הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

כמה עולה להזמין ביובית?

כאשר פונים אלינו, השירות הטוב והמקצועי של חברת 'הכל לקו', הופך למשהו ששווה להשקיע בו כסף. עלות הזמנת ביובית או כמה עולה להזמין ביובית, אלו מונחים המתגמדים לאור העובדה, כי השירות המקצועי, פשוט פותר את הבעיה מין היסוד ומונע הופעה של בעלי מקצוע נוספים בהמשך. רוצים לקבל שירות מקצועי במחירים אטרקטיביים עוד היום? מאנשי מקצוע מעולים עם 15 שנות ניסיון בתחום? אנחנו נשמח לסייע לכם בכל עניין.

איך עובדת ביובית ולמה משתמשים בה?

אם זו הפעם הראשונה בה שמעתם על הכלי המיוחד הזה, אז אנחנו שמחים להציג בפניכם, את הביובית. המכשיר המיוחד פותח במטרה לתת מענה לשני נעלמים גדולים ודרמטיים בעולם הביוב והאינסטלציה. כדי להבין את העניין הזה לעומק, בואו נחזור רגע אחורה ונבהיר כמה דברים.

צנרת הביוב שלנו היא בסופו של יום, אוסף של צינורות. סתימה במערכת הביוב, פירושה, תקלה החוזרת אחורה בשרשרת, כזו שיכולה להוביל לנזק רב. כדי לפתוח את הסתימה, אנחנו צריכים להגיע לנקודה בצינור, בה ממוקמת הסתימה. לפתוח את הצינורות ולעיתים גם את הקירות שמשמשים בתור החיפוי לחלק הזה בצנרת, משם אנחנו צריכים לנסות, בכלים ידניים, לשחרר את הסתימה, קטנה כגדולה.

התקדמו לשירותי ביובית מקצועיים

אתם אולי כבר מבינים כי בעידן בו אפשר להזמין אוכל בטלפון הנייד ולהגיע לירח, אין שום סיבה להשתמש בכלים פרימטיביים עבור מה שאפשר לעשות במכשיר מתקדם כמו ביובית. משאית ביובית היא כלי רכב, אליו מחובר מיכל גדול והוא מאפשר לנו, לשאוב את הפסולת והמים המלוכלכים מתוך הצינורות במהירות וביעילות. זה מה שמאפשר לנו לשחרר את הסתימה בלי בעיה וזה מה שנותן לנו את האופציה לפתוח את הסתימה בלי להסב נזק לצנרת.

מכאן, עלות הזמנת ביובית הוא אולי גבוה יותר ביחס לפתיחת סתימה בכלים ידניים, אבל האפקט של ביצוע העבודה פשוט שווה את המחיר.

עלות הזמנת ביובית
עלות הזמנת ביובית

שירותי ביובית נותנים מענה למגוון מקרים שונים

שירותי ביובית תמיד ממתינים לכם, מסביב לשעון. ביובית 24 שעות ממתינים כאן עבורכם, פשוט משום שהרבה פעמים, ביובית פתיחת סתימות היא לא רק ביובית לשחרור סתימות מכל מיני סוגים. במקרים מסוימים, אם יש סתימה שלא פתחו בזמן, למשל, התופעה הטבעית תהיה של ביוב עולה, הרי אם אין למים לאן להמשיך, הם פשוט יעלו למעלה.

במקרים כאלו, התפקיד של הביובית תהיה לשאוב את המים העכורים, אלו שעלו מעל לפני הקרקע, במהירות וביעילות. במקרים אחרים, למשל, אחרי סופה עם גשמים עזים, נזמין ביובית כדי לשאוב את המים. כלומר, עלות הזמנת ביובית היא גם תוצאה של השירות עבורו מזמינים את הביובית.

כמה עולה להזמין ביובית זו שאלה שהתשובה עליה היא כמובן, גם תוצאה של השעה בה אתם מזמינים את הביובית. מטבע הדברים, תקלות עלולות להתרחש כל הזמן, בלי שנשים אליהן לב. אבל, הזמנה של שירותי ביובית בשעה מאוחרת או בסוף שבוע, תהיה יקרה יותר מאשר עלות הזמנת ביובית לאורך שעות יום העבודה המקובלות.

מחיר שירותי ביובית
מחיר שירותי ביובית

התשובה לשאלה – כמה עולה להזמין ביובית

עכשיו אנחנו מגיעים לעיקר, כמה עולה להזמין ביובית. אז עלות הזמנת ביובית הוא סביב טווח המחירים שנע בין 590-1,800 ש"ח. התשובה לשאלה כמה עולה להזמין ביובית כוללת את מידת המורכבות של התקלה, כלומר, האם מדובר על אירוע בו אנחנו צריכים להזמין אנשי מקצוע נוספים ולהוסיף מכשור מקצועי כדי לטפל בבעיה.

מה שעלול להתרחש, במידה ומדובר על תקלה מורכבת או כאשר, מיקום התקלה רחוק מהחניה, כך שאנחנו צריכים להשתמש בצינורות רבים, על מנת שנוכל לחבר בין מיקומה של הביובית ובין הנקודה בה נרצה לפתוח את הסתימה ולהתחיל בטיפול. יתרה מזאת, יותר מהשאלה כמה עולה להזמין ביובית, כדאי לשאול, כמה יעלו לנו בעלי מקצוע אשר יבואו שוב ושוב לטפל בבעיה.

למה אנחנו מעלים את הנקודה הזו? כי מומחה לביוב יכול לא רק לפתוח את הסתימה באופן נקודתי, אלא לתת מענה רחב יותר ושירותי אינסטלציה נוספים. אם אתם רוצים למנוע את התקלה הבאה, לעיתים שווה להשקיע עוד כמה שקלים ולקבל שירות מצויין, פעם אחת ולתמיד.

שירותי ביובית – מחירון מחיר (לפני מע"מ)
פתיחת סתימה בעזרת ביובית 590-850 ₪
חיתוך שורשים בביוב 950-1500 ₪
שאיבת ביוב 580-900 ₪
פתיחת סתימה בצנרת ביוב 950-1500 ₪

איך אתם יכולים להוריד את עלות הזמנת ביובית?

יש לנו כמה טיפים שיכולים להשפיע על המחיר אותו תשלמו עבור העבודה. ערכנו לכם רשימה קצרה, כדי לעשות לכם סדר:

  1. עלות הזמנת ביובית תהיה נמוכה אם תזמינו אותה בזמן: הרבה פעמים, יש רמזים לכך שעתידה להתרחש תקלה. כל עוד תדעו להתייחס אליהם בזמן, תוכלו להזמין את הביובית כאשר התקלה עדיין קטנה והטיפול בה לא יקר.
  2. תחזוקה שוטפת יכולה להוריד את מחיר הטיפול: שירותי ביובית יכולים לשמש אותנו גם כדי לשאוב את בור הניקוז של הבניין ועל מנת לעשות טיפול מניעתי. מטבע הדברים, מדובר על טיפול במחיר משתלם יותר וכזה, שימנע תופעות לא נעימות בעתיד.

שירותי ביובית מקצועיים בכל שעה – חברת הכל לקו

חברת 'הכל לקו' מזמינה אתכם לקבל שירות מקצועי הניתן על ידי קבלני ביוב מורשים. אנחנו פועלים כבר 15 שנים בתחום ושמחים, לתת מענה לאינספור ישראלים מרוצים בכל שנה.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן