הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

תיקוני פנים צנרת ללא הרס

בעבר תיקון של צנרת כלל בתוכו הרס של חלק מהצנרת. בעל המקצוע היה צריך לשבור צינורות ולחפש ידנית את מקורות הבעיה ולפתור אותן בדרכים פיזיות ופחות עדינות מהדרכים שמוצעות היום. בנוסף לאחר כל הטיפול היה צריך איש המקצוע להרכיב ולסדר מחדש את מה שהוא שבר ובכך הטיפולים היו עולים כסף רב.

היום ישנה האופציה לתקן מערכות וצנרות ללא הרס באמצעות מפות וצילומי קווי הביוב שעוזרים בעצם לאתר את מקור הבעיה הספציפי ואת סוג הבעיה שנוצרה ובכך חוסכים הרבה נזק שהיה נוצר בתהליך והרבה כסף מהמחיר הסופי. לאחר עיבוד המידע שהושג באמצעות המצלמות יוכל האינסטלטור לדעת כיצד לגשת לבעיה כשעומד בפניו ציוד מקצועי שיכול לתקן את הצינור ללא הרס.

כיצד מתקנים צנרת ללא הרס?

אם כן דרך אחת היא הטליה שבה מוחדר בלון העטוף סיבי זכוכית וחומרי הדבקה אל תוך הצינור. הבלון מטפל בסדקים ושברים שיש בצינור, הבלון מכוון אל הנקודה הבעייתית, ואז מנופח עד שהוא נצמד לדפנות הצינור כך שהחומרים שהיו על הבלון יוצרים טלאי שסותם את הנזילה. דרך נוספת היא שרוול, חתיכת צינור תקין שמושחלת אל תוך הצינור הקיים והפגום ובעצם גורמת למעבר רגיל ותקין של זרם דרך אותו צינור.

אנשי המקצוע שלנו מיומנים ובעלי ניסיון רב בתיקון צנרת ללא הרס, בנוסף לכך שאנחנו מציידים אותם בכלים החדישים והמתקדמים ביותר שיסייעו בפתרון הבעיה במהירות ויעילות.

תיקוני פנים צנרת ללא הרס
דילוג לתוכן