הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

החלפת משאבת ביוב

התפקיד שלנו, כאן, בחברת 'הכל לקו' זה להצליח לספק לכם, בכל יום מחדש, את השירות המקצועי הטוב ביותר אותו אנחנו יכולים להציע. אנחנו שמחים, להיות חוד החנית של עולם האינסטלציה הישראלי ומי שכבר 15 שנה, עוסקים במתן שירות מקצועי כמו גם מבצעים החלפת משאבת ביוב במקצועיות נטולת פשרות. למידע נוסף, אנחנו ממתינים לכם ממש כאן.

מה התפקיד של משאבת ביוב?

אנחנו לא יכולים לדבר על החלפת משאבת ביוב בלי לדבר על התפקיד של המשאבה במערכת לכתחילה. אם נסתכל על הצנרת, אנחנו נראה כי בסך הכל, מדובר על צינורות רבים, מחוברים אחד לשניה, מתוך ניסיון לאסוף מים מלוכלכים ולהעביר אותם, אל בורות ניקוז המיועדים לזה בדיוק.

הרעיון הוא להיעזר בגרביטציה, בכוח המשיכה, על מנת לאסוף מים עכורים מדירת מגורים או מבית פרטי ולהעביר אותם אל המערכת שבהמשך, תצטרף אל התשתית העירונית.

אבל, במקרים מסוימים, בעיקר בעומק קווי הביוב, אין התאמה בין גובה הנקודה בה נאספים המים של הבניין או הבית הפרטי ובין, המיקום ממנו ממשיכה מערכת הביוב העירונית.

מה עושים במקרה כזה? מתקינים משאבת ביוב. משאבה טבולה, זו משאבה מיוחדת, כזו שאוספת את הביוב היישר אל קו הביוב העירוני, כל הזמן, כדי לאפשר למערכת להמשיך ולעבוד כנדרש.

החלפת משאבות ביוב
החלפת משאבות ביוב

מתי ניגשים לתהליך של החלפת משאבת ביוב

החלפת משאבת ביוב היא לא משהו שאנחנו עושים בכל 'שני וחמישי'. יש כמה מקרים בהם הבחירה תהיה לעשות החלפת משאבת ביוב מין היסוד.

במידה ויש תקלה במצוף

משאבת ביוב לא עובדת כל הזמן. מה זאת אומרת? לא תמיד, עם הצטברות של מי ביוב בבור הניקוז שבמרתף או בחדר המדרגות, צריך ישר לפנות את המים ולהעביר אותם לקו הניקוז העירוני. ההמלצה החסכונית היא להמתין, עד לבור ניקוז מלא ורק אז, לשאוב את המים אל המערכת המוניציפלית.

כדי שהמשאבה תוכל לזהות שזה הזמן לעבוד, יש מצוף מיוחד המותקן בבור הניקוז, הוא צריך לאותת למחשב של המשאבה ולסמן לו, לשאוב את המים. תקלה במצוף, פירושה, משאבה לא עובדת כנדרש ובהמשך, תוביל לביצוע החלפת משאבת ביוב.

במקרה והמשאבה עושה קצר חשמלי

משאבה טבולה, פועלת על בסיס מנגנון חשמלי. ישנם מקרים בהם יש תקלה במעגל החשמלי, במידה וזו לא ברת תיקון, הצעד הבא הוא להחליף את המשאבה.

סתימה חמורה עלולה להוביל להתקנה של משאבה חדשה

למשל, אם אנחנו רואים תופעה של הצטברות מגבונים בתוך המערכת, המובילים לסתימה, אם יש איזה עניין שחוזר על עצמו, מכל סיבה שהיא, אפשר לחשוב על החלפת משאבת ביוב ייעודית, במטרה למנוע את התקלה הבאה.

בעידן מתקדם וטכנולוגי, יש לנו כלים מיוחדים להתמודד עם מה שבעבר לא היו לנו פתרונות עבורו. כדאי, כמובן, להתייעץ, לפני היציאה למהלך מהסוג הזה.

כמה עולה החלפה של משאבת ביוב

מחיר התקנה מחדש של משאבת ביוב, עולה משהו כמו 2,500-3,500 ש"ח. מחיר ההתקנה, מושפע מהמחיר של המשאבה, בתוספת מחיר העבודה של בעלי המקצוע.

אם ההתקנה מגיעה בעקבות הזמה של ביובית פתיחת סתימות, חבילת השירות הכוללת תתייחס גם לשירותי ביובית, בטווח מחירים של 800-1,500 ש"ח, כמו גם למחיר עבור התקנה מחדש של משאבה מיוחדת למערכת הביוב.

נכון, המחירים לא זולים, אבל, בתור מי שמתמחים בעולם האינסטלציה, אפשר להגיד כי עבודה מצויינת כעת, תהפוך משתלמת בעתיד. הרי תקלות נוספות דורשות עבודה של בעלי מקצוע גם בעתיד, לעומת תיקון יסודי כעת, אשר יבטיח ביצועים מצויינים של הצנרת, לעוד שנים רבות.

אם אתם מתלבטים, דעו כי חברת ביובית תמיד תהיה גמישה יותר במחירים אותם היא יכולה לתת. אמנם, לא נתפשר על פחות מהטוב ביותר עבורכם, אבל נמצא את הדרכים להתאים את השירות למסגרת התקציב האפשרית.

החלפת משאבה טבולה לביוב
החלפת משאבה טבולה לביוב

מי יכול לבצע את העבודה ואיך חברת ביובית קשורה לזה?

בדרך כלל, הלקוח יכול להצביע על כך שיש בעיה, אבל רק מומחה לביוב יבין מה המקור של הבעיה הזו. לכן, תמיד כדאי לפנות לאנשי מקצוע מעולים, אינסטלטור ביובית מורשה.

למה? משאית ביובית, היא כלי מיוחד, המשמש לפתיחת סתימות. סתימה או עליה של מי ביוב, לא מתרחשת ללא סיבה. בדרך כלל, מי שיוכל לזהות כי מדובר על תקלה במשאבת הביוב, יהיה רק אינסטלטור מנוסה.

כמובן, הכי טוב לפנות למי שיש לו את הניסיון והידע הדרושים, להתקנה של משאבה חדשה. למה? כי אנחנו לא רוצים שהתקלה תחזור על עצמה. רק בעל ניסיון יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר בלי להוביל להתפתחות של תקלות חדשות.

מערכת הביוב היא משהו שכולנו נעזרים בו, אינספור פעמים ביום, לעיתים, בלי לשים לב לכך בכלל. איננו יכולים לבחור אלא בטוב ביותר, כדי להבטיח את תקינות המערכת לאורך הזמן.

אם אתם צריכים להחליף משאבת ביוב – פנו אלינו

אנחנו, חברת 'הכל לקו', מפצירים בכם להזמין שירות מעולה עוד היום. תיקון בשלבים מוקדמים, יכול למנוע הדרדרות עתידית ותקלות מורכבות יותר בהמשך.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן