הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

שאיבת הצפות

הצפה בבית? זו כבר לא סיבה לדאגה! – שירות שאיבת הצפות

הצפה בעסק, הצפה בבניין וכמובן בבית, הן תמיד חוויות לא נעימות. אבל, לפני שנכנס ללחץ, נתבאס, או נרגיש כאילו העולם עלינו קורס- זה בדיוק הזמן להכיר את התופעה מקרוב! איך נוצרת הצפה? הצפה בבית מה עושים ולמי פונים? וכל מה שחשוב לדעת על שאיבת הצפות, מחכה לכם כאן:

איך נוצרת הצפה?

להצפה מספר סיבות, שהנפוצות ביניהן הן פיצוץ בצנרת, סתימה או הצטברות פסולת בצנרת, כמו גם נזקי הבלאי שונים בה כשאינה תקינה. אפילו קיימים מקרים בהם טעות אנוש תמימה כמו ברז שנשכח פתוח, תהיה הגורם להצפה בבית או בעסק.

הצפות עלולות להרוס משטחים ומוצרי חשמל ואף ליצור בעיות גדולות יותר שעלולות לפגוע באיכות החיים. לרוב, מקרה של הצפה מצריך לא מעט התעסקות, בנוסף לכך שגם לנזק שנגרם לרכוש- יש מחיר. קריאה לאיש מקצוע היא הכרחית וחשובה, אך כמובן שישנם פעולות נוספות שמומלץ לבצע, ברגע בו מתגלה הצפה.

הצפה בבית מה עושים?

  • "הצפה בבית מה עושים" היא תלונה נפוצה ביותר, לרוב, מלווה בחשש ובדאגות. מומלץ לשמור על קור רוח ככל שאפשר ובאופן יעיל ופשוט, לנסות למזער את הנזקים:
  • לוקחים אוויר – הישארו רגועים, הבטיחות שלכם מעל הכל! היזהרו מחשמל בקרבת ההצפה או הנזילה ובצעו את כל הפעולות לאט ובזהירות, כדי להימנע מהחלקה.
  • "בינתיים, סוגרים את המים"! – במידה והמים עדיין זורמים, נסו לאתר את המקור שלהם ולעצור את הזרימה.
  • שומרים על הרכוש – הרחיקו חפצים מאזור ההצפה, הניחו אותם על מפלס גבוה.
  • פונים לאיש מקצוע – בין אם מדובר בשאיבת הצפות באופן מיידי, או בתיקונים הדרושים לאינסטלציה, לביוב או לצנרת – הצוות המקצועי של 'הכל לקו' עומד לרשותכם תמיד! כמובן, גם בכל הקשור להצפה בעסק או בהצפה בבניין, אנחנו כאן!  

פתרונות מתקדמים לשאיבת הצפות

במקרה של הצפה גדול עם כמויות מים עצומות, בהחלט קיימים מגוון פתרונות: זמינים, מהירים ויעילים יותר ממה שחשבתם!

השימוש בביובית הוא מבין הדרכים הטובות ביותר לשאיבת הצפות. למרות שבאופן טבעי, רוב האנשים יקשרו את המונח 'ביובית' לביוב, שירות ביובית מקצועי בשילוב כלי עבודה חדישים, מלבד שאיבת ביוב או בורות שמן, מסייע גם בשאיבת מים בכל מקרה של הצפה בבית, הצפה בבניין או הצפה בעסק.

במידה וההצפה נגרמה בעקבות בעיות שונות בתחום הביוב, נפעל לשאיבת מי השפכים ונצמצם את הנזקים החמורים. לאחר שאיבת מי השפכים אל המיכל המוצב על-גבי הביובית, נמשיך ונבצע שטיפה יסודית של הצנרת, כמו גם נפעל במטרה לסלק את כל מה שעלול לגרום לחסימה, סתימה, או הצפה עתידית!

שאיבת הצפות- שירותים נלווים

חשוב לזכור ובמיוחד אם מדובר בהצפה בבית, את שירותי האינסטלציה הקלאסיים והמוכרים, אשר לרוב יהיו חלק מפתרון הבעיה, כמו גם חלק בלתי נפרד ממניעת הצפות עתידיות.

פתיחת סתימות במרזבים, או פתיחת סתימות ביתיות בכיור, בשירותים, או בכל מקור מים בבית- נדרשות במקרים בהם סתימה היא הגורם להצפה. במקרים מורכבים יותר ניתן לשקול גם תיקוני פנים צנרת או ציפוי ואיטום הצנרת בהתזה.

הצפה בבניין? הצפה בעסק? הצפה בבית? 'הכל לקו' לשירותכם עכשיו

הצוות שלנו בהכל לקו, מורכב מאנשי מקצוע מיומנים, בעלי ניסיון עשיר בכל הקשור לשאיבת הצפות, כמו גם שירותי אינסטלציה וביובית מכל סוג! כחלק בלתי נפרד מהחזון שלנו, נטפל במהירות וביעילות בכל בעיה, ונפעל כדי שתוכלו לחזור לשגרת חייכם במהירות האפשרית. מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת למידע נוסף!

5/5 - (19 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות אינסטלטורי ביובים העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

להזמנת אינסטלטור ביובים בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון ביובית.

צריכים שירותי ביובים? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן