העומדים במסגרת התקציב שלכם.

חברת 'הכל לקו' המובילה בענף הביובית בישראל

כדי שנוכל לעזור לכם ולתת לכם את המענה המתאים, אנחנו צריכים אתכם. דברו איתנו כבר עכשיו, שתפו אותנו באתגרים ואנחנו מבטיחים, לשלוח קבלן ביוב מורשה, במהירות, עד אליכם.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן