הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

ניקוי מרזבים בגדרה

כל עוד המרזב מבצע את עבודתו אנחנו כלל לא שמים לב אליו או מודעים לקיומו. בעבור אלו שכלל אינם יודעים מה זה מרזב או בשביל מה צריך ניקוי מרזבים בגדרה נסביר שזהו צינור ארוך שדואג לניקוי מים מגג המבנה. ללא שטיפת מרזבים יסודית לכלוך מצטבר בתוך המרזב, לא מאפשר זרימה תקינה וגורם לאגירת מים על גג המבנה.
ניקוי מרזבים בגדרה

✔️ ניקוי מרזבים בגדרה בעזרת לחץ מים

☑️ שטיפת המרזב ללא הרס ונזק

✔️ כולל אחריות על העבודה

☑️ ייעוץ טלפוני עם אינסטלטור למרזבים

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי

מתי צריך להזמין ניקוי מרזבים בגדרה?

לכלוך מצטבר בתוך כל סוגי המרזבים כאשר בחלק מהמקרים הניקוי פשוט ובחלקם דורש צוות מקצועי. שימו לב, עבודות ניקוי מרזבים בגדרה שמתבצעות בגובה מחייבות שימוש בציוד בטיחות מתאים. ניסיון לטפל בעצמכם בסתימת מרזב בגובה עלולה להסתיים בפציעה.

סתימת מרזב שלא מטופלת כראוי במהרה עלולה להסתיים בגרימת נזק משמעותי למבנה. מים שנאגרים על הגג מחלחלים אל תוך המבנה וגורמים לנזקי רטיבות. תהיו אתם חכמים יותר, חייגו עוד היום אל חברת הכל לקו להזמנת שטיפת מרזב בגדרה לקראת החורף ותחסכו לעצמכם הצפות ונזקי רטיבות.

טיפול במרזבים יש להתאים לסוג המרזב (פנימי או חיצוני)

ראשית נתחיל באיתור המיקום של הסתימה. ניקוי מרזבים בבית משותף עם מרזב פנימי מוסתר דורש ביובית לשטיפה מרזבים. כל ניקוי מרזב בגדרה שמתבצע על גג מבנה יש לבצע גם כן באמצעות איש מקצוע. ניקוי עצמי של מרזב מומלץ רק כאשר מדובר בסתימה שממוקמת בחלק תחתון של מרזב חיצוני ואפשר לפתוח אותה בניקוי פשוט של הפתח.

אל תחכו לרגע בו הגג מוצף מים או יש כבר נזקי רטיבות בכדי להזמין בדחיפות ניקוי מרזב. אתם תשלמו פחות בעבור פתיחת סתימה במרזב כאשר לא יהיו נזקי רטיבות ולא יהיה צורך בהגעה מהירה מעכשיו לעכשיו. עשו לעצמכם כלל להזמין ניקוי מרזב בגדרה אחת לשנה (נחוץ גם בבתים פרטיים וגם בבניינים) ותעברו את החורף ללא בעיות ניקוז בגג המבנה.

שטיפת מרזב בגדרה בבית עם גג רעפים

ניקוי מרזבים לקראת החורף או בשעת הצורך נתחיל בחלוקה של המרזב לתעלה וצינור. יש הבדל בין סתימה במרזב פנימי לבין סתימה במרזב חיצוני. במרזב פנימי את התעלה תמצאו החלק התחתון של גג הרעפים (סוף השיפוע) במטרה לנקז אל התעלה את כל מי הגשמים ולהזרים אותם מטה במהרה. התעלה ממוקמת מתחת רעפים בעוד הצינור שמתחבר אליה מותקן בין קירות הבית (לא גלוי לעין).

אם אתם יכולים לראות את המרזב מדובר בדגם של מרזב חיצוני. שטיפת מרזב בגדרה מתמקדת בניקוי של התעלה מלכלוך, עלים יבשים, חלקי רעפים, לשלשת יונים, פגרים וכן הלאה. יחד עם מים נשטף את המרזב גם לכלוך שגורם לסתימה.

מדוע חשוב לנקות באופן קבוע מרזב פנימי?

מבנה של מרזב פנימי נחשב פחות חשוף לנזקי מזג אוויר או חדירת לכלוך, אך כדאי להקפיד לנקות אותו אחת לשנה באופן מקצועי על מנת למנוע סתימות. במידה ונוצרות סתימות במרזב פנימי המים חודרים אל תוך המבנה וגורמים לנזקים פנימיים. ניקוי מרזבים בגדרה עם צוות מקצועי חוסך לכם נזק מיותר למבנה.

מחירים של ניקוי מרזבים בגדרה

מחירון ניקוי מרזבים כולל גם מחיר בעבור בדיקת צנרת מרזבים או שטיפת מרזב פנימי למטרת תחזוקה וגם פתיחת מרזב סתום מחיר תלוי מקרה. לכל עבודת ניקוי מרזבים מחיר שנקבע על פי מורכבות העבודה, התנאים בשטח, סוג המרזב, מועד ההזמנה, דחיפות וצורך בציוד מיוחד. ככל שהגג יותר קל לגישה כך המחיר יהיה זול יותר. בדיקת צנרת מרזבים עם סיב אופטי כרוכה בתשלום נוסף.

ניקוי מרזבים בבית משותף דורש לרוב ביובית כך שכדאי לפנות מראש אל חברת ביובית שמחזיקה ביובית בעצמה. ניקוז מרזב עם ביובית יהיה זול יותר דרך חברה שיש לה ביובית משלה, אל תשלמו יותר כאשר אפשר לקבל מענה מקצועי מלא דרך חברת ביובית.

שירות ניקוי מרזבים בגדרה מחיר
פתיחת סתימה במרזב החל מ-580 ₪
שחרור סתימת מרזב בלחץ מים החל מ-850 ₪
ניקוי מרזבים לפני החורף החל מ-480 ₪
פתיחת סתימה במרזב פנימי החל מ-850 ₪

איך משחררים סתימות במרזב?

קיימים כמה אמצעים לפתיחת מרזב סתום כאשר יש להתאים את הטכניקה למיקום הסתימה וסוג המרזב. שטיפת מרזבים בגדרה מתבצעת בצורה היעילה והמהירה ביותר עם זרם מים רב עצמה של ביובית. ניקוי מרזב עם ביובית מצליח לשחרר סתימות שממוקמות לכל אורך המרזב.

המשאבה של הביובית חזקה מספיק בשביל לשטוף ולשאוב את כל תכולת המרזב. רוצים לדעת מה גורם לסתימה או היכן היא ממוקמת? צילום מרזבים יגלה לכם מה קורה בתוך המרזב שלכם. צילום קוי מרזב מתבצע בעיקר במגדלי מגורים ומבנים גבוהים.

ניקוי מרזבים גדרה
ניקוי מרזבים גדרה

ניקוי מרזבים בגדרה שלב אחר שלב

שירותי ניקוי מרזבים מתחילים בניקוי של הגג מלכלוך שעלול להגיע אל תוך המרזב ולגרום לסתימה. במבנים בהם מותקן מרזב פנימי בגג רעפים ייתכן ויהיה צורך בפירוק זמני של כמה רעפים לטובת גישה אל פתח המרזב. בתום הניקוי הרעפים יוחזרו למקומם. במקרים של בתים פרטיים מוקפים עצים יש לנקות את המרזבים לעתים קרובות יותר. לא בטוחים באיזו תדירות להזמין שטיפת מרזב בגדרה? מנקה מרזבים מקצועי יידע להשיב לאחר בדיקה של המרזב והתנאים בשטח.

טיפול במרזב עם סתימה מורכבת

פתיחת מרזב מתבצעת בקלות כאשר מדובר בסתימה שנגרמה מעלים יבשים או לשלשת יונים, מה עושים כאשר הסתימה אינה משתחררת או משתחררת רק באופן חלקי? מדוע המרזב נסתם פעם אחר פעם בטווח של מספר שבועות? צילום מרזבים יגלה לכם מה גורם לבעיה ומהו הפתרון הנכון ביותר.

מרזב סתום במיקום בעייתי לגישה מטופל על ידי ביובית. משאית ביובית מסוגלת לבצע פתיחת סתימות בלחץ מים רב עוצמה גם במרזבים חיצוניים וגם במרזבים פנימיים. להזמנת שטיפת מרזבים בגדרה במיקום בעייתי לגישה צרו עימנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר.

בשביל מה צריך לנקות מרזב?

באופן טבעי לכלוך מגיע אל הגג ומתנקז אל תוך המרזב. שטיפת מרזב בגדרה מומלצת לקראת עונת החורף במטרה לוודא זרימת מים תקינה ורציפה. הצטברות של לכלוך במרזב עלולה להכביד עליו או לשבש את זרימת המים. במקרים של מרזב חיצוני סתום ייתכן מצב של קריסה מלאה של המרזב כולו. בדיקת מרזבים תקופתית פותרת את הבעיה וחוסכת לכם תיקונים יקרים.

מה ההבדל בין שטיפת מרזב לבין פתיחת סתימה?

ניקוי מרזב בגדרה מתבצע באמצעות ביובית גם כאשר מדובר בשטיפה לטובת תחזוקה וגם כאשר מדובר בשחרור סתימה. את שתי הפעולות מבצעת ביובית. פתיחת סתימה במרזב מתבססת על שטיפת הלכלוך באמצעות זרם מים רב עצמה. אותו זרם מים משמש גם לשטיפה של המרזב כפעולת מניעה.

ההבדל בין שני השירותים הוא בכל שפתיחת סתימה מבצעים כאשר המרזב סתום ושטיפה מבצעים באופן שוטף. אם נקפיד להזמין ניקוי מרזב בגדרה אחת לשנה במהלך הסתיו נחסוך לעצמנו את הצורך בשחרור סתימות. לקראת תחילת עונת הגשמים יש לנקות את כל הלכלוך שהצטבר במרזב ועל הגג במהלך הקיץ.

הזמינו את המקצוענים בשטיפה וניקוי מרזבים בגדרה – חברת הכל לקו

חברת הכל לקו מבצעת עבודות ניקוי מרזבים בגדרה עם ציוד חדיש וצוות מקצועי, ההגעה מהירה וזמינות גבוהה. במקרים דחופים צוות מקצועי עם ביובית 24 שעות מגיע מעכשיו לעכשיו. ניקוי מרזב בגדרה במחירים הכי טובים תוכלו למצוא אצלנו. רוצים לדעת כמה עולה ניקוי מרזבים עם או בלי ביובית? חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

5/5 - (34 דירוגים)

סתימות מרזבים הינם דבר שבשגרה ונגרמים ממגוון סיבות שונות:

  • שורשי עצים
  • חתיכות בטון 
  • לשלשת של יונים
  • לכלוך שהצטבר במהלך החורף על הגג
  • ועוד..
  •  

למידע נוסף והזמנת טיפול לניקוי מרזבים לקראת החורף > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחיר לניקוי מרזבים.

היכנסו לאתר והשאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם הצעת מחיר מותאמת ואישית!

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן