הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב

✔️ שאיבת ביוב בעזרת ביובית – הגעה תוך 30 דק'

☑️ שאיבת בורות ביוב, ספיגה ושומן

✔️ שאיבת ביוב בחניונים, עסקים ומפעלים

☑️ ייעוץ טלפוני עם מפעיל ביובית מקצועי

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות אדיב

אם ביוב עולה אצלכם בחצר הזמינו עכשיו שאיבת ביוב עם ביובית. חברת הכל לקו מבצעת שאיבות ביוב בהגעה מהירה עם ביובית במחירים אטרקטיביים. אל תחכו אפילו רגע אחד נוסף וחייגו עכשיו להזמנת ביובית שאיבת ביוב. כל רגע בו השפכים נמצאים אצלכם בחצר הוא רגע בו אתם חשופים לחיידקי ביוב והנזק לחצר או למבנה מחמיר.

איך מתבצעת שאיבת ביוב?

הצפת ביוב מעוררת ברובנו תחושות של גועל. אנחנו נרתעים מהריח המצחין של הביוב באופן טבעי מתוך אינסטינקט שנועד להרחיק אותנו מסכנות. שפכים של ביוב הם מאגר של חיידקים וגורמים מזהמים, כל נוכחות של ביוב מחוץ לצנרת מהווה מפגע תברואתי שיש לטפל בו מיד.

עבודות שאיבת ביוב מתבצעות בצורה הטובה ביותר עם שירותי ביובית. משאית שאיבת ביוב מגיעה אליכם עם משאבה חזקה, צינור, מכל ריק לקליטת השפכים ומכל גדול נוסף עם מים שמיועדים לשטיפה. צוות מקצועי ממקם את הביובית ואת הצינור במקום הנכון ומתחיל לשאוב את הביוב.

שאיבות ביוב עם ביובית גדולה מתאימות להצפות מכל הסוגים. בהתאם לכמות השפכים הביובית תיסע לרוקן את המכלים המלאים באתר פסולת ייעודי ותשוב להשלים את המשימה. לפי צורך ניתן להשלים שאיבת ביוב עם שטיפת קו ביוב או פתיחת סתימות ביוב. כאשר מדובר בהצפת ביוב נרחבת חשוב להדגיש זאת ולהזעיק אינסטלטור ביוב מיד.

מתי מבצעים שאיבת ביוב?

קבלן ביוב נקרא לבצע שאיבות ביוב גם באופן שגרתי ויזום וגם במקרים דחופים של הצפת ביוב בחצר או הצפה בחניון / מקלט. בשגרה שאיבות ביוב מתבצעות באופן יזום למטרת תיקון משאבה טבולה או שאיבת בורות ביוב. ישנן מספר סיבות שבגללן תצטרכו לקרוא לאיש מקצוע על מנת שיתקן בעיות שקשורות לצנרת שלכם.
בדירות ישנות או בבתים ישנים ישנה לפעמים צנרת ישנה שלא מצליחה לעמוד בעוצמת הזרם של הביוב ולכן כאשר אתם זורקים לאסלה או לכיור פסולת שלא מתכלה כמו מגבונים או תחבושות אז אתם בעצם פוגעים במערכת הביוב שלכם ופותחים חלון לבעיות רבות.

במקומות בהם מותקנים בורות ביוב יהיה צורך כמעט תמיד במשאבות טבולות לטובת שאיבת הביוב אל מערכת הביוב. במקרים של אגירת שפכים בתוך בורות, שאיבות ביוב נדרשות בכדי למנוע מהבור לעלות על גדותיו. שאיבות ביוב יזומות מתבצעות במחירים מוזלים כחלק משגרת התחזוקה לבורות ספיגה, שירותים כימיים, בורות שומן, בורות רקב.

שאיבת ביוב לניקוי צנרת

חברת שאיבת ביוב נקראת לבצע שאיבות ביוב גם במקרים בהם ביוב עולה ומציף את החצר או את המקלט בגלל תקלת צנרת. סתימת ביוב שנגרמה ממגבונים בצנרת, אבנים בצנרת, שורשים בביוב או כל גורם אחר שאינו מאפשר זרימה תקינה צריכים לשחרר בעזרת ביובית פתיחת סתימות. במקרה שתדחו את הבעיה ככל הנראה המצב הנתון יגרום להצפה וביוב עולה.

שאיבות ביוב מתבצעות למטרת טיפול בהצפה ושחרור סתימות. משאבה של ביובית מסוגלת לשאוב את כל תכולת הצנרת ולשחרר כך גם סתימות מורכבות ועקשניות. במקרים דחופים אפשר וצריך להזמין ביובית 24 שעות. רוצים לדעת מה גרם לסתימה בצנרת והאם יש דליפות? צילום קווי ביוב יספק לכם את המידע.

שאיבות ביוב
שאיבות ביוב

כמה עולה להזמין שאיבת ביוב?

מחירים של שירותי ביוב נקבעים בהתאם למורכבות של העבודה, הציוד הדרוש, מועד ההזמנה ורמת הדחיפות.  במטרה למצוא שאיבת ביוב מחיר זול כדאי לתאם את מועד ביצוע העבודה לשעה שגרתית ונוחה. אין סיבה להזמין ביובית חירום מעכשיו לעכשיו כאשר המקרה אינו דחוף.

גישה נוחה אל המקום משפיעה גם כן על מחירים של שאיבות ביוב. כדאי לפעול לפינוי מקומות החנייה הסמוכים למוקד ההצפה ולסלק חפצים או כל גורם מפריע אחר. כמות הנוזל שיש לשאוב משפיעה גם כן על העלות הסופית. אם מדובר בהצפת ביוב קלה ואין צורך בשאיבה מסיבית – תקבלו מחיר זול. במקרים בהם נדרשת שאיבת ביוב מסיבית ייתכן והמכל של הביובית לא יצליח לקלוט את כל השפכים בפעם אחת. במקרה כזה המשאית תיסע אל אתר הפסולת ותחזור בשנית להשלמת העבודה.

שאיבת ביוב – מחירוןמחיר (לפני מע"מ)
שאיבת בור ביוב650-1450 ₪
שאיבת בור ספיגה950-2400 ₪
שאיבת בור שומן1100-2500 ₪
שאיבת ביוב עולה850-1800 ₪

מחיר ביובית מושפע גם מסוג המשאית. התעריף הרגיל הוא בעבור שירותי ביובית עם משאית רגילה. הזמנת ביובית קטנה בעבור חניונים תת קרקעיים כרוכה בתשלום נוסף. לא בטוחים איזו ביובית מומלצת לשאיבת ביוב בחצר או האם מדובר במקרה חירום? חייגו עכשיו לשיחה עם קבלן ביוב מורשה של חברת הכל לקו. רק בחברת הכל לקו תיהנו משירותי שאיבת ביוב מסביב לשעון בזמינות גבוהה, המחירים אטרקטיביים והצוות מקצועי. שיחה אחת מהירה ויש כבר אינסטלטור ביוב עם ביובית בדרך אליכם.

איך הרכב החומר הנשאב משפיע על המחיר?

חברת ביובית מקצועית ואמינה מקפידה על פינוי שפכים את אתרי פסולת ייעודיים. החוק אוסר על השלכת שפכים בכל מקום שאינו מיועד לכך. התקנות של המשרד לאיכות הסביבה מחייבות ריקון מכלים של ביובית אל ביובים מרכזים ייעודיים לטיפול וטיהור שפכים. שאיבת ביוב מחיר לנוזל נקי ללא מגבונים, אבנים או מוצרי היגיינה תהיה זולה יותר בהשוואה אל שאיבות ביוב שמכיל כמות גדולה של פסולת.

שאיבות ביוב בחצר שלב אחרי שלב

טיפול יעיל ונכון בבעיה כוללה גם שאיבת ביוב, גם איתור של הגורם לתקלה ובמידת הצורך גם תיקון צנרת ביוב. שאיבת ביוב ללא זיהוי הגורם לבעיה אינה פותרת את הבעיה. אם ביוב עולה אצלכם בחצר בגלל סתימה בצנרת או פיצוץ בצנרת יש לבצע צילום קווי ביוב ולטפל בתקלה.

שאיבת ביוב בלבד תסלק את השפכים מהחצר רק לזמן קצר מאוד. פנייה אל חברת אינסטלציה שיש לה גם ביובית מאפשרת לכל לקבל מענה מלא במקום אחד. כאשר הביובית מופעלת על ידי אינסטלטור ביוב מומחה הוא יוכל לאתר בקלות את התקלה ולהציע פתרון. טיפול בהצפה מתחיל עם שאיבת ביוב וממשיך אל איתור התקלה וטיפול בה.

אל מי כדאי להתקשר כשיש הצפת ביוב בחצר?

שירותי אינסטלציה 24 שעות נועדו לתת מענה מהיר למקרים דחופים עם דגש על הצפות ביוב שמהוות מפגע תברואתי לכל דבר. חברת הכל לקו מקפידה להגיע במהרה עם הציוד המתאים לכל קריאה. הפתרון כולל שאיבת ביוב מהירה ויסודית, איתור הגורם להצפה וטיפול בו לפי בחירה  שלכם.

אותה ביובית ששואבת את המים מסוגלת לבצע גם ניקוי קווי ביוב בלחץ מים אדיר. במקרים של הצפת ביוב או כל הצפה אחרת יש לטפל מיד. כל רגע בו ביוב מציף את החצר או מים מציפים את המקלט מהווה סכנה לנפש ולרכוש.

שאיבת ביוב לעסקים ומפעלים

החוק בישראל קובע בצורה מפורשת איסור על הזרמת סוגי פסולת אל מערכת הביוב. מפעלים, בתי חולים ומפעלי מזון מפעילים בורות להפרדה בין מים לבין פסולת נוזלית כאשר את המים אפשר להזרים אל הביוב ואת הפסולת יש לפנות באמצעות ביובית שאיבת ביוב.

מחיר שאיבת בור משאבה נקבע על פי כמות הנוזל, מרכבות העבודה ומועד ההזמנה. שאיבות ביוב קבועות מתבצעות על פי לוח זמנים קבוע במחיר אטרקטיבי. שאיבות ביוב בבורות מתבצעת על ידי ביובית גדולה.

שאיבת בורות ספיגה

בור ספיגה (גם בור שופכין) מיועד לספיגה של מי ביוב באדמה. כיום כאשר אנו מודעים לנזק הסביבתי שנגרם ולפגיעה באיכות הקרקע ומי התהום, לא ניתנים עוד אישורים להקמת בורות ספיגה. נעשים מאמצים מטעם הרשויות לסגור את הבורות הקיימים אך חלקם עדיין פועלים תחת מגבלות ודרישה לבצע שאיבות יזומות קבועות. שאיבה תקופתית של הבור מצמצמת את הנזק הסביבתי שנגרם.

מה זה שירותים כימיים ומדוע צריך לשאוב אותם?

רובנו התגוררנו כל חיינו בבית עם שירותים שמחוברים לצנרת הביוב, קשה לנו לתאר מצב אחר, אך קיימים גם היום יישובים שאין בהם מערכת ביוב פעילה. שירותים כימיים הם למעשה שירותים ניידים שכוללים אסלה וחומרי חיטוי. בכל פעם בה משתמשים בשירותים חומרי החיטוי מפרקים את השפכים ומונעים כך ריחות רעים. בהעדר חיבור אל תשתית ביוב השפכים נאגרים בתוך מיכל שצריך לרוקן באמצעות ביובית.

שטיפה לאחר שאיבה

אם חשוב לכם לנקות היטב את הבור או השטח לאחר הצפת ביוב, תוכלו לעשות זאת באמצעות שטיפה יזומה. ביובית מסוגלת גם לשאוב וגם להזרים מים בלחץ אדיר למטרת שטיפה. עצמת המים חזקה מספיק בשביל להסיר לכלוך קשה ולהשאיר את האזור נקי לחלוטין. שטיפה מומלצת במקרים של הצפת ביוב, שאיבת בורות שומן, שאיבת בורות ביוב. חברת הכל לקו מציעה שירותי ביובית מתקדמים במחירים אטרקטיביים והגעה מהירה, יש שירות חירום של ביובית 24 שעות.

אז מתי בעצם צריך להזמין אינסטלטור ביוב לביצוע שאיבת ביוב?

מערכת הביוב יכולה לעשות צרות רבות ובתדירות גבוהה, אך כאשר דואגים לשמור עליה היא תשרת אתכם בצורה נאמנה לאורך זמן רב ללא בעיות. דיירים אשר מתגוררים בדירות ישנות או בבתים משותפים נאלצים להתמודד עם לא מעט בעיות הקשורות לביוב. הבעיות יכולות להיות בתחילה בעיות פשוטות של סתימה רגילה או אפילו בעיות של הצפות ושחיקה מלאה של כל הצנרת.

בחלק גדול מן המקרים תצטרכו לפנות לאיש מקצוע שיפתור את הבעיה שיש לכם בצנרת ובשביל זה אנחנו מציעים את שירותינו לשאיבת ביוב באמצעות הביובית שלנו. רכב הביובית שלנו ישאב בעוצמה חזקה מתוך הביוב את כל הלכלוך ואת כל המים שלא נוקזו ובכך ינקה את מערכת הביוב שלכם בדרגה היסודית ביותר. בנוסף כל הלכלוך שהצטבר בתוך הביוב מנוקז גם הוא ובכך נמנעות בעיות עתידיות. ברכב הביובית שלנו נוהגים אנשי מקצוע בעלי ניסיון של שנים בתחום שיעשו את העבודה במהירות רבה ובמקצועיות.

בוודאי! לרשותינו ביובית וכלים מתקדמים לשאיבות ביוב 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות בכל שעה.

להזמנת שאיבת ביוב בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון לשאיבות ביוב.

צריכים שאיבת ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן