הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

צילום קווי ביוב

בדומה לצילום גופני על מנת לאתר בעיה או חולי כך גם צילום קווי ביוב עובד. ציוד מקצועי ומתקדם נכנס אל תוך צינורות הביוב על מנת לאתר איפה בדיוק נמצאת בעיה ובכך מביא הצילום שיקוף שעוזר לאינסטלטור הביוב להחליט מה סוג הבעיה ואיך כדאי לפעול על מנת לפתור אותה.
צילום קווי ביוב

✔️ צילום קווי ביוב עם ציוד מתקדם

☑️ מצלמות ביוב עם סיב אופטי מיוחד

✔️ מומחים בצילום צנרת ביוב בכל אורך

☑️ ייעוץ טלפוני עם אינסטלטור מומחה לביוב

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות אדיב

צילום קווי ביוב בזמן עשוי לחסוך בנזקים

צילום קווי הביוב עוזר לא רק לפתירת בעיות אלא גם עוזר למניעת בעיות עתידיות שהרי סתימות לא נוצרות ביום אחד ובדרך כלל אנחנו שמים לב אליהן רק כשזה מאוחר מדי. באמצעות צילום ביוב אנחנו יכולים לזהות בעיות בתחילת דרכן ולגדוע אותן בהקדם. חברת ביובית "הכל לקו" מתמחה בצילום צנרת ביוב וקווי ביוב עם ציוד מצלמות ביוב עם סיב אופטי מתקדם שיעזור לכם וימנע נזקים מיותרים.

צילום ביוב דומה מאוד במהות שלו לצילום או סריקה גופנית

בסריקה גופנית מצלמים את הגוף באמצעות ציוד מקצועי כדי לראות בצורה יותר ברורה איפה נמצאת הבעיה. בצילום קווי ביוב משתמשים בציוד מצלמות ביוב על מנת לצלם את פנים מערכת צנרת הביוב כדי לראות בדיוק איפה נמצאת הבעיה.

אינסטלטור ביוב נעזר באותם צילומים כדי להחליט מה סוג הבעיה בין אם מדובר על סתימה או נזק בצנרת וכיצד ניתן לטפל בה בדרך החכמה והיעילה ביותר. בנוסף לזיהוי הבעיה, צילום קווי ביוב עוזר לזהות בעיות פוטנציאליות כמו סתימות קטנות או שומן שמצטבר בפינות המערכת ובכך נוכל למנוע סתימה או בעיה גדולה אחרת לפני שתספיק להפריע לכם לחיי היום יום.

אזורי שירות עיקריים לצילום קווי ביוב:

צילום קוו ביוב עם מצלמת ביוב
צילום קוו ביוב עם מצלמת ביוב

למי דרוש הצורך בצילום תשתית קווי הביוב?

ישנם מגוון מקרים בהם יש צורך בצילום קוו הביוב כגון: צילום צנרת ביתית, צילום קווי ביוב לבתים משותפים ולעיתים יש צורך גם בצילום צנרת ביוב עירונית.

צילום צנרת ביוב ביתית

בקווי ביוב ביתיים ישנם בעיות חוזרות ונישנות של נזילות מים. מה שמוביל לאותן נזילות הוא ביוב סתום שבו זרם המים נתקע ולא מצליח לעבור מקווי הביוב הביתיים אל קווי הביוב העירוניים. עוד בעיות נפוצות בקווי ביוב ביתיים הן לכלוך שנובע מעבודות בניין אזוריות שבהן הרבה לכלוך נזרק לביוב או שורשי עצים שמתרחבים אל קווי הביוב על מנת להשתמש במים שלו לצמיחה.

אפשר להתמודד עם כל הבעיות הללו באמצעות צילום קווי הביוב בצורה יסודית. בקווי ביוב ביתיים נוכל לצמצם את טווח החיפוש שלנו לאזור הבית שלכם ולמצוא את הבעיה במהירות רבה. לאחר צילום הצנרת, אנשי המקצוע המנוסים שלנו יוכלו לזהות את הבעיה במהירות ולהציע את הפתרון המעשי היעיל ביותר והזול ביותר ויבצעו אותו בצורה מקצועית ונקייה.

צילום צנרת ביוב בשירותים
צילום צנרת ביוב בשירותים

צילום צנרת ביוב בבניין משותף

כאשר ביוב בבניין משותף עולה על גדותיו וגורם לריח רע נוצרת סכנה תעבורתית ובריאותית לדיירי הבניין והסביבה. במקרה כזה אנחנו מציעים צילום של קו הביוב הראשי ובכך לאתר את הסתימה שגורמת להצפה. בכך שנצלם את האזור נוכל לזהות בבירור את הבעיה ואת מיקומה הספציפי.

צילום צנרת ביוב עירונית

לפי מורכבות העבודה נקבע גם המחיר שהרי ככל שהציוד מוחדר למקום עמוק יותר כך יעלה המחיר. בצילום קווי ביוב עירוני שבו מערכת הביוב ישנה, נוצרת מורכבות מכיוון שבמערכת ביוב ישנה אין עמידות כמו במערכת ביוב חדשה לכן הצילום צריך להיעשות בצורה עדינה ביותר ובאמצעות אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

מחיר צילום קווי ביוב
מחיר צילום קווי ביוב

כמה עולה לבצע צילום קווי ביוב?

אנשי הביוב שלנו מצוידים בציוד הצילום המתקדם ביותר ומנוסים מאוד בצילום קווי ביוב. ראשית נתחיל בצילום ולאחר שנקבל את הממצאים שלו, אנשי המקצוע שלנו יוכלו לזהות מה הבעיה והיכן היא נמצאת ובכך לפתור אותה בצורה היעילה ביותר. באמצעות הצילום נוכל להחזיר את מערכת הביוב לתקינות מלאה, למנוע בעיות עתידיות ולעשות זאת במחיר משתלם. לפניכם טווח מחירים לביצוע צילום קווי ביוב:

מחירון צילום קווי ביובמחיר (לפני מע"מ)
צילום קוו ביוב בבית פרטי790-1800 ₪
צילום קווי ביוב בבניין משותף1200-2700 ₪
צילום קווי ביוב לפי מטר אורך250 ₪ למ"א
צילום צנרת ביוב עירוניתהחל מ-1500 ₪

איך המחיר נקבע?

המחיר כמובן משתנה ממקרה למקרה וייקבע באופן סופי בשטח או בשיחה טלפונית לאחר הבנת המצב. הפרמטרים העיקריים לקביעת מחיר צילום קווי ביוב: אורך הצנרת (קוו הביוב) שצריך לצלם, סוג המיכשור שיופעל, קוטר צינור הביוב האם הוא צר או רחב האם צריך לשאוב את תכולת הביוב קודם ביצוע הצילום. ככל שהפרטים מורכבים יותר כך נקבע מחיר והעלות לביצוע צילום הצנרת.

צילום קו ביוב מסייע לזהות את הבעיה במערכת הביוב

ניתן להסביר זאת הכי טוב בהקבלה לצילום גופני שבו המערכות בגוף נסרקות על מנת למצוא מה הבעיה או החולי שיש לאותו נבדק ובכך לתת לרופא מידע שיעזור לו להבין איך לגשת לאותה בעיה.

בצילום קווי ביוב נעשה בדיוק אותו הדבר, באמצעות ציוד מתקדם, מערכת הביוב מצולמת ונסרקת ובכך אנשי המקצוע יכולים לבדוק ולזהות בעיות ופתרונות אליהן לפי הצילומים. בנוסף לכך באמצעות צילום צנרת הביוב אפשר למצוא בעיות פוטנציאליות שטרם התחילו להפריע או להשפיע על תפקוד המערכת אך ללא התייחסות יכולות לגרום לתקלות רבות לכן כדאי לטפל גם בהן בהקדם.

צילום ביוב
צילום ביוב

תקלות ובעיות נפוצות שניתן לראות בעת צילום צנרת ביוב

  • צנרת בלויה שעבר זמנה
  • צנרת בקוטר שאינו תואם לכמות השפכים
  • שורשים בביוב
  • איתור נזילות בצנרת
  • חתיכות בטון שנשארו בביוב במהלך הבנייה
  • שיפוע שאינו תקין המפריע לזרימת מי הביוב
  • איטום וגומיות שלא הותקנו לפי התקן
  • שברים בצנרת הביוב
צילום צנרת ביוב
צילום צנרת ביוב

הפקת דו"ח לאחר ביצוע צילום הצנרת

בסיום הצילום על בעל המקצוע להוציא עבורכם דו"ח סיכום של התקלות שנתגלו בצנרת הביוב, מה הממצאים שנתגלו והגורמים לבעיה וכמובן המלצות או המשך תהליך פיתרון הבעיה. הדו"ח יימסר ללקוח לאחר מס' ימים בו בעל המקצוע יסכם את הדברים והממצאים שהתגלו.

אנשי ביוב מקצועיים ומחירים הוגנים לצילום צנרת – זה חברת "הכל לקו"

לאחר שנמצא את מקור את הבעיה נוכל לעדכן אתכם הלקוחות על מה הבעיה ומה סוג הטיפול הדרוש על מנת שהבעיה הזאת תיפתר. בכך שאנחנו מעדכנים אותכם ומראים לכם מה סוג הבעיה נוכל להגיע להבנה לגבי הפתרון והמחיר. אנשי המקצוע שלנו מנוסים מאוד בצילום קווי ביוב מכל הסוגים ולכן יפתרו את הבעיה במהירות ובמקצועיות.

צילום קווי ביוב או צילום צנרת ביוב הינה פעולה של החדרת מצלמת ביוב עם סיב אופטי או רובוט בעל מצלמה המסוגל לנוע בצנרת הביוב.

בד"כ נבצע צילום לקוו הביוב כאשר מתרחשת בעיה במערכת הביוב, כגון סתימה או הצפה בביוב.

להזמנת צילום קוו ביוב בביתכם או בבית העסק > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון לצילום קווי ביוב.

צריכים לבצע צילום? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן