הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

שטיפת קווי ביוב

הגורמים הנפוצים לסתימות בצנרת הם מגבונים ומוצרי היגיינה שמושלכים את האסלה, פסולת שומנית שנשטפת אל הכיור וחדירת שורשים לצנרת. מה עושים כאשר הצנרת סתומה? מה גורם לצחנת ביוב בחצר? שטיפת קווי ביוב עם ביובית היא הפתרון לבעיה. שיחה אחת מהירה שלכם אלינו ויש כבר ביובית בדרך אליכם. הביובית שואבת את תכולת הצנרת, שוטפת ומשחררת בקלות את כל סוגי הסתימות. שטיפת צנרת ביוב ביוב עם חברת הכל לקו הן לא עסק יקר או מסובך.
שטיפת קווי ביוב

✔️ שטיפת קווי ביוב עם ביובית – 24/6

☑️ פריצת קווי ביוב בלחץ מים

✔️ ניקוי קווים וצנרת ביוב

☑️ ייעוץ טלפוני חינם לבירור הבעיה

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי

באלו מקרים נזמין שטיפת קווי ביוב?

עבודות שטיפת קווי ביוב מתבצעות באמצעות ביובית בעוד אינסטלטור ביוב מפקח על הנעשה. שירותי ביובית נחוצים לטיפול מדויק וממוקד בתקלות ביוב בצנרת ראשית. ביוביות מצליחות לשחרר סתימות בצנרת ראשית ללא צורך בגרימת נזק למבנה. שירותי ביובית חוסכים לכם את הצורך בחפירות בחצר, הרמת אריחים ושבירת קירות. שטיפת קווים מתבצעות למטרת תחזוקה, כחלק מפתיחת סתימות וכהכנה לקראת צילום קווי ביוב.

שטיפת קווי ביוב מחירים

ביובית היא הפתרון הנכון והחסכוני ביותר לתקלות בצנרת ראשית. אם אתם מתלבטים האם להזמין ביובית או אינסטלטור – כדאי שתדעו שבמקרים בהם נחוצה שטיפת צנרת ביוב עם ביובית אינסטלטור לא יוכל להועיל. עלות שטיפת קווי ביוב מחושבת על פי מורכבות העבודה, עומק הסתימה בצנרת, כמות המים שיש להזרים, כמות השפכים שיש לפנות, מועד ההזמנה, צורך בשירותים נוספים.

שימו לב, מחיר שטיפת קווי ביוב יהיה זול יותר בפנייה אל חברת אינסטלציה מקצועית שיש לה ביובית משלה. שטיפת קו ביוב מחיר אטרקטיבי 24 שעות ביממה זה חברת הכל לקו.

שטיפת ביוב מחיר מינימלי מתבצעת כפעולת מנע ואינה כוללת גם פתיחת סתימות. אפשר יהיה להסתפק בשטיפה בלבד במקרים בהם יש ריח של ביוב בחצר אך הצנרת אינה סתומה וכהכנה להחדרת מצלמה אופטית לביוב. האורך של הצנרת משפיע גם כן על המחיר.

ניקוי צנרת או פתיחת סתימות בלחץ מים חזק במיוחד דורש ציוד מיוחד וכרוך בתשלום נוסף. שימוש בכלים ידניים כרוך גם כן בתוספת תשלום. בהזמנת פתיחת סתימה אפשר לקבל שטיפת קווי ביוב במחיר מוזל. חייגו עכשיו אל חברת ביובית לקבלת הצעת מחיר, התייעצות והתאמת שירות.

מחירון שטיפת קווי ביוב מחיר (לפני מע"מ)
שטיפת קווים650-1,500 ₪
פתיחת סתימות בעזרת שטיפה750-1,650 ₪
ניקוי קווי ביוב בלחץ מים700-1,200 ₪
שטיפת צנרת ביוב650-1550 ₪
שטיפת קווי ביוב מחיר
שטיפת קווי ביוב מחיר
 
אזורי שירות עיקריים לשטיפת קווי ביוב:
 

איך אפשר לפתוח לבד סתימה בצנרת ראשית של בניין?

בעוד פתיחת סתימות ביוב בצנרת ביתית אפשרית עם פומפה, חומר פתיחת סתימות או קפיץ פתיחת סתימות, כאשר מדובר בסתימה בצנרת ראשית של בניין אין מנוס מהזמנת אינסטלטור ביוב מומחה שיש לו ביובית. ניסיונות לפתוח סתימות בביוב בעצמכם עשויות להסתיים בגרימת נזק לצנרת, נזק לרכוש ופציעות.

סתימות בצנרת ראשית ממוקמות לרוב בעומק הצנרת ויש צורך בביובית. רק עם ביובית לקווי ביוב נצליח לשאוב בקלות את גורם הסתימה לבצע שטיפה ולפתור את הבעיה ללא גרימת נזק למבנה.

איך מונעים סתימות בצנרת ראשית?

שטיפת קווי ביוב כדאי לבצע אחת לשנה במטרה לנקות את הצנרת מלכלוך ולמנוע הצפות ביוב. כאשר אתם יוזמים בעצמכם את שטיפת הצנרת בעזרת שאיבת ביוב הלכלוך אינו מצטבר. במבנים עם צנרת ישנה כדאי לבצע שטיפת קווי ביוב בתדירות גבוהה יותר.

אם יש אצלכם בבניין סתימות ביוב לעתים קרובות חשוב לברר מול קבלן הביוב שלכם מהו הגורם לסתימה. במטרה למנוע סתימות ושאר תקלות צנרת עליכם להנחות את כלל דיירי הבניין שלא לשפוך אל כיור המטבח שומן, לא להשליך מגבונים או מוצרי היגיינה לאסלה ולהתקין מסננת בכל פתח ביוב.

שטיפת קווי צנרת
שטיפת קווי צנרת

שטיפת צנרת ביוב מעכשיו לעכשיו, מתי מדובר במקרה דחוף?

תקלות אינסטלציה שגורמות נזק לרכוש ומהוות סכנה לנפש דורשות טיפול מידי. שירותי ביובית 24 שעות נועדו לתת מענה מהיר ומקצועי לאותם מקרים דחופים. שטיפת קווי ביוב דחופה נחוצה כאשר ביוב מציף את החצר, ביוב מציף את החניון/המקלט, מערכת הביוב מושבתת.

ברגעים של לחץ אנחנו נוטים לבחור בפזיזות בשם הראשון שעולה בתוצאות החיפוש באינטרנט – כדאי שתדעו שאתם עלולים לשלם זה ביוקר. שטיפת קו ביוב מחיר זול מאוד עלולה להעיד על עבודה חובבנית שתסתיים בגרימת נזק בלתי הפיך לצנרת. שטיפת צנרת ביוב היא עסק למקצוענים, חייגו אלינו בכל שעה (24/6) ותהיו רגועים בידיעה שצוות מומחה מטפל בצנרת שלכם.

מה זה בעצם ניקוי קווי ביוב?

הצנרת שלכם עוסקת 24 שעות ביממה בפינוי שפכים שכוללים גם נוזלים וגם לכלוך. עם הזמן לכלוך נדבק אל דופן הצנרת ומצטבר בה. שטיפת קווי ביוב יזומה נחוצה לניקוי הצנרת. עשו לעצמכם הרגל להזמין שטיפת קווי צנרת ביוב אחת לשנה ותצליחו לחסוך לעצמכם סתימות והצפות ביוב. פתיחת סתימות קשות וקלות נמליץ גם כן לסיים עם שטיפת קווי ביוב על מנת להבטיח צנרת נקייה ותקינה.

שטיפת צנרת ביוב מתבצעת על ידי ביובית ללא צורך בכל מאמץ מצדכם. כל מה שצריך לעשות זה להזמין קבלן ביוב עם ביובית ולפנות בעבורו את החנייה הסמוכה לפתח הביוב בבניין. ניקוי ביוב בלחץ מים מצליח להסיר את כל הלכלוך שבצנרת. כדאי להזמין שטיפת קווי ביוב בתחילת החורף להכנת הצנרת לקליטת מי הגשמים.

ניקוי קווי ביוב
ניקוי קווי ביוב

איך שטיפת קווי ביוב חוסכת לכם כסף?

הצטברות של לכלוך רב בצנרת תגרום לסתימה שתבוא לידי ביטוי בהצפת ביוב ולעתים גם בפיצוצים בצנרת. סתימת שורשים קשה עלולה לגרום נזק בלתי הפיך ויקר לצנרת. אם נקפיד על שטיפת ביוב משורשים באופן יזום נצליח לחסוך את הנזק העתידי.

שטיפת ביובים יזומה אחת לשנה תחסוך לכם הוצאות כספיות ולחץ נפשי. אם אתם יודעים שיש לכם בחצר בעיית חדירת שורשים לצנרת – הזמינו שטיפת קו ביוב אחת למספר חודשים ותשלמו פחות. שטיפת קווים יזומה מומלצת גם במקרים של צנרת ישנה עם נטייה להתפתחות מהירה של סתימות.

איך מתארגנים לקראת שטיפת קווי ביוב?

שטיפת ביוב בלחץ מים רב עצמה מתבצעת באמצעות ביובית. אינסטלטור ביוב מגיע אליכם, בודק את מצב הצנרת, ממקם את הביובית ומתחיל בשטיפה. משאבה של ביובית מסוגלת לבצע שטיפת קווי ניקוז בעצמה רבה. לחץ המים מנקה היטב את דפנות הצנרת מלכלוך מכל הסוגים.

שטיפת קווים ביוב מתבצעות עם דיזה מיוחדת ששולחת זרם מים רב עצמה אל תוך הצנרת. עצמת זרם המים של הביובית מסוגלת אפילו לשחרר סתימות שורשים מורכבות. ניקוי עם דיזה ייעודית לשטיפת צנרת ביוב הוא הדרך היחידה בה אפשר להבטיח ניקוי יסודי של הצנרת 360 מעלות.

ניקוי ושטיפת ביוב
ניקוי ושטיפת ביוב

איזו ביובית מתאימה לשטיפת קווי ביוב?

שחרור סתימות ביוב, שטיפת בורות ביוב וגם ניקוי קווים מתבצעים על ידי ביובית. משאית ביובית רגילה (גדולה) כוללת משאבה חזקה מאוד ומכלים גדולים, נעדיף להשתמש במשאית ביובית כזו בכל מקרה בו הדבר מתאפשר. מחיר שטיפת ביוב עם משאית ביובית רגילה אינו יקר ודרך חברתנו תקבלו שירות מקצועי בזול.

במצבים בהם התנאים בשטח אינם מאפשרים גישה אל המקום עם משאית ביובית גדולה יש להזמין ביובית נמוכה וקטנה. הביובית הקטנה מיועדת בעיקר לשאיבת הצפות מחניונים תת קרקעיים. שירותי ביובית 24/6 ניתנים לרוב על ידי ביובית רגילה. אם ידוע לכם שקיימת בעיית גישה לאזור חשוב לציין זאת במעמד ההזמנה.

לשטיפת קווי ביוב התקשרו למקצוענים בתחום הביוב!

שטיפת קווי ביוב עם חברת שירותי ביוב היא פעולה פשוטה, מהירה וזולה. תחזוקה נכונה של מערכת הביוב חוסכת לכם כסף ומונעת עוגמת נפש. אל תחכו לרגע בו ביוב יציף את החצר ויגרום נזק בלתי הפיך לגינה ולתשתיות. אנו מבצעים שטיפות קווי ביוב עם ביובית ושאר אמצעים חדישים שמבטיחים תוצאות.

שטיפת מערכת ביוב חיונית בכל סוגי המבנים למניעת ריחות לא נעימים, הצפות ביוב וסתימות. חייגו עכשיו אל חברת ביובית הכל לקו ותיהנו ממחירים אטרקטיביים, זמינות, הגעה מהירה, צוות מקצועי, שירות אדיב ותוצאות שמדברות בעד עצמן.

בוודאי! לרשותינו ביובית וכלים מתקדמים לשטיפת קו ביוב 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות בכל שעה.

להזמנת שטיפת ביוב בכל שעה > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון לשטיפת ביוב.

צריכים שטיפת קווי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן