הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

ציפוי ואיטום צנרת בהתזה

נזילה או שבר בצינור לרוב הן בעיות שיוצרות מצב של אי נעימות אך לרוב הפתרון אליהן הוא פשוט, אך לפעמים, ישנה נזילה או שבר בצינור במקומות שאינם נגישים מפעת המיקום שלהם ביחס למערכת הביוב או לזווית לא נוחה לטיפול.

הבעיה ידועה וידוע הפתרון אך אין דרך לבצע אותו בצורה שלא תפגע בשאר מערכת הביוב. לכן במקרים כאלה אנחנו משתמים בהתזה לתיקון הבעיה המקומית וגם בציפוי הצנרת ואיטומה. מה שנעשה בפועל הוא החדרת רובוט מתקדם שיכול לפלס את דרכו גם במקומות צפופים וסבוכים. הרובוט מצוייד במצלמה שמראה לנו היכן הוא נמצא בכל רגע נתון ומוצמד אליו בנוסף רכיב המתיז חומר היפוקסי על דפנות הצנרת. לאחר התזת החומר אל דפנות הצנרת, החומר מתחיל להתקשות וליצור שכבה חזקה שמגנה על הצנרת ומונעת בעיות עתידיות מסוג זה.

חשוב לציין שהחומר המותז אל דפנות הצנרת שלכם אינו מזיק לסביבה או למערכת הביוב בכלל ועבר תקנים רבים ומחמירים ביותר לפני שנעשה בו שימוש.

כאשר אתם נתקלים במקרה כזה בו ישנה בעיה בצינור שאינו נגיש אנחנו מציעים את שירותינו המקצועי. אנשי המקצוע שלנו מיומנים בתפעול הרובוט, יאטמו את הצנרת באמצעותו וימנעו בעיות עתידיות שקשורות לאותו צינור. 

כמובן שנעשה את העבודה בצורה מקצועית, אדיבה תוך כדי עדכון הלקוח על הפעולות שאנחנו עושים על מנת לשמור על שביעות רצון הלקוח.

ציפוי ואיטום צנרת בהתזה
דילוג לתוכן