הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

פתיחת סתימות שורשים בביוב

אם יש בבית שלכם או בנכס, סתימה שאתם לא יודעים איך לפתוח, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. חברת 'הכל לקו', תלווה אתכם לאורך כל שלבי התהליך של פתיחת סתימות שורשים בביוב. גאה בניסיון של 15 שנה, מחירים משתלמים ובעיקר, יעילות ומקצועיות חסרת פשרות. לכל שאלה ובכל נושא, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום.

איך אנחנו מגיעים למצב בו צריך פתיחת סתימות שורשים?

יש כל מיני גורמים שיכולים להוביל לסתימות בצנרת. אל תשכחו, אנחנו מדברים למעשה על שורה ארוכה של צינורות, אשר להם תפקיד אחד פשוט, לקחת את המים המלוכלכים ולהעביר אותם לאורך הצינורות, על מנת לנקז אותם במקומות המיועדים לכך. כל גורם קטן עלול להוביל לסתימה של הצנרת, בין היתר, שורשים של עץ.

הרבה פעמים, שורשים מחפשים כל מקור מים אפשרי כדי לאפשר לעץ לצמוח, כך, הם עלולים להגיע לצינורות הביוב ולסתום אותם. פתיחת סתימות שורשים בביוב זו לא מלאכה פשוטה, לא משהו שאפשר לעשות בכלים ידניים, לכן, ההמלצה היא להיעזר במה שאנחנו, אנשי המקצוע, מכנים, ביובית פתיחת סתימות.

פתיחת סתימת שורשים בביוב
פתיחת סתימת שורשים בביוב

איך נדע שמדובר על מקרה בו צריך פתיחת סתימות שורשים?

כדי שהעבודה שלנו, תהיה אפקטיבית ויעילה, אנחנו צריכים לקבל מכם כל מידע רלוונטי, לפני שאנחנו יוצאים לדרך. כל מומחה לביוב יגיד לכם, כי אפשר לשים לב לגורמים שהובילו להיווצרות הסתימה בביוב, אם רק פותחים את העיניים. אם אתם מעדכנים אותנו כי הבעיה היא סתימה שנוצרה בגלל שורשים בביוב, אנחנו יכולים לכתחילה, להגיע עם הציוד הדרוש לחיתוך שורשים בביוב ועם כל מה שצריך כדי לפתור את הבעיה.

אז איך יודעים כי מדובר שורשים בצנרת ביוב? שימו לב, האם לאורך הזמן האחרון דיירי הבית סבלו מסתימה חוזרת בצנרת? כזו שלא הצלחתם לפתוח בשום צורה? האם יש עצים שממוקמים בנקודה אסטרטגית ליד קווי הביוב? כל אלו יכולים להעיד, אולי על כך שאנחנו צריכים לבצע פתיחת סתימות שורשים בביוב.

בכל מקרה, גם אם אתם לא בטוחים, תמיד כדאי למסור את הנתונים הללו לבעל המקצוע, לאותו אינסטלטור ביובית, שכן יכול להיות שהוא ידע לעשות את המשוואה הנכונה ולהבין, מה היה הגורם לסתימה.

סתימת שורשים בביוב
סתימת שורשים בביוב

איך עובד אינסטלטור ביובית כשמדובר על שורשים בביוב?

שירותי ביובית מתחילים אחרי קריאה שלכם, של הלקוחות. אנחנו רק רוצים להדגיש, תמיד ממתינה לכם ביובית 24 שעות לניקוי שורשים בביוב, כדי שגם אם אתם מבחינים בבעיה רק בלילה או באמצע חג, יש מי שיבוא לטפל בבעיה במהירות, הרי תקלות לא מעדכנות אותנו מראש.

בהמשך, האינסטלטור יגיע אליכם עם המערכת הייחודית. ביובית, למי שלא מכיר, זו משאית, עם מיכל על גבה, צינור ארוך ומשאבה. המטרה היא לפרק את השורשים בביוב ולחתוך אותם לחתיכות דקות על מנת לשאוב את הפסולת ואת כל העצמים שמפריעים למים להמשיך לזרום בצינורות הביוב בשלווה.

הפעולה הזו נעשית במהירות והיתרון הוא שעל ידי כך, אנחנו מנקים את מערכת הביוב משורשים בצורה יסודית ונקיה, בלי לפגוע בצנרת בטעות, בגלל עבודה ידנית לא מוצלחת.

מחיר פתיחת סתימת שורשים בביוב

מחיר העבודה של שירותי ביובית משתנה מפעם לפעם. טווח המחירים הוא בין 350-1,500 ש"ח. הפער נובע ממידת המורכבות של הפרוצדורה, השימוש שיידרש במכשור הטכני וההיקף של התקלה.

אם אנחנו צריכים להביא ביובית נמוכה לדוגמה, כי הסתימה ממוקמת בבור ניקוז בחניון של הבניין, במידה והתקלה ממוקמת במרחק מהחניה של הבית, כלומר אנחנו צריכים להביא צינורות ארוכים יותר ואנשי צוות נוספים, כל אלו יכולים להשפיע על המחיר הסופי.

חיתוך שורשים בביוב
חיתוך שורשים בביוב

אל תמתינו לרגע האחרון – טפלו בשורשים בביוב בזמן!

יכול להיות שאתם חושבים לתומכם כי אתם לא צריכים עכשיו פתיחת סתימות שורשים בביוב, כי אתם יכולים להמתין עם זה למועד אחר. אבל האמת היא שזה פשוט לא נכון. אם לא מטפלים בתקלה בזמן, התוצאה יכולה להיות הרסנית ממש. בין היתר, אנחנו נראה לחץ על הצינור שיכול להביא לפיצוץ, במקרים אחרים, הסתימה תהיה חריפה עד כדי כך, שדיירי הבית לא יוכלו להשתמש בצנרת בקלות.

במילים אחרות, אין סיבה להגיע לרגע הזה, אפשר פשוט לבקש עזרה ואנחנו נגיע אליכם במהירות. אנחנו גם רוצים לנצל את הבמה הזו ולהדגיש, כי חשוב תמיד להקפיד ולבחור אינסטלטורים מצויינים. הצנרת היא מערכת רגישה ואנחנו חלילה, לא רוצים למצוא נזק משמעותי יותר, אחרי טיפול לא נכון.

כדי שצנרת הביוב תמשיך לתת לכם מענה לאורך הזמן, חשוב לבחור בעלי מקצוע מצויינים שיתנו לכם בדיוק את השירות הטוב ביותר, בצורה מושלמת.

חברת ביובית 'הכל לקו' – המומחים בפתיחת סתימת שורשים בביוב

חברת ביובית מקצועית שתגיע במהירות לתקן את התקלה, זה מה שאתם צריכים כאשר יש סתימה במערכת הביוב. אנחנו נשמח להושיט לכם יד, בעזרת כלים מתקדמים ואינסטלטורים מיומנים, בעלי ניסיון. השירות שלנו ניתן ללא תנאים ואנחנו עושים הכל כדי לתת לכם שירות מצויין במחירים אטרקטיביים. אם יש לכם שאלות נוספות ואם אתם מחפשים מענה יעיל ואפקטיבי עוד היום, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן