הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

שטיפת קווי ביוב בגני תקווה

תחזוקה נכונה של מערכת הביוב חיונית למניעת תקלות עם דגש על הצפות ביוב וסתימות. שטיפת קווי ביוב בגני תקווה היא הדרך בה מוודאים שהצנרת אכן נקייה ותקינה לאחר שחרור סתימה. תיאום יזום של ניקוי  קווי ביוב בגני תקווה מומלץ גם למניעת סתימות עתידיות. אם יש אצלכם הצפת ביוב בתחילת עונת הגשמים – כדאי להקדים תרופה למכה ולהזמין עוד היום שטיפת קווי ביוב.
שטיפת קווי ביוב בגני תקווה

✔️ שטיפת קווי ביוב בגני תקווה עם ביובית

☑️ ניקוי קו ביוב עם לחץ מים

✔️ פתיחת סתימות בלחץ מים

☑️ ייעוץ טלפוני עם מפעיל ביובית

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות אדיב

מתי נזמין שטיפת קווי ביוב בגני תקווה בדחיפות?

כאן נסביר לכם איך עושים שטיפת ביוב, איזה ציוד דרוש, כמה זה עולה ומה אתם יכולים וצריכים לעשות בשביל לשמור את הצנרת שלכם נטולת סתימות לאורך זמן. חייגו עכשיו אל חברת הכל לקו להזמנת שטיפות קווי ביוב בגני תקווה במחירים משתלמים.

פתיחת סתימה בלחץ מים נועדה לטיפול בסתימות ביוב כאשר בחלק מהמקרים נדרשת שטיפה דחופה ובחלק אחר אפשר לתאם את השטיפה לשבוע הבא. שטיפת קווי ביוב בגני תקווה נדרשת בדחיפות כאשר קיימת סתימה בצנרת שאינה מאפשרת מעבר שפכים.

אם ביוב עולה אצלכם בחצר עליכם להזמין מיד אינסטלטור ביוב עם ביובית לשחרור הסתימה ושטיפת קו הביוב. שטיפות קווי ביוב בגני תקווה מתבצעות באופן יזום וקבוע במטרה לשמור על צנרת נקייה ולמנוע הצפות ביוב. אם תתחזקו נכון את הצנרת ותקפידו לבצע טיפולים תקופתיים עם ביובית לקווי ביוב לא יהיו אצלכם הצפות.

שטיפת קו ביוב בגני תקווה
שטיפת קו ביוב בגני תקווה

שטיפת קווי ביוב בגני תקווה לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות ביוב בצנרת ראשית מתבצעת בצורה הטובה והיעילה ביותר עם ביוביות. טיפול מוקם ככל האפשר בתקלה מצמצם את הנזק ומקצר את החשיפה שלכם לחיידקים שבשפכים. סתימות ביוב הן הגורם הנפוץ ביותר להזמנת שטיפות קווי ביוב בגני תקווה.

הסתימות בביוב נוצרות מלכלוך שנדבק לדופן הצינור, מגבונים שמושלכים לאסלה, הצטברות שומן, חדירת אבנים לצנרת, פלישת שורשים אל הצנרת. כל נוכחות של חומרים לא אורגניים בתוך הצנרת צפויה לגרום לסתימה. שחרור סתימות ביוב בצנרת ראשית דורש שירותי ביובית לשאיבת גורם הסתימה ושטיפת צנרת.

ניקוי ושטיפת ביוב
ניקוי ושטיפת ביוב

כיצד הביובית פותחת סתימות?

ריח הצחנה של הביוב לא יאפשר לכם להתקרב ולצפות בעבודת הביובית בשטח, על כן נתאר כאן מה בדיוק עושה ביובית ואיך מבצעים שטיפת קווים. ביוביות הן משאיות שנושאות משאבה חזקה, צינור, מכל אגירת מים, מכל מים לשטיפה וציוד אינסטלציה.

פתיחת סתימות קשות ופשוטות עם ביובית מתחילה בהצבת הביובית בקרבת פתח הביוב הבעייתי וחיבור הצינור של המשאבה. כעת נפעיל שאיבה עוצמתית על מנת לשחרר את הסתימה ולהוציא מהצנרת את הגורם לבעיה.

לאחר ששואבים את תכולת הצנרת עם המשאבה החזקה של הביובית נשאר על דפנות הצנרת עוד לכלוך שצריך לנקות – שטיפת קווי ביוב מבצעת ניקוי יסודי ומשלימה את העבודה.

איך מבצעים שטיפת קווי ביוב בגני תקווה?

אותה ביובית ששואבת את תכולת הצנרת ומשחררת את הסתימה מבצעת שטיפות קווי ביוב בגני תקווה. המשאבה החזקה של הביובית מסוגלת גם לשאוב וגם לדחוס בעצמה גבוהה. המשאבה שואבת תחילה את תכולת הצנרת אל תוך מכל האגירה ולאחר מכן מבצעת שטיפה יסודית באמצעות מכל המים.

שטיפת צנרת עם ביובית היא הדרך היחידה בה תוכלו להיות בטוחים שקווי הביוב שלכם פתוחים. השפכים נאגרים במכל האגירה הגדול שעל הביובית ומפונים אל אתרים ייעודיים לטיפול בשפכים. שטיפת קווי ביוב מתאפשרת אך ורק באמצעות ביובית.

שטיפת צנרת ביוב
שטיפת צנרת ביוב

שטיפת קווי ביוב בגני תקווה למטרת תחזוקה

תחזוקה שוטפת מוקפדת של צנרת הביוב מומלצת בכל מבנה עם דגש על מבנים עם צנרת ישנה או מבנים בהם נוצרות סתימות חוזרות. שטיפת קווי ביוב בגני תקווה חיונית למניעת הצפות ביוב בבניינים, בתי עסק, אתרי נופש, מוסדות. שטיפת קו ביוב קבועה אינה מאפשרת ללכלוך להצטבר בדפנות הצנרת ומונעת כך סתימות.

באיזו תדירות כדאי לבצע שטיפת קווי ביוב בגני תקווה? ההמלצה של רוב אנשי המקצוע היא על שטיפת קווי ניקוז לפחות פעם אחת בשנה. במבנים עם נטייה לפתח סתימות יהיה צורך בשטיפות תכופות יותר.

שטיפת קווי ביוב בגני תקווה כהכנה לצילום קווי ביוב

צילום קווי ביוב כדאי לבצע כאשר הצנרת נקייה ככל האפשר. שטיפת מערכת ביוב מכל הלכלוך חיונית להערכה מדויקת של מצב הצנרת. לפני ששולחים את הסיב האופטי או הרובוט עם המצלמה אל תוך הצנרת יש לנקות אותה מלכלוך.

שטיפת קו ביוב לפני צילום דרושה גם להבטחת תנועה נוחה של המצלמה בצנרת וגם לאבחון מדויק של מצבה. בדיקת צנרת יסודית שכוללת גם שטיפת קווי ביוב בגני תקווה וגם צילום מומלצת לפני רכישת דירה, למטרת איתור נזילה ולאבחון מקרים של סתימות מורכבות חוזרות.

שטיפת קווי צנרת
שטיפת קווי צנרת

מה חשוב לעשות מיד אחרי שמזמינים שטיפת קווי ביוב בגני תקווה?

שטיפת ביובים מתבצעת באמצעות ביוביות כך שעלינו להכין את השטח להגעת הביובית. מיקום של הביובית בסמוך לפתח הביוב הסתום הכרחי כך שעליכם לפנות את מקומות החנייה הסמוכים. אם ידוע לכם שהגישה למקום בעייתית חשוב לציין זאת. שטיפת צנרת ביוב בחניונים תתבצע על ידי ביובית נמוכה לחניונים.

אל תשכחו לבדוק היכן ממוקמות שוחות הביוב בחצר. אם תדעו לכוון את צוות הביובית מיד אל שוחות הביוב תחסכו לכם ולהם זמן. חיפוש אחר שוחות הביוב בחצר ועבודה לחשיפתם עלולים לייקר את המחיר.

איך אדע שהצנרת אכן נקייה?

ניקוי ביוב עם ביובית מתבצע בזרם מים חזק מאוד. זהו זרם מים שיש לו יכולת לפתוח סתימת שורשים קשה בצנרת ראשית. שטיפת צנרת לאחר שחרור סתימה עם ביובית מסירה שאריות של לכלוך ושומן.

עבודה עם חברת ביובית אמינה מבטיחה לכם תוצאות. רוצים לוודא שהצנרת אכן נקייה ותקינה? בקשו את הצוות לשלוח אל הצנרת מצלמה אופטית לביוב ותראו בעצמכם צנרת נקייה.

ניקוי קווי ביוב
ניקוי קווי ביוב

טיפים לשמירה על קווי ביוב נקיים

  1. הימנעו מהשלכת מגבונים, מוצרי היגיינה וחיתולים אל האסלה
  2. הקפידו שלא לשטוף פסולת שומנית או שאריות קפה אל כיור המטבח
  3. הניחו מסננת בכל פתח ביוב למניעת כניסת לכלוך אל הביוב

חוששים שיש אצלכם סתימה בצנרת? חייגו בהקדם אל אינסטלטור ביוב מנוסה להתייעצות. במקרים דחופים אפשר וכדאי להזמין ביובית 24 שעות. אם אתם מריחים ריח של ביוב בחצר הבית – כדאי להזמין במהרה ביובית לניקוי הצנרת. אם תדחו למחר את הטיפול בבעיה אתם עלולים לחזור אל חצר מוצפת בשפכים (ריח נורא ומפגע תברואתי).

כמה עולה להזמין שטיפת קווי ביוב בגני תקווה?

עלות שטיפת קווי ביוב נקבעת על פי מורכבות העבודה, מועד ההזמנה וצורך בציוד מיוחד. מחיר שטיפת קווי ביוב יהיה ברוב המקרים זול יותר כאשר לא מדובר במקרה דחוף. לקבלת שירות מקצועי בפיקוח של קבלן ביוב מומחה חשוב לפנות אך ורק אל חברות ביוב מנוסות ואמינות שיש להן ביובית משלהן.

שירותי ביובית 24 שעות ניתנים דרכנו במחירים הכי טובים. להזמנת שטיפת קו ביוב מחיר שווה לכל כיס חייגו עכשיו ונשמח לעזור בכל בעיית ביוב.

מחירון שטיפת קווי ביוב בגני תקווה מחיר (לפני מע"מ)
שטיפת קווים בגני תקווה 650-1,500 ₪
פתיחת סתימות בגני תקווה בעזרת שטיפה עם ביובית 750-1,650 ₪
ניקוי קווי ביוב בלחץ מים בגני תקווה 700-1,200 ₪
שטיפת צנרת ביוב בגני תקווה 650-1550 ₪
עלות שטיפת קווי ביוב
עלות שטיפת קווי ביוב

מדוע חשוב לטפל מיד בכל סתימה או הצפת ביוב?

התפרצות של ביוב מתוך הצנרת מהווה מפגע תברואתי שיש לטפל בו מיד עם ביובית פתיחת סתימות. השפכים מכילים חיידקים וגורמים מזהמים שיש להרחיק מיד מאזורי מגורים. חשוב להבין שהריח הנורא של השפכים מעיד על נוכחות של חיידקים מסוכנים. מי הביוב עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לרכוש.

סכנה נוספת שחשוב להתייחס אליה היא חדירת מי ביוב אל תוך מערכת החשמל. הגורם להצפה הוא ככל הנראה סתימה שלא תיעלם ללא טיפול נקודתי, מקצועי ומדויק.

שטיפה של בורות ביוב עם ביובית

פרט לעבודות שטיפת קווי ביוב מבצעות ביוביות באופן קבוע גם עבודות שטיפת בורות ביוב. הביובית שואבת את תכולת בור הביוב במטרה לפנות את השפכים אל אתר פסולת מתאים. החוק בישראל קובע חובת פינוי שפכים אך ורק אל אתרי פסולת מורשים. כעת כאשר בור הביוב ריק נבצע שטיפה במטרה לנקות אותו מלכלוך ושומנים.

אל מי מתקשרים להזמנת שטיפות קווי ביוב בגני תקווה?

שטיפת קווי ביוב מחיר מיוחד לתושבי גני תקווה זה חברת הכל לקו. מחיר שטיפת ביוב יהיה זול יותר דרך חברות שיש להן ביובית וצוות מומחה משלהן. הלקוחות שלנו נהנים מהמחירים הכי טובים, מענה מקצועי, ציוד חדיש, פתרונות מדויקים, הגעה מהירה.

הצוות המקצועי של חברתנו מטפל בקלות בכל סוגי תקלות הביוב עם דגש על שטיפת ביוב משורשים, סתימות מורכבות ונזילות. אם יש אצלכם סתימות חוזרות או ריח של ביוב בחצר – חייגו עכשיו ותחסכו לעצמכם התעסקות עם צחנת ביוב. שטיפת ביוב מחיר הוגן זה חברת הכל לקו.

5/5 - (38 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו ביובית וכלים מתקדמים לשטיפת קו ביוב 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות בכל שעה.

להזמנת שטיפת ביוב בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון לשטיפת ביוב.

צריכים שטיפת קווי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן