הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

שטיפת קווי ביוב – איך עושים את זה נכון?

אם קווי הביוב שלכם בעייתיים, נסתמים לעיתים קרובות, גורמים להצפות או מעלים ריח רע, כדאי מאוד שתיפנו לפחות פעם בשנה אל קבלן ביוב שמספק שירותי שטיפת קווי ביוב. הפעולה מבוצעת על ידי ביובית שמסוגלת לבצע ניקוי פנימי של הקווים בצורה מהירה ויעילה. רוצים לדעת יותר? המשיכו לקרוא ותקבלו את כל המידע על השירות הזה.

שטיפת קווי ביוב – מתי הדבר נדרש?

קו הביוב אמור להוביל בתוכו פסולת ביוב נוזלית בצורה חלקה, אך עדיין ישנם מקומות בהם קווי הביוב נסתמים כמעט בכל שנה מסיבות שונות (זו יכולה להיות צנרת ישנה או כזאת שנבנתה מראש עם ליקויים). שטיפה תקופתית על ידי ביובית שמזרימה מים בלחץ גבוה יכולה למנוע את המצב.

הפעולה מתאימה גם במקרים של סתימות ביוב מורכבות שנגרמו בקו ביוב שאינו בעייתי בדרך כלל. מבין הגורמים שעלולים לגרום לצורך לפנות אל חברה שמספקת את השירות ניתן לציין:

  • פסולת מסוגים שונים – כגון, חיתולים, מגבונים, מוצרי היגיינה, אבנים, טיח, גבס וכו'. כאשר פסולת שכזאת נזרקת אל תוך צנרת הביוב (דרך האסלה, למשל), תיווצר בסופו של דבר חסימה מורכבת.
  • שקיעת שומנים – הזרמת שומנים בתוך צינורות הביוב יכולה לגרום לסתימה מאוד חמורה, מאחר ושומן אינו מתערבב עם מים. עם הזמן ובמיוחד בימים קרים, השומן מצטבר על הדפנות ולאט לאט חוסם את מעבר המים, עד לנקודה קריטית בה מתרחשת הצפה.
  • חדירות שורשים – זהו הגורם העיקש והמורכב ביותר לטיפול. שורשים של עצים סמוכים צומחים לכיוון הצנרת, חודרים לתוכה ומפריעים לזרימה.

כיצד מתבצע ניקוי ביוב באמצעות ביובית?

על מנת לשטוף את הקווים משתמש צוות הביובית במשאבה חזקה מאוד, צינור מים וראשי צינור שמתאימים לטיפול בכל גורם שחוסם את הביוב. זו יכולה להיות דיזה מגבירת לחץ מים, דיזה קוצצת, דיזה גורסת וכו'.

את הצינור וראש הצינור מחדירים לתוך הקווים הבעייתיים דרך שוחת ביוב קרובה (אין צורך לחפור לכיוון הצינורות!) ובאמצעות לחץ מים עוצמתי הדיזות מבצעות את פעולתן על מנת לנקות את הצינורות בצורה מהירה ויסודית.

צוות מיומן יודע איך לשטוף את קווי הביוב מבחינת בחירת לחץ המים היעיל ביותר כך שיצליח להסיר את כל הגורמים שעלולים או כבר חוסמים את הצנרת.

ניקוי ביוב מקצועי ויסודי יתבצע פעמים רבות לאחר שקווי הביוב צולמו באמצעות מצלמה מיוחדת וזוהו הגורמים לבעיות. בסוף הניקוי מבוצע צילום נוסף של הצינורות על מנת לאשר כי הם אכן נקיים וחזרו לכשירות מלאה.

כל כמה זמן כדאי לבצע שטיפת קווי ביוב?

לגבי השאלה כל כמה זמן כדאי לבצע שטיפה של קווי ביוב? אין לכך תשובה חד משמעית. השירות מיועד לקווי ביוב בעייתיים, אך בהתאם למידת הבעייתיות, כך התדירות צריכה להיות גדולה יותר. בדרך כלל, עבור בתי מגורים כדאי לבצע את הפעולה אחת לשנה.

בעסקים ומפעלים עם צנרת ביוב מאוד ישנה ובעייתית או כאשר פסולת הביוב שומנית ועמוסה בפסולת מוצקה יחסית, הצורך עשוי לעלות לעיתים קרובות יותר.

בכל מקרה, קבלן ביוב מקצועי ומנוסה יוכל להמליץ לכם על התדירות המתאימה ביותר בהתאם למצב צנרת הביוב שלכם וגם לשלוח אליכם ביובית מתאימה בכל גודל שיידרש.

כמה עולה שטיפה של קו ביוב?

עלות שטיפת קווי ביוב תלויה במידת המורכבות של העבודה, מספר מוקדי הטיפול והנגישות למקום, מה שמשפיע על סוג הביובית שיישלח למקום.

כמובן שאם נדרשות עבודות נוספות, כגון פתיחת סתימות מורכבות או שאיבת הצפה, מחיר העבודה יתייקר.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן