הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

איך פותחים סתימות ביוב?

סתימות עלולות להופיע במקומות שונים, מורכבותן משתנה, אך יחד עם זאת תמיד מדובר במצב שאינו נעים. סתימות בכיור או באסלה לדוגמא, פתיחתן נחשבת לרוב לעבודה פשוטה, כאלה שכל אינסטלטור יכול לפתוח. אך אם נזניח את הסתימות הפשוטות, כמו גם במקרים של תחזוקה כללית שאינה נכונה- המצב עלול להסתבך, עד להיווצרותה של סתימה מורכבת בהרבה: סתימה בביוב, המצריכה שירות לפתיחת סתימות בביוב. אך אל דאגה, מדובר בשירות זמין ונגיש מתמיד.

כיצד נגרמות סתימות בביוב?

סתימות ביוב עלולות להיגרם משלל סיבות וגורמים. חלקם בשליטתנו, אך בלא מעט מקרים אין דרך לצפות את הסתימה מראש:

גורמים סביבתיים כמו חדירת שורשים לביוב, הצטברות חול ואבן, תנודות קרקע- בין אם בעקבות עבודות בנייה בסביבת הביוב או רעידת אדמה, כמו גם פגעי מזג האוויר או נזקי בלאי שונים- מצריכים פתיחת סתימות. לעיתים מדובר בסתימות פשוטות אותן ניתן לפתוח ללא מאמץ, אך ישנם מקרים המצריכים שירות לפתיחת סתימות בביוב, שירות הניתן על-ידי איש מקצוע.

גורמים אנושיים כמו השלכת פסולת, מגבונים או מוצרי היגיינה אל הביוב, בנוסף להצטברות פסולת ושומנים בביוב (לרוב בבתי עסק ומפעלים), בדרך כלל דורשים שירות מקצועי עם התמחות בפתיחת סתימות קשות בביוב.

מה עושים במקרה של סתימה בביוב?

אם זיהיתם בעצמכם סתימה בביוב ואתם רואים כי מדובר בהצטברות של מעט פסולת ובסתימה קלה בלבד: פומפה, חומרים לפתיחת סתימות לשימוש ביתי וכמובן- ידיים טובות, בחלק מהמקרים יהיו כל מה שצריך.

אם אין לכם את הניסיון והביטחון "לעשות זאת בעצמכם", או אם מדובר בסתימות קשות בביוב, מומלץ לקרוא לאיש מקצוע. כמו כן, לזמן יש חשיבות- כדי שהמצב לא יחמיר, כמו גם כדי שלא תסבלו מהמפגע הסביבתי החדש שנוצר, מומלץ שלא לחכות, הסתימה הרי לא תיפתח מעצמה.

סתימה בביוב
סתימה בביוב

פתיחת סתימות קשות בביוב – באמצעות שירותי ביובית

ביובית, משאית הביוב המשוכללת שמשמשת לטיפול בתקלות ביוב, תחזוקת הביוב ואף למניעת תקלות ובעיות עתידיות- היא מבין הכלים היעילים ביותר לפתיחת סתימות קשות בביוב ולפתיחת סתימות ביוב משלל סוגים:

אז איך פותחים סתימות ביוב?

  • הביובית מגיעה עד אליכם! אם אתם זקוקים לשירותי ביובית בבני ברק, בתל אביב, ברמת גן, או בכל עיר אחרת ברחבי גוש דן לדוגמה, הזמינו את הביובית שלנו ונגיע עד אליכם במהרה.
  • צינור מים בלחץ גבוה – הצוות המקצועי שלנו, מחדיר צינור מים בלחץ גבוה, המגיע אל הסתימה, מפורר אותה ופולט אותה החוצה. פתיחת סתימות בלחץ מים זו שיטה מומלצת לפתיחת סתימות קשות בביוב המוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש, שוב ושוב!
  • ניתן לפתוח כל סתימה – לצד הביובית, ברשותנו מגוון כלים מתקדמים, המיועדים לטיפול בפתיחת סתימות ביוב קלות, פתיחת סתימות ביתיות מסוגים שונים, בנוסף לכלים מתקדמים לשאיבת ביוב במידת הצורך ועוד.
שחרור סתימות בביוב
שחרור סתימות בביוב

'הכל לקו' – פתיחת סתימות ביוב, שירותי ביובית ועוד!

אנחנו בחברת 'הכל לקו' נשמח לפתור עבורכם כל תקלה וכל בעיה – במהרה ועל הצד הטוב ביותר!

לצד פתיחת סתימות בביוב, נשמח לסייע גם עם כל הקשור בפתיחת סתימות ביתיות, ניקוי מרזבים, שטיפת קווי ביוב, ניקוי בטון וניקוי שורשים בביוב ובצנרת, שאיבת ביוב, הצפות ובורות שמן, צילום קווי ביוב, תיקוני פנים צנרת ועוד!

לא משנה למה ואיך, או ממה נגרמה הסתימה אנחנו תמיד נכונים לעזור לכם! אנשי המקצוע שלנו מיומנים, אדיבים ובעלי ניסיון רב שנים בתחום, ישמחו לסייע לכם בכל עת. מוזמנים ליצור איתנו קשר למידע נוסף.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן