הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521
ביובית הכל לקו » שירותי ביובית » ביובית נמוכה לחניונים

ביובית נמוכה לחניונים

שאיבות מים ושאיבות ביוב באזורים בעייתיים לגישה מטופלות ביעילות באמצעות ביובית נמוכה לחניונים (משאית ביובית קטנה יותר בהשוואה לביובית רגילה). דרושה לכם ביובית? חייגו עכשיו אל חברת הכל לקו ותיהנו משירותי ביוב מתקדמים, מענה אדיב, אמין ומהיר, מחירים אטרקטיביים וזמינות 24 שעות ביממה.
ביובית נמוכה לחניונים ומרתפים

✔️ ביובית נמוכה מעכשיו לעכשיו!

☑️ מתאים לחניונים ומרתפים

✔️ כולל אחריות על העבודה

☑️ ייעוץ טלפוני עם אינסטלטור ביובית

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי

מהי משאית ביובית נמוכה לחניונים?

כולנו מודעים ליתרונות הרבים וליכולות של משאית הביובית החזקה אך מה עושים כאשר נדרשת עצמה של ביובית בעוד התנאים בשטח אינם מאפשרים גישה? חברות אינסטלציה לא מנוסות עלולות להרים ידיים ולקבוע שאין פתרון וכאן בדיוק אנו נכנסים לתמונה עם שירותי ביובית נמוכה לחניונים.

תקלות ביוב נפתרות במהירות ובקלות באמצעות ביובית. אם יש לכם סתימה בצנרת ראשית, הצפת ביוב בחצר, הצפה במקלט/בחניון תת קרקעי, סתימה במרזב – שירותי ביובית משאית יפתרו את הבעיה בקלות ללא גרימת נזק למבנה. ביובית נמוכה היא למעשה דגם מוקטן של משאית ביובית רגילה.

ביובית נמוכה לחניונים נושאת עליה משאבה חזקה, מכל מים לשטיפה, מכל אגירת שפכים. גודלה הקטן של ביובית חניונים בהשוואה אל ביובית רגילה דורש ממנה לשאת מכלים קטנים מאלו של הביובית הרגילה, ייתכן ויהיה על הביובית הקטנה לנסוע לרוקן את המכלים באמצע העבודה ולשוב להשלמתה. את השפכים מפנים על פי חוק אל אתרים מורשים לטיפול בפסולת.

איזה ציוד נושאת ביובית נמוכה לחניונים?

שירותי ביובית עם חברת ביובית כוללים פרט להגעה מהירה ומחירים אטרקטיביים גם שימוש בטכנולוגיה חדישה ומיטב הכלים. ביובית נמוכה לחניונים מבצעת עבודות שאיבה ודחיסת מים ובהתאם היא זקוקה למשאבה חזקה. ביובית פתיחת סתימות מטפלת בקווי ביוב מרכזיים בבתי מגורים, בניינים, בתי עסק, אתרי נופש, מרכזי קניות, מפעלים, רשויות מקומיות.

בכל מקרה של סתימה בצנרת ראשית, סתימה מורכבת או סתימה חוזרת – כדאי להזמין ביובית. אבזור נכון של משאית ביובית נמוכה לחניונים כולל משאבה חזקה, ציוד שאיבה, צינורות, מכל מים לשטיפה, מכל אגירת שפכים, ציוד צילום תרמי וכלי עבודה.

ביובית נמוכה לחניונים
ביובית נמוכה לחניונים

מתי צריך להזמין ביובית נמוכה למרתפים וחניונים?

שירותי ביוב יש להתאים בראש ובראשונה לתנאים בשטח. משאית ביובית גדולה וחזקה אכן מבצעת את העבודה בצורה הטובה ביותר, אך בשל גודלה קיימים מקרים בהם לא ניתן יהיה להשתמש בה. קווי הביוב ממוקמים לעתים באזורים בעייתיים לגישה.

משאית ביובית גדולה לא תוכל להיכנס אל חניון תת קרקעי בעוד ביובית נמוכה לחניונים דווקא כן. בכל פעם בה נדרשת גישה אל חניון, מקלט, רחוב צר או שביל גישה שאינו מתאים לכלי רכב גדולים – הפתרון הנכון יהיה ביובית לחניונים.

מידות של ביובית נמוכה לחניונים

ביובית לחניונים אמנם בעלת מידות קטנות יותר בהשוואה אל ביובית רגילה אך היא מסוגלת בהחלט לבצע עבודות שאיבת הצפה במרתף ולספק שירותי ביובית מלאים. במקרים בעייתיים לגישה בורות ביוב נשאבים באופן קבוע באמצעות ביובית נמוכה לחניונים.

כאשר מזמינים שירותי שאיבה או פינוי שפכים באמצעות ביובית קטנה חשוב לקחת בחשבון את הגודל של מכל אגירת השפכים. אם ידועה לכם כמות השפכים שיש לשאוב חשוב לציין זאת במעמד ההזמנה.

ביובית נמוכה לחניונים מסוגלת להיכנס אל תוך חניונים תת קרקעיים עם תקרה נמוכה, זוהי משאית נמוכה באופן משמעותי בהשוואה אל משאיות ביוב רגילות. ביובית נמוכה לחניונים תהיה גם צרה הרבה יותר ממשאית ביובית סטנדרטית לטובת מעבר קל בסמטאות צרות.

האם ביובית נמוכה לחניונים אכן חזקה כמו ביובית רגילה?

משימות כמו פתיחת סתימות קשות, שאיבת הצפות, שאיבת בורות רקב וגם ניקוז חניונים מתבצעות על ידי ביובית נמוכה לחניונים באופן יומיומי. היכולות של הביובית הקטנה מבטיחות מענה מקצועי מלא לכל סוגי תקלות האינסטלציה. אם אתם זקוקים לביובית שטיפת קווי ביוב או פתיחת סתימות ביוב מכל הסוגים (כולל סתימות שורשים) – שירותי ביובית קטנה יפתרו את הבעיה.

שאיבת מים עם ביובית קטנה מתבצעת גם כן באופן שוטף כאשר מכל אגירת השפכים שלה קטן מזה של ביובית רגילה. על כן, שאיבת הצפות נעדיף לבצע עם ביובית רגילה ונבחר בביובית קטנה רק כאשר אין ברירה.

מה כדאי לעשות לפני שמזמינים ביובית?

בכל פנייה אל חברת שירותי אינסטלציה כדאי לספק לחברה מידע רב ככל האפשר כבר במעמד השיחה הראשונה. נתונים אודות התנאים בשטח יאפשרו לצוות המקצועי להגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש לטיפול מהיר ומדויק בבעיה. במידת האפשר כדאי לאתר מראש את פתחי הביוב ולבחון את דרכי הגישה.

אם אתם סבורים שקיימת בעיית נגישות ציינו זאת. במידה והזמנתם בעבר אינסטלטור ביובית ואתם יודעים שהאזור בעייתי לגישה עם ביובית רגילה – עליכם להדגיש זאת ולהקפיד לפנות רק אל חברות שיש להן גם ביובית קטנה.

ביובית לפתיחת סתימות צנרת ראשית של בניין

ביוב סתום בצנרת הראשית של הבניין יגרום להצפת ביוב בחצר, בחניון או במקלט. כאשר ביוב עולה בשטח המשותף של דיירי הבניין האחריות לטפל בבעיה חלה על כולם. אם שמתם לב להצפת ביוב בחצר הבניין עדכנו בכך את ועד הבית מיד. אין מענה אצל ועד הבית? חייגו במהרה להזמנת ביובית.

שפכים שמציפים את החצר מהווים מפגע תברואתי חמור שיש לטפל בו מיד. הביובית מבצעת גם שאיבת ביוב, גם שחרור סתימה וגם שטיפתך צנרת. ניקוי קווי ביוב מחזיר את הצנרת למצב תקין.

מה גרם לסתימה בצנרת או להצפה?

קבלן ביוב אמין ומקצועי מקפיד לאתר את גורם הסתימה במטרה להציע את הפתרון הנכון לטווח הארוך, ולהנחות אתכם מה לעשות בכדי למנוע את הסתימה הבאה.

מה עושים כאשר יש הצפה בחניון תת קרעי או מקלט?

כוח הכבידה גורם למים לחלחל אל נקודות נמוכות ובהתאם במקלט ובחניון התת קרקעי נוטים להצטבר מים מיד כאשר קיימת בעיית ניקוז. אותם מים שנכלאים בתוך חניון תת קרקעי או מקלט אינם מסוגלים להתאדות או להתייבש מעצמם. כל עוד לא תזמינו ביובית נמוכה לחניונים ותפתרו את בעיית הניקוז המים לא ייעלמו.

כל יום בו מים עומדים אצלכם בחניון או במקלט מהווה סכנה לנפש ולרכוש. גילוי מהיר של הבעיה הכרחי לצמצום הנזק! בימים גשומים חשוב לעקוב אחר מערכת הניקוז ולוודא שאין הצפות. שאיבת מהירה של הצפות עם ביובית 24/7 הכרחית  למניעת נזק ליסודות הבניין ולרכוש.

כמה עולה להזמין ביובית נמוכה לחניונים?

מחירון ביובית נקבע על פי מורכבות העבודה, מועד ההזמנה, דחיפות וצורך בציוד מיוחד. עם חברת הכל לקו תגלו שפתיחת סתימות ביוב בחניונים / שאיבת הצפות בחניונים עם ביובית קטנה היא לא עסק יקר. במקרים בהם מדובר בסתימת שורשים יהיה צורך בחיתוך שורשים בעלות נוספת.

יתרונות של ביובית קטנה

  1. נמוכה וקומפקטית יותר מביובית רגילה
  2. צרה יותר (עבירות טובה)
  3. ציוד מלא כולל משאבה חזקה ושני מכלים

ביובית לחניונים ערוכה לספק פתרונות למקרים של הצפות בחניונים. הביובית נושאת את כל הציוד הדרוש כולל צינור שאיבה רב עצמה ומשאבה חזקה. הביובית הקטנה היא כלי שימושי ומוביל לטיפול בתקלות צנרת. ביובית קטנה לחניונים היא הפתרון הנכון במקרים של הצפה או בעיית ביוב בתוך חניון, הצפה או סתימה בתוך מרתף או מקלט, דרישה לנוע ברחובות צרים, תקלות ביוב במקומות עם גישה מוגבלת.

איך מונעים הצפות באזורים נמוכים?

לקראת תחילת עונת הגשמים חשוב להזמין שטיפת קווי ביוב עם דגש על פתחי ניקוז ומרזבים. עליכם להיות בטוחים ביכולת של מערכת הניקוז במבנה לקלוט במהרה את כל מי הגשם. אם ידועה לכם בעיית ניקוז או נטייה לאגירת מים בחניון תת קרקעי או מקלט יש להקפיד לעקוב אחר המתרחש בימים גשומים.

ביקור או שניים במקלט/בחניון במהלך יום גשום יאפשר לכם לגלות את ההצפה או הסתימה טרם נגרם נזק. במטרה לצמצם את הנזק נמליץ שלא לאחסן באזורים נמוכים עם נטייה להצפות ציוד לא הכרחי או יקר.

ביובית נמוכה במצבי חירום מזמינים רק מהמקצוענים בתחום הביובית

בכל פנייה אלינו אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שיגיע אליכם צוות מומחה ומנוסה עם כל הציוד הדרוש לטיפול בתקלה. לרשות החברה ציוד אינסטלציה חדיש עם דגש על ביוביות. שירותי ביובית 24 שעות ניתנים במקרים דחופים במחירים אטרקטיביים.

חברתנו מספקת שירותי אחזקת ביוב ללקוחות קבועים במחירים שווים לכל כיס ויודעת לפתוח סתימות ביוב מכל הסוגים. עבודות שאיבת ביוב מתבצעות תוך פינוי של השפכים אל אתרים מורשים בהתאם לתקנות של המשרד לאיכות הסביבה. חייגו עכשיו להזמנת ביובית נמוכה לחניונים ותגלו מענה מהיר, אדיב, מקצועי וסבלני במחירים הכי טובים.

 

 

5/5 - (31 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו משאית ביובית נמוכה הנכנסת לכל מקום! במיוחד לחניונים ומרתפים מה שמהווה יתרון על פני ביובית גדולה. אנו זמינים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

להזמנת ביובית נמוכה בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון ביובית.

צריכים ביובית נמוכה לחניונים? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

למעבר לחלק מסוים בעמוד זה
Picture of חברת הביובית - הכל לקו
חברת הביובית - הכל לקו

חברת הכל לקו מובילה את שירותי הביובית והאינסטלציה כבר למעלה מ-15 שנה במחירים הוגנים ושירות אדיב בהצלחה מרובה עם לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ

שירותים נוספים

חוות דעת והמלצות

עדי זוארץ
עדי זוארץ
לפני שבועיים
קרא עוד
עקב סתימה שהייתה לי בביוב הנמצא בחצר הוא הוצף וממש ליכלך את כל הגינה. שלא נדבר על הריח הבלתי נסבל. לצערי זה קרה ב11 בלילה, חיפשתי שירותי ביובית בגוגל והגעתי להכל לקו, רציתי רק לומר תודה! הצלתם אותי!
שמואל אלבז
שמואל אלבז
לפני חודש
קרא עוד
חיפשתי אינסטלטור המומחה לצנרת ביוב ואיכשהו הגעתי אליהם. תודה רבה לחברת הכל לקו שביצעו את העבודה בזמן ובמדויק, ממליץ בחום, עשו עבודה מצוינת ובמחיר הוגן.
אלי לייבוביץ'
אלי לייבוביץ'
לפני 3 חודשים
קרא עוד
המרזב אצלנו בבית היה סתום ככל הנראה עקב עלים שנשרו ונכנסו לתוכו. התקשרתי אליהם לאחר שהתרשמתי הזמנתי אותם שיגיעו לבצע שטיפה של המרזב. סה"כ עשו עבודה מעולה ולקחו מחיר הוגן. ישר כח ותצליחו!
הקודם
הבא

צור קשר​

מחפשים שירותי ביובית?
מלאו את הפרטים!

5/5

שירותים נוספים בסביבה

אזורי שירות נוספים

דילוג לתוכן