הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

המדריך לפתיחת סתימות ביוב עם ביובית

סתימות ביוב מהוות את אחד מהמטרדים החמורים ביותר שבהם יש לטפל במהירות בבית ובעסק. לא ניתן לחיות בשלום לצידן, מאחר והדבר יכול להסתכם בסופו של דבר בהצפות עם ריח רע בחצר, בחניה ולפעמים גם במי ביוב שעולים לתוך חדרי הבית או מחסני העסק. אז מה עושים כאשר בכל זאת מתרחשת סתימת ביוב חמורה? פונים אל קבלן ביוב שמספק שירותי ביובית, פותחים אותה ומחזירים את קו הביוב לתפקוד מלא. על סוגי סתימות ביוב ואיך מתמודדים עם כל אחת מהן ועל המחירים של שירותי ביובית, תלמדו בשורות הבאות.

אילו סוגי סתימות מחייבים ביובית?

ישנן סתימות ביוב קלות יחסית, שאותן ניתן לפתור על ידי שימוש בחוטי ברזל או תכשירים כימיים כאלו ואחרים בשיטת עשה זאת בעצמך, או פנייה אל אינסטלטור רגיל.

אלא שבמקרים אחרים אין ברירה מלבד פניה אל קבלן ביוב שמספק שירותי ביובית על מנת לפתור את הבעיה. סתימה קשה יכולה להיות אחת מאלה:

  • סתימות שורשים– במקרה זה שורשים של עצים סמוכים גדלים לתוך פתחים קטנים של צינורות הביוב ומתחילים להתפתח בתוכם. עם הזמן השורשים הללו סותמים חלק ניכר מהקוטר של הצינורות ונוצרת סתימה מורכבת ביותר.
  • סתימה מהצטברות של מגבונים שהושלכו– בכל פעם שזורקים מגבונים לאסלה, הם עשויים לא לזרום עם המים אלא לשקוע ולהצטבר בתחתית הצינורות. עם הזמן ההצטברות הזאת עשויה להסתכם בחסימה מאוד משמעותית שקשה לטיפול.
  • סתימות בטון ופסולת שיפוצים – גם פסולת זו יכולה למצוא את עצמה נזרקת לתוך הביוב ומאחר ומדובר בחומרים מוצקים וכבדים, גם הם שוקעים לתחתית הצינורות ויכולים לגרום לסתימה חמורה.

בנוסף, גם שומנים שמוזרמים לתוך המערכת יכולים להצטבר בתוך הצינורות ולחסום אותם.

פתיחת סתימות ביוב עם ביובית – כיצד זה מבוצע בדיוק?

חברה שמתמחה בפתיחת סתימות ביוב עם ביובית תפעל במספר שלבים:

  • צילום קו הביוב – הצילום מתבצע בשביל לזהות היכן בדיוק ממוקמת הסתימה, האם ישנם מספר מוקדים שבהם נדרש לטפל וכמו כן, מה בדיוק גורם לה.
  • פתיחת הסתימה – בהתאם לתנאי השטח בוחרים בביובית מתאימה אשר מזרימה מים בלחץ גבוה בתוך הצינורות באמצעות משאבה מיוחדת. במקרים בהם לחץ המים לבדו אינו מסוגל לפתוח את החסימה, משתמש צוות הביובית גם בדיזות מיוחדות שמולבשות על ראש הצינור שמוחדר לתוך קווי הביוב ולמעשה מטפלות בגורם החוסם. חיתוך שורשים בביוב מטופל על ידי דיזה קוצצת, בטון על ידי דיזה גורסת וטוחנת ושומנים על ידי דיזה ממיסה.
  • שטיפה וצילום נוספים – לאחר הסרת החסימה קווי הביוב נשטפים לכל אורכם וזאת בשביל להסיר משקעים אחרונים שנשארו ולוודא שהצנרת חזרה לתפקוד מלא. בנוסף מתקיים צילום נוסף שנועד לוודא שאכן הוסר הגורם החוסם והוא לא מהווה הפרעה יותר למעבר המים.

השלב האחרון והסופי הוא בדיקת מערכות, בה הצוות המקצועי מבקש מבני הבית או העסק לפתוח ולהשתמש במים ובודק שהזרימה מתקיימת באין מפריע.

כמה עולה לפתוח סתימה בביוב עם ביובית?

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה לפתוח סתימה בביוב עם ביובית, הרי שמדובר בטווח מחירים ממוצע של כמה מאות שקלים, אך העלויות יכולות להיות גבוהות יותר ככל שהבעיה מורכבת יותר ומדובר בסתימה קשה יותר, כאשר יש מספר מוקדים של סתימות בקו הביוב וכאשר יש צורך בשאיבת הצפה לפני תחילת העבודות.

לעיתים המצב של צנרת הביוב כל כך קשה עד שצריך גם לתקן או להחליף אותה. פנייה אל קבלן ביוב מקצועי ומנוסה תבטיח את נקיטת כל הפעולות האפשריות למניעת ההחלפה היקרה, לרבות תיקון הצינורות מתוך חלקן הפנימי על ידי רובוטים מיוחדים הנשלטים מרחוק.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן