הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

חיתוך שורשים בביוב

תהליך חיתוך שורשים בביוב הוא קריטי, בניסיון ליצור צנרת מתפקדת, כזו שתשמש אתכם גם בטווח הארוך. חברת 'הכל לקו' מתחייבת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, באמצעות קבלני ביוב מורשים ומיומנים. אנחנו נמצאים שם בשטח כבר 15 שנה ומתלהבים מהמחשבה, להיות שם גם עבורכם.

מה מוביל שורשים אל תוך מערכת הביוב?

כדי שנוכל לדבר על חיתוך שורשים בביוב, בואו ניתן לרגע, את הדעת ונדבר על התופעה המוזרה. למה בכלל שורשים נכנסים אל מערכת הביוב? אז אם אנחנו ניקח אתכם אחורה, אל שיעורי הבוטניקה בבית הספר, אתם וודאי תזכרו כי כל צמח, צריך מים על מנת שיוכל לגדול. הצמח יכול להתקיים, גם על ידי צריכה של מים עכורים, כאלו שאינם טובים עוד לשימושם של בני האדם. כל שורש מכיל בתוכו את היכולת, למצוא את מקור המים הקרוב ביותר ולהפוך לניזון ממנו.

זה לא משנה אם אתם מטפלים ומשקים את העץ בקביעות, שורשים תמיד יחפשו מקור מים ליהנות ממנו. במקרים בהם מערכת הביוב סמוכה לצמחייה, אנחנו נראה וודאי, צמיחה של שורשים בתוך מערכת הביוב. מיותר לציין כי שורשים עבים, בתוך צינורות דקים ורגישים, מובילים לסתימת ביוב במערכת ולתקלה בעלת השלכות נרחבות.

למה חשוב לבצע חיתוך שורשים בביוב בהקדם?

יש לקוחות המנסים 'לתעלם מהתופעה', אם נגיד זאת כך. הם בוחרים שלא להתייחס לתקלות מינוריות בצנרת, משום שהם לא רוצים 'להתעסק בזה'. אבל האמת היא כי חיתוך שורשים בביוב זה משהו שפשוט אי אפשר להזניח כל כך מהר. לכך יש כמה סיבות.

הראשונה היא שכל סתימה בצנרת, עלולה להוביל להתפתחות של תקלות נוספות בהמשך. למשל, סתימה חמורה בביוב כזאת כמו של שורשים בביוב תביא לעליה של מי ביוב, כאלו העלולים לגרום לנזק. דוגמה נוספת היא הזנחה ואי טיפול המובילים ללחץ גבוה בתוך צינורות הביוב ולפיצוץ של הצנרת. במילים אחרות, אם לא נבצע חיתוך שורשים בביוב בזמן, התוצאה תהפוך הרסנית בהמשך.

חיתוך שורשים בביוב
חיתוך שורשים בביוב

שירותי ביובית לחיתוך שורשים – הכלי המתאים לעבודה

בשביל להצליח בתהליך של חיתוך שורשים בביוב, אנחנו לא יכולים פשוט להגיע לצינור הסתום בכלים ידניים ולשחרר את הסתימה, הרי מדובר כאן על עצם גדול בהרבה וכזה שעלול לצמוח בכל פעם מחדש. בדיוק בשביל זה חברת ביובית מפעילה ביובית פתיחת סתימות.

למה? כי המשאבה המיוחדת הזו, המונחת על משאית ייחודית, ביובית, במילים אחרות, מאפשרת שאיבה בלחץ אוויר גבוה של המים העכורים כמו גם, של עצמים זרים הממוקמים לאורך הצינור. היתרון של המכשיר הוא בשני אופנים.

הראשון, זה משום שמדובר על מכשיר מיוחד, המאפשר לנו למעשה לשחרר את הסתימה באפקטיביות באמצעת לחץ מים גבוה, בלי לגרום לנזק בצנרת, כך שהתוצאה היא תיקון תוך ניסיון להימנע מיצירה של נזקים נוספים.

מהצד השני, התהליך מהיר, יעיל ובעיקר, אמין. אנחנו פשוט שואבים כל שארית של צמח העלולה להיוותר מאחור ומנקים את הצנרת לחלוטין, ללא שהיות מיותרות.

כל חברת ביובית צריכה לקבל את התמונה המלאה מראש

אם אתם משוכנעים בכך שאתם צריכים סיוע של חברת ביובית לחיתוך שורשים בביוב ואתם מחפשים אינסטלטור ביובית מומחה, זה נהדר. אבל כל עוד לא תעבירו את כל המידע הרלוונטי, יהיה קשה לסייע לכם בסופו של דבר.

ההמלצה שלנו היא פשוט לא להסס ולמסור את כל המידע הרלוונטי על המצב. מהר מאוד, קבלן ביוב מורשה יקבל את התמונה המלאה ויחליט איך לפעול במקרה של חיתוך שורשים בביוב. אנחנו מחזיקים, בין היתר, ביובית נמוכה עבור שאיבת ביוב וניקוז צנרת בחניון כמו גם, מכשירים מתקדמים אחרים, כדי לתקן תקלות נוספות אשר עלולות להיווצר לאורך הזמן, בתוך המערכת. ככל שנגיע לטפל בבעיה עם מידע רב יותר ברשותינו, כך יהיה לנו קל לפעול בסופו של יום.

בנוסף, חשוב לנו לנצל את הבמה הזו ולהגיד באופן ברור, כדי לקבל תיקון שיחזיק מעמד ויעשה את העבודה כמו שצריך, אסור לכם להתפשר על שירותי ביובית של מי שלא מכירים את הנושא לעומק. הרבה פעמים, בייחוד בתחום האינסטלציה, אנחנו שומעים על בעלי מקצוע נטולי ניסיון וכאלו שרק עושים נזק ולא באמת מצליחים לרדת לשורש העניין בהצלחה. בתור חברת ביובית וותיקה, אנחנו מפצירים בכם פשוט, לא להתפשר ולבחור רק בטוב ביותר.

חיתוך שורשים בביוב מחיר
חיתוך שורשים בביוב מחיר

כמה עולה חיתוך שורשים בביוב?

מחיר חיתוך שורשים בביוב נע בטווח, בין 650-1,800 ש"ח. הכל תלוי במורכבות של הסתימה, בציוד אותו אנחנו צריכים כדי לתת מענה לבעיה ובמספר אנשי הצוות להם אנחנו זקוקים, כדי לסיים את התהליך בהצלחה. לעיתים, נבקש מכם לבצע פעולות תחזוקה נוספות, כדי למנוע התפתחות חוזרת של שורשים בביוב.

אנחנו עושים כל מאמץ כדי להביא לכם שירות מעולה של פתיחת סתימות שורשים בביוב וחיתוך שורשים בביוב במחירים אטרקטיביים, אבל חשוב לזכור, לעיתים תשלום על תיקון נרחב כעת, ישתלם לכם ויחסוך תיקונים רבים, לאורך השנים.

יש לכם סתימת שורשים בביוב? פנו אלינו 24/6

אם אתם מעוניינים לשאול שאלות נוספות בעניין שורשים בביוב ולקבל מענה פרטני, בהתבסס על המקרה שלכם, אנחנו נשמח לסייע. חברת 'הכל לקו' מתגאה בצוות אמין, יעיל, מיומן וכזה שהניסיון שלו הוא בן 15 שנה של עבודה מקצועית ומוצלחת.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן