הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

שירותי ביוב בבאר יעקב

שירותי ביוב בבאר יעקב הם המקצוע של חברת ביובית הכל לקו. חייגו עכשיו להתייעצות עם צוות מומחים ותגלו שאפשר לפתור את כל סוגי תקלות הביוב בקלות.
שירותי ביוב בבאר יעקב

✔️ שירותי ביוב בבאר יעקב 24 שעות – הגעה תוך 30 דק'

☑️ טיפול בכל סוגי בעיות הביוב

✔️ איתור, צילום, תיקון ופתיחת סתימות ביוב

☑️ ייעוץ חינם עם אינסטלטור ביוב מקצועי בבאר יעקב

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות אדיב

מה גורם לתקלות ובעיות במערכת הביוב?

את הסיפורים על בעיות הביוב שלכם לא תחלקו עם החברים במפגש בבית קפה, רובנו מעדיפים להתעלם מבעיות הביוב עד לשלב בו ביוב כבר עולה בחצר ולא ניתן עוד לדחות את הטיפול בבעיה. פעמים רבות, דחייה של הטיפול בבעיה למחר תגרום להחמרת המצב כך שבסופו של דבר תשלמו יותר.

הבסיס לפעילות תקינה של מערכת הביוב פשוט מאוד. הצנרת מותקנת מראש בצורה שמנצלת את כוח הכבידה להבטחת זרימה מהירה של השפכים אל הצנרת העירונית. על אף תכנון נכון של הצנרת תקלות מתפתחות בעקבות שימוש לא נכון, גורמים סביבתיים, חבלות חיצוניות ובלאי טבעי.

תקלות ביוב נגרמות גם בעקבות שימוש מוגבר שאינו תואם את היכולות של מערכת הביוב. כך למשל, כאשר מגדילים את מספר התושבים בשכונה מבלי לשדרג את מערכת הביוב יופיעו תקלות.

תוצאה אחת לרוב תקלות הביוב

הצפות ביוב הן התוצאה של רוב תקלות הביוב. סתימת מגבונים או שורשים תגרום למצב בו ביוב עולה בחצר וכך גם פיצוץ בצנרת. הצפת ביוב מביאה אל סביבת המגורים שלכם שפכים מזוהמים ומהווה סכנה תברואתית. יש להזעיק מיד למקום אינסטלטור ביוב עם ביובית.

ההבדל בין הטיפול בתקלות הביוב השונות ניכר במורכבות העבודה וגם במחיר. פתיחת סתימת ביוב שנגרמה ממגבונים תהיה לרוב זולה יותר בהשוואה לטיפול בסתימה שנגרמה משורשים בביוב או מתיקון צנרת ישנה.

שירותי ביוב בבאר יעקב לטיפול מדויק בתקלות ביוב

טיפול נכון בתקלות ביוב מתחיל  בבחירת חברת שירותי ביוב עם ניסיון, המלצות, צוות מומחה וציוד חדיש. על מנת להוזיל את העלויות ולחסוך זמן נמליץ לפנות מראש אל חברת שירותי ביוב בבאר יעקב שיש לה ביובית.

קבלן ביוב מנוסה ומקצועי מתחיל כל עבודה באבחון מדויק של הגורם לבעיה. רק כאשר נדע מה גרם לבעיה נצליח לטפל בה נכון ולמנוע את חזרתה.

חשוב שתדעו האם ביוב מציף את החצר שלכם בגלל השלכת מגבונים לאסלה, שורשי עצים, אבנים או צנרת ישנה שמתפוררת.

שירותי ביוב באר יעקב
שירותי ביוב באר יעקב

איך אנחנו גורמים בעצמנו נזק לצנרת הביוב?

כל אינסטלטור ביוב יאמר לכם שתקלות ביוב רבות נגרמות בגלל התנהגות לא אחראית של דיירי הבניין. שירותי ביוב בבאר יעקב נדרשים מספר פעמים ביום לטיפול בסתימות צנרת שנגרמו מהשלכת מגבונים אל האסלה.

פעולה פשוטה כמו השלכת מגבונים או מוצרי היגיינה אל האסלה עלולה להסתיים בסתימה בצנרת הראשית של הבניין כולו והזמנת ביובית לשטיפת קווי ביוב.

חשוב לציין שגם שימוש מוגבר במגבונים מותרים לשטיפה באסלה עלול לגרום לצרות. אותם מגבונים שניתנים לשטיפה באסלה מתמוססים במים לאחר מספר ימים עד מספר שבועות כך שגם הם עלולים לגרום לסתימה.

אלו מגבונים מותר להשליך לאסלה?

שימוש מצומצם במגבונים שניתנים לשטיפה באסלה מותר. הקפידו להשתמש בכל פעם רק ב-3 מגבונים ותמנעו סתימה. בבניינים בהם רבים מהדיירים שוטפים מגבונים מתכלים אל האסלה עלולות להיווצר סתימות בקלות.

מה עושים? הזמינו שירותי ביוב בבאר יעקב דרך חברה אמינה מהטובות בתחום ותדעו מה בדיוק גרם לסתימה. אם גיליתם שהגורם הוא השלכת מגבונים אל האסלה יש להנחות אל כלל דיירי הבניין לצמצם שטיפת מגבונים באסלה.

הדיירים יסכימו להפסיק את השימוש במגבונים על פני הצפות ביוב או תשלום קבוע לחברת שירותי ביובים בבאר יעקב בעבור ביובית.

תקלות בצנרת של הדירה מול תקלות בצנרת הראשית

שירותי ביוב בבאר יעקב נדרשים במקרים של בעיה בצנרת הביתית וגם במקרים של בעיות בצנרת הראשית של הבניין או העסק. חשוב לציין שבמצבים בהם הבעיה היא בצנרת עירונית – העירייה אחראית להזמין חברת ביובית.

שירותי אינסטלציה לצנרת ביתית או צנרת ראשית מסתכמים כמעט תמיד בדרישה לשחרר סתימה בקווי הביוב ולהבטיח זרימה תקינה של שפכים.

ההבדל בין שירותי ביוב בבאר יעקב לדירות מגורים לבין שירותי ביוב בבאר יעקב שניתנים לוועדי בתים הוא באופן בו אפשר לפתוח את הסתימה. אינסטלטור ביוב עם ציוד ידני לפתיחת סתימות בצנרת ביוב מתאים לטיפול בסתימות בכיור או באסלה.

אינסטלטור ביובית נדרש בעבור טיפול בסתימות בקו ראשי של הבניין או העסק. ציוד ידני לפתיחת סתימות קשות אינו מצליח לשחרר את הסתימה במקרים בהם דרושה ביובית פתיחת סתימות.

איך מונעים סתימות בבניין משותף ומי אחראי לשלם על התיקון?

שירותי ביוב בבאר יעקב מוזמנים לעתים קרובות על ידי וועד הבית. אם אחד הדיירים בבניין שוטף באופן קבוע מגבונים או מוצרי היגיינה באסלה – סביר להניח שתתפתח במהרה סתימה.

תיקון צנרת ביוב ראשית של בניין נמצא תחת אחריות של כלל הדיירים, כנ"ל לגבי ניקוי מרזבים בבית משותף כך שנותר מצב בו כל דיירי הבניין נאלצים לשלם על התנהגות לא אחראית של אחד מהם. אתם כנראה לא תדעו כלל מי מהדיירים אחראי לצרה ותתבקשו כולכם לשאת באחריות.

על מנת למנוע סתימה חוזרת יש למהר להזמין שירותי ביובית לניקוי יסודי של הצנרת. אינסטלטור מקצועי לבעיות צנרת יידע לומר לכם מה בדיוק גרם לסתימה ומה אתם צריכים לעשות בשביל למנוע את חזרתה.

צילום קווי ביוב ישמש לאבחון הגורם לבעיית הצנרת במצב של סתימות חוזרות. פרט להשלכת מגבונים ומוצרי היגיינה לצנרת, בעיות ביוב נגרמות גם מחדירת שורשים את הצנרת, שחיקה, חבלות חיצוניות.

שירותי ביוב בבאר יעקב לטיפול ב-3 סוגים של סתימות

  1. סתימת מגבונים
  2. סתימת בטון
  3. סתימת שורשים

סתימות ביוב והצפות מלוות בריחות לא נעימים. אם אתם מתגוררים בקומת קרקע או באחת הקומות הנמוכות של הבניין, צחנת הביוב תמנע מכם כל אפשרות לפתוח את החלונות.

הבשורה הטובה היא שאפשר, כדאי וצריך למנוע מראש מצבים בהם ביוב עולה בחצר. שירותי ביוב בבאר יעקב עם חברת הכל לקו מבטיחים מענה מקצועי מדויק במחיר הוגן. שירותי ביובית 24 שעות ניתנים במקרים דחופים.

מה זה סתימת בטון?

מערכת הביוב היא מערכת סגורה ובכל זאת קיימים לא מעט מקרים בהם בטון מצליח לחדור אל תוך הצנרת ולגרום לנזק אדיר. סתימת בטון ידועה כסתימה מורכבת לטיפול.

שירותי אינסטלטור עם ציוד ידני רגיל לפתיחת סתימות לא יועילו כלל. הטיפול בסתימות בטון יכלול גם את שחרור הסתימה וגם תיקון פנים צנרת. סתימות בטון נוצרות בבניינים חדשים ובבניינים בהם אחת הדירות עוברת שיפוץ.

הגורם לבעיה הוא התנהגות לא אחראית של בעלי מקצוע שמבצעים את עבודת השיפוץ. במקרים רבים הפועלים מתעצלים לטפל בפסולת הבנייה כראוי ושוטפים אל תוך פתח הביוב אבנים קטנות ושאריות מלט.

הזמנתם שירותי ביוב בבאר יעקב לטיפול בסתימת בטון? אנו מציעים שירותי ביוב מחיר כולל לשחרור הסתימה ותיקון הצנרת. שימו לב, תיקון צנרת ללא הרס חוסך לכם שבירת קירות או חפירות בחצר שלא לצורך. פתיחת סתימות ביוב נבצע באמצעות מכשור מיוחד שמסוגל לכרסם את תוך הבטון ולשחרר את החסימה.

יחד עם המכשור המיוחד יש לשלוח אל תוך הצנרת גם ציוד צילום קווי ביוב. נשלים את המשימה עם שאיבה ושטיפה של הצנרת באמצעות ביובית בהתאם לצורך.

כמה עולה לפתוח סתימה מורכבת בבאר יעקב?

תמחור שירותי ביובית שאיבות ביוב מתבסס על מועד ההזמנה, רמת הדחיפות, הזמנת ביובית חירום או ביובית נמוכה, מספר שעות העבודה ודרישה לציוד מסוים. שירותי ביוב בבאר יעקב לטיפול בסתימה שנגרמה ממגבונים או שורשים הם לא עסק יקר.

טיפול בסתימת בטון או ברזל שנגרמה בעקבות התנהגות רשלנית של קבלן שיפוצים דורש ציוד יקר והרבה שעות עבודה. על כן, נמליץ לכם לדרוש מקבלן השיפוצים שגרם לבעיה לשאת בעלויות.

מחירים של שירותי שאיבות ביוב או התקנת משאבות ביוב (גם התקנה ואיתורשוחות ביוב) מתומחרים בדומה לפתיחת סתימות.

כמה עולה להזמין ביובית בבאר יעקב?

שירותי ביוב בבאר יעקב עם דגש על ביובית כדאי להזמין מראש דרך חברה שיש לה ביובית משלה. עלויות של פתיחת סתימות, שאיבת הצפות וכלל שירותי ביוב בבאר יעקב שדורשים ביובית אינן נחשבות לגבוהות.

נציין שהזמנת ביובית לחניונים (ביובית במידות מיוחדות) כרוכה בתשלום נוסף. הביובית מצליחה לפתור בקלות ובמהירות תקלות ביוב מורכבות ומשאירה אחריה צנרת נקייה ותקינה.

אם אתם מתלבטים בין שירותי ביוב בבאר יעקב ללא ביובית לבין שירותי ביוב בבאר יעקב עם ביובית – פנייה אל חברה שיש לה ביובית תתגלה כצעד נכון יותר מבחינה כלכלית. טיפול מקצועי ומדויק בצנרת מונע את התקלה הבאה וחוסך לכם כך הרבה כסף.

שירותי ביוב בבאר יעקב – מחירון מחיר (לפני מע"מ)
פתיחת סתימת עם ביובית בבאר יעקב 580-850 ₪
ניקוי שורשים בביוב בבאר יעקב 950-1500 ₪
שאיבת ביוב בבאר יעקב 580-900 ₪
פתיחת סתימה בצנרת בבאר יעקב 950-1500 ₪

מחפשים חברת שירותי ביוב בבאר יעקב?

חברת הכל לקו ידועה בשירות מקצועי, אמין, יעיל ומהיר. את החברה מוביל קבלן ביוב מוסמך שנחשב לאחד הטובים בתחום. לרשות החברה ביובית וציוד חדיש.

המחירים הוגנים, ההגעה מהירה וכל סוגי תקלות הביוב מטופלות במהרה, חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים.

4.8/5 - (31 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות אינסטלטורי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות בכל שעה.

להזמנת שירותי ביוב בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון שירותי ביוב.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן