הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

החלפת שוחות ביוב

בחברת 'הכל לקו' תוכלו לקבל שירותי ביוב ואינסטלציה מתקדמים וכמובן, שירותי ביובית מובילים. החלפת שוחות ביוב זה רק עוד חלק ממגוון השירותים אותם אנחנו נותנים לקהל הלקוחות שלנו. אם אתם מחפשים מענה מיידי, שירות של קבלני ביובי מורשים עם 15 שנות ניסיון, אנחנו ממתינים לכם כאן, בכל שעה.

מה זו שוחת ביוב ומה תפקידה בצנרת הביוב?

כדי שמערכת הביוב תעבוד בלי בעיה, אנחנו, אנשי המקצוע בתחום, חייבים לוודא כי אין שום גורם שימנע מהמים העכורים לעבור בקלות, מבור הניקוז בבית או בעסק, במילים אחרות, הכיור בשירותים או הצינור המחובר למכונת הכביסה, הישר אל מערכת הביוב העירונית או המוניציפלית.

אבל איך בדיוק עובדת המערכת? באיזו נקודה מתחבר צינור הביוב מתחת לכיור במטבח אל המערכת העירונית? המקום בו נוצר החיבור, זו שוחת הביוב. כאמור, על מנת שהמערכת תעבוד כמו שצריך, אנחנו צריכים לוודא שאין תקלה, לאורך כל השרשרת הארוכה הזו של הצינורות, היוצאים מהבית או בית העסק ומגיעים עד שוחת הביוב וקווי הביוב העירוניים.

בין היתר, אנחנו חייבים להבטיח את התקינות של שוחות הביוב. החלפת שוחות ביוב זו אחת הדרכים שלנו לפתור תקלות חמורות בצנרת ובמערכת האינסטלציה.

החלפת שוחת ביוב
החלפת שוחת ביוב

מתי נרצה לבצע החלפת שוחות ביוב?

שוחות ביוב, אלו כמו בורות ניקוז קטנים, העשויים בטון בדרך כלל. מדוע בטון? כי בשנות החמישים, בימים בהם הניחו את התשתיות המוניציפליות, נהוג היה להניח שוחות ביוב עשויות בטון. היום, אפשר להחליף את השוחות הקיימות בשוחות עשויות פלסטיק וחומרים סינטטיים אחרים. מדוע נרצה לעשות החלפת שוחות ביוב? בגדול יכולות להיות לתופעה שלוש סיבות מוכרות:

החלפת שוחות ביוב המבוצעת בעקבות התפוררות של הבטון אל פנים השוחה

משום שבדרך כלל, שוחות ביוב עשויות בטון, במקרים מסוימים, נראה התפוררות של הבטון אל תוך השוחה, מה שמוביל לסתימה משמעותית, לה השלכות חמורות. התפוררות הבטון יכולה להתרחש בעקבות תאונה, אם כלי רכב התנגש במכסה של השוחה או אחרי תאונה במסגרת עבודות תשתית. התפוררות של הבטון יכולה להתרחש, לעיתים, בעקבות בליה ושחיקה של החומר אחרי כל כך הרבה שנים.

כאשר שורשים חודרים אל תוך השוחה ואין פתרון אחר מאשר החלפה של שוחת הביוב באחרת

המכסה של שוחת הביוב לא תמיד חסין מפני חדירה של שורשים אל מערכת הביוב. גם שורשים יכולים להוביל לסתימה חמורה בצנרת. יש מקרים בהם אפשר פשוט לחתוך את השורשים ולשאוב את המים העכורים עם הפסולת, במסגרת טיפול עם ביובית פתיחת סתימות, אבל יש מקרים בהם אין לנו ברירה, אל להחליף את השוחה הישנה באחרת.

כאשר אין מכסה לשוחת הביוב

מכסה לשוחות ביוב הוא משהו שאי אפשר להמשיך בלעדיו, הרי זו הדרך שלנו להגן על העוברים ושבים מנפילה אפשרית. כמובן, אין התקנה של שוחות ביוב ללא מכסה, אבל לאורך השנים, אם בעקבות תאונה או מפגע אחר, נעלם המכסה הקיים, אנחנו חייבים להחליף את השוחה הקיימת בחדשה ולעשות כל מה שצריך, כדי לשמור על הבטיחות של הדיירים בבית הפרטי או העובדים בבית העסק.

איך אנחנו ניגשים לתהליך של החלפת שוחות ביוב?

בניגוד לעבודה של אינסטלטור ביוב ביום יום, אז העבודה כוללת ביצוע משימות 'פשוטות יחסית', כאלו שלא דורשות מאיתנו להכין את השטח זמן רב מראש, כאן אנחנו מדברים על אירוע שונה לחלוטין. ראשית, מבחינה בטיחותית, עלינו לגדר את השטח, לעשות כל מה שצריך מבחינה בטיחותית, כדי לשמור עליכם ועל העובדים שלנו לאורך התהליך.

בהמשך, אנחנו מתאימים את שוחת הביוב החדשה למערכת הקיימת, עורכים שיחות עם הלקוח, כדי לראות איך אנחנו יכולים להשתמש בטכנולוגיה הקיימת, כדי לא רק לבצע החלפה של שוחת ביוב, אלא גם לשפר את הפעילות של הצנרת כולה ולהבטיח את תקינותה לאורך הזמן.

רק לאחר כל אלו, מגיע איש מקצוע מטעמנו, מומחה לביוב, אשר מבצע את ההחלפה בכלים מקצועיים. בדרך כלל, לא לבד, אלא עם אנשי צוות נוספים, אשר יבטיחו עבודה מהירה, מקצועית וכזו שהאימפקט שלה יבטיח את תקינות צנרת הביוב גם שנים קדימה.

החלפת שוחת ביוב מחיר
החלפת שוחת ביוב מחיר

מה המחיר של החלפת שוחות ביוב?

מחיר ההחלפה עצמה הוא בערך 2,500 ש"ח, תלוי באופי התיקון, עד כמה הוא מורכב, אורך הקו, מה אומרים הנתונים בשטח ובאיזו שוחה אנחנו מחליפים את זו הקיימת. אבל המחיר הסופי לא נגמר שם. בדרך כלל, אנחנו מנצלים את ההזדמנות כדי לאתר מפגעים נוספים לאורך הצנרת, לבצע החלפה של חלקים כאלו ואחרים במידת הצורך וכן הלאה.

בדרך כלל טווח המחירים של עבודות המשנה נע בין 800-1,500 ש"ח. כך שבסך הכל, מחיר התיקון ינוע בין 3,000-5,000 ש"ח, בהתחשב בפרמטרים שצוינו כעת. אנחנו כמובן, עושים כל מאמץ, כדי להביא לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר במחירים משתלמים לכל כיס.

זה הרגע ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מחברת "הכל לקו"

חברת 'הכל לקו' מביאה לכם שירותי ביובית 24 שעות ומענה מלא לבעיות ביוב ולכל תקלה בצנרת. צריכים עזרה? יש לכם שאלות? נשמח לעזור לכם בכל בעיה או שאלה 24/6 צרו קשר.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן