הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

ניקוי שורשים בביוב

שורשים פלשו אל צנרת הביוב שלכם וגרמו לסתימה? ניקוי שורשים בביוב נחשב לפעולה שגרתית ונפוצה. חברת הכל לקו מטפלת בכל יום בכמה מקרים של סתימות שורשים באמצעות ציוד מקצועי, אנשי מקצוע מנוסים ובעיקר, ביובית.
ניקוי שורשים בביוב

✔️ ניקוי שורשים בביוב ללא הרס!

☑️ פתיחת סתימות שורשים בביוב

✔️ כולל אחריות על העבודה

☑️ ייעוץ טלפוני עם אינסטלטור ביוב מקצועי

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי

פתיחת סתימות שורשים בביוב – מה הפתרון הנכון?

טיפול נכון בסתימת שורשים הכרחי למניעת חזרה מהירה של הסתימה. ניקוי שורשים בביוב אינו מספק לטיפול יסודי בבעיה ויש צורך גם בצעדים למניעת פלישה חוזרת של השורשים אל הצנרת. טיפול בסתימות שורשים מתבצע באמצעות חיתוך שורשים, חומרים כימיים להשמדת שורשים, רובוטים, ציוד צילום קווי ביוב ועוד. חברת הכל לקו מציעה ניקוי שורשים בביוב במחירים נוחים עם אופציה להזמנת ביובית במחיר אטרקטיבי.

הסרה וניקוי שורשים ביוב
הסרה וניקוי שורשים ביוב

למי מתקשרים כשיש סתימת שורשים בביוב?

ניקוי שורשים בביוב נדרש לרוב בעבור צנרת ראשית. אם אתם מתגוררים בבניין סביר להניח שלא תהיה לכם סתימת שורשים בדירה. לעומת זאת, אלו שמתגוררים בבית קרקע דווקא כן צפויים להתמודד עם הצרה. סתימת שורשים נחשבת לסתימה מורכבת לטיפול.

לא כל אינסטלטור ביוב שיודע לפתוח סתימות באסלה או בכיור יידע להתמודד מכון גם עם פתיחת סתימת שורשים. הוצאת שורשים מביוב דורשת ניסיון ויידע מקצועי. אין מדובר בעוד סתימת מגבונים. טיפול נכון בסתימות מורכבות דורש צוות מומחה ומנוסה שיש לו ציוד מתאים. אל תמהרו להתפשר על פחות מחברת אינסטלציה מהטובות בתחום היות וטיפול לא נכון עלול להסתיים בגרימת נזק בלתי הפיך לצנרת שלכם.

מה חשוב לעשות לפני שמבצעים ניקוי שורשים בביוב?

  1. לוודא שאכן מדובר בבעיית שורשים בצנרת ולאתר את מיקום הסתימה
  2. פתיחת סתימות בלחץ מים רב עצמה באמצעות ביובית (שאיבת התכולה של הצנרת)
  3. שטיפת צנרת למטרת ניקוי שורשים בביוב (זרם מים אדיר נשלח את הצנרת ושוטף אותה)
  4. חיתוך שורשים בביוב למניעת פלישה חוזרת אל הצנרת
  5. שאיבת הצפת ביוב בחצר בהתאם לצורך
חדירת שורשים לצנרת
חדירת שורשים לצנרת

הצעד הראשון לקראת טיפול נכון בבעיית שורשים בצנרת הוא פנייה אל חברת ביוב שמתמחה בעבודות ניקוי שורשים בביוב ויש לה ציוד מתאים עם דגש על ביובית. עליכם להיות מסוגלים לקבל מענה מלא במקום אחר.

טיפול בשורשים בביוב דורש גם שאיבה, גם שטיפה, גם חיתוך ולעתים גם ציוד צילום או רובוט צנרת, עבודה מול חברה שמספקת בעצמה את כל שירותי האינסטלציה חוסכת לכם זמן וכסף.

אזורי שירות עיקריים לניקוי שורשים בביוב:

שורשים בקו ביוב
שורשים בקו ביוב

כמה עולה להזמין ניקוי שורשים בביוב?

ניקוי שורשים בביוב מחיר אטרקטיבי הוא כזה שניתן על ידי חברת אינסטלציה מקצועית, אמינה ומומלצת. פתיחת סתימת שורשים בביוב חשוב לדעת איך לנהל, לתכנן ולבצע. חברת הכל לקו מטפלת בכל יום בהצלחה בסתימות שורשים ושאר סתימות ביוב.

עם ביובית משלה חברת הכל לקו יכולה להרשות לעצמה לקבוע בעבור הלקוחות שלה מחירים אטרקטיביים. אם אתם חושדים שיש אצלכם סתימת שורשים או שיש כבר הצפת ביוב בחצר – חייגו עכשיו אל חברת הכל לקו ותיפרדו מבעיית השורשים בצנרת אחת ולתמיד.

מחירון ניקוי שורשים בביוב מחיר (לפני מע"מ)
ניקוי שורשים בביוב350-1200 ₪
פתיחת סתימת שורשים בעזרת ביובית850-1500 ₪
צילום קווי ביוב לאיתור הסתימה580-1100 ₪
פתיחת סתימות ביוב בעזרת ביובית850-1500 ₪

יש אצלי סתימה חוזרת בביוב, מה כדאי לעשות?

טיפול לא נכון בסתימת שורשים יגרום למצב בו אתם מזמינים ביובית לפתיחת הסתימה ומהר מאוד השורשים חוזרים לחסום את הצנרת. אם שמתם לב שיש אצלכם סתימה חוזרת ואנכם יודעים מה גורם לב – זה הזמן להזמין ניקוי שורשים בביוב דרך  חברת הכל לקו ולגלות מה קורה אצלכם בתוך הצנרת. בכל פעם בה מזמינים שטיפת קווי ביוב חשוב לברר מה גרם לסתימה.

כך למשל, אם תדעו שמדובר בסתימת מגבונים תנחו את הדיירים לחדול מהשלכת מגבונים לאסלה. במידה ותגלו שהגורם לצרה הוא שורשים תטפלו בבעיה אחת ולתמיד באמצעות חיתוך שורשים בביוב או חומרים קוטלי שורשים.

סתימת שורשים בביוב
סתימת שורשים בביוב

כיצד נגרמת סתימת שורשים?

ניקוי שורשים בביוב נדרש כאשר שורשים זעירים מצליחים לחדור אל הצנרת וגדלים בה עד למצב בו הם חוסמים כל מעבר של שפכים. שורשים בביוב גורמים לסתימה הדרגתית שאינה משתחררת ללא טיפול מקצועי וממוקד. הסרת שורשים בביוב מוקדם ככל האפשר הכרחית למניעת מצב לא נעים בו ביוב עולה בחצר.

ביובית לפתיחת סתימות נקראת לשאיבת תכולת הביוב ושחרור הסתימה. השורשים מזהים את החומרים האורגניים שבתוך צנרת הביוב כמקור תזונה עתיד דשן ומים. אם שורשים זיהו את הצנרת שלכם כמקור תזונה רב ערך, הם יעשו כל מאמץ בכדי לפרוץ אל הצנרת ולא יחדלו עד שיצליחו ואתם תזמינו ניקוי שורשים בביוב.

אם יש אצלכם עצים או שיחים גדולים בקרבת קווי הביוב, זה רק עניין של זמן עד שהם ישלחו שורשים אל תוך הצנרת. סתימת ביוב מורכבת שדורשת ניקוי שורשים בביוב עם ביובית מתחילה בסדק זעיר שמספיק לכניסת שורש דק מאוד אל תוך הצנרת. הבעיה מתחילה כאשר אותו שורש זעיר ניזון מהחומרים האורגניים, גדל באופן משמעותי ויוצר סתימת שורשים. ניקוי שורשים בביוב הכרחי להרחקת כל השורשים מהצנרת.

איך יודעים שמדובר בסתימת שורשים?

לא ניתן יהיה לזהות בוודאות חדירת שורשים לצנרת, אך אינסטלטור ביוב מומחה יצליח לזהות את הסימנים. ניקוי שורשים בביוב עם ביובית לפתיחת סתימות כולל פונקציה של שאיבה וגם שטיפה. כאשר שואבים החוצה את תכולת הצנרת אפשר יהיה לראות בעיניים את הגורם לסתימה. הצרה היא שקשה לזהות סתימות ביוב שורשים לפני שנוצרת חסימה מלאה בצנרת. זיהוי סתימת שורשים אפשרי גם באמצעות ציוד צילום קווי ביוב.

איך מבצעים ניקוי שורשים בביוב?

שירותי ביובית מיועדים לשחרור של הסתימה עם שאיבה ושטיפת צנרת, אך שתי הפעולות הללו אינן מספיקות בכדי לפתור את הבעיה אחת ולתמיד. הביובית שוטפת את השורשים שנמצאים כעת בתוך הצנרת, אך ללא טיפול בסדקים שאפשרו מראש את כניסת השורשים לצנרת, זה רק עניין של זמן עד שתתפתח סתימה חדשה. על כן חשוב לשאול איך למנוע שורשים בביוב ולוודא שהנושא אכן מטופל. ניקוי שורשים בביוב עם חברת אינסטלציה מקצועית יכלול גם צעדי מנע.

חברת הכל לקו מציעה במקרים של סתימת שורשים הרבה יותר משירותי ביובית. כל עבודת ניקוי שורשים בביוב כוללת גם חיתוך שורשים בצנרת ובהתאם לצורך גם שימוש בחומרים לקטילת שורשים ותיקון הצנרת הסדוקה. רגע לפני שאתם נבהלים כדאי שתדעו שאפשר וכדאי לבצע היום תיקוני צנרת בשיטת אל הרס ללא צורך בגרימת נזק למבנה או חפירות בחצר.

שורשים בצנרת
שורשים בצנרת

שורשים גרמו להצפת ביוב בחצר, מה עושים?

שורשים בצנרת ביוב יוצרים חסימה מלאה שאינה מאפשרת מעבר שפכים מהצנרת שלכם אל הצנרת העירונית, הצפת החצר בביוב היא רק שאלה של זמן. ייתכן ותבחינו בריח של ביוב מספר ימים לפני ההצפה. במקרה של הצפה יש להזמין ניקוי שורשים בביוב עם ביובית מיד.

פנייה אל חברה כמו הכל לקו שיש לה ביובית משלה תחסוך לכם זמן וכסף. ניקוי שורשים בביוב מתחיל בשאיבת ההצפה יחד עם שאיבת תכולת הצנרת. הסרת שורשים בצנרת מתבצעת במטרה למנוע צמיחה חוזרת של השורשים בתוך הצנרת.

רוצים לדעת איך להרוג שורשים בביוב שלכם? ניקוי שורשים ממערכת ביוב אפשרי בכמה שיטות כאשר יש לבחור בשיטה הטובה ביותר בעבור כל מקרה. פתרון לבעיית שורשים בביוב מתחיל בהתייעצות עם צוות המומחים של הכל לקו.

חיתוך שורשים בביוב
חיתוך שורשים בביוב

ניקוי שורשים בביוב על בסיס צילום קוו הביוב

חיתוך שורשים בצנרת דורש דיוק רב. אם לא נדע היכן בדיוק נמצאת הסתימה ומהו היקף הנזק שנגרם לצנרת – לא נצליח לטפל בבעיה אחת ולתמיד. אם שורשים חדרו אל הצנרת אתם יכולים להיות בטוחים שיש בה סדק שאפשר זאת. אם נבצע ניקוי שורשים בביוב ללא תיקון של הסדק הבעיה תחזור על עצמה במהרה.

צילום קווי ביוב נדרש לאחר ניקוי שורשים בצנרת על מנת לקבל תמונה ברורה של היקף הנזק והפתרון הדרוש. חשוב לציין שלא בכל מקרה בו נבצע ניקוי שורשים בביוב יהיה צורך גם בצילום צנרת.

איך חותכים את השורשים שבתוך הצנרת?

המבנה של הצנרת אינו מאפשר לנו להגיע אל הסתימה ולבצע חיתוך שורשים בביוב בעצמנו. חברות אינסטלציה שמשתמשות בציוד חדיש מסוגלות לבצע חיתוך מדויק באמצעות עזרים משוכללים שמוחדרים אל תוך הצנרת. אלו הם רובוטים שמסוגלים לבצע חיתוך מדויק מבלי לפגוע בצנרת.

השמדת שורשים בביוב עם חיתוך אינה מסיימת את העבודה. כעת יש צורך באבחון מדויק של הצנרת לטובת תיקון יסודי של אותם סדקים שאפשרו את פלישת השורשים אל תוך הצנרת.

הסרת שורשים בביוב
הסרת שורשים בביוב

ניקוי שורשים בביוב עם ביובית

פתיחת סתימות ביוב שורשים מתבצעת טוב יותר עם ביובית. התפקיד של הביובית הוא גם בשאיבת תכולת הצנרת למטרת שחרור הסתימה ופינוי השטח למעבר של רובוט החיתוך וציוד הצילום. לאחר שלב החיתוך הביובית נכנסת לפעולה בשנית ומבצעת שטיפה יסודית של הצנרת כולה. פריצת קווי ביוב עם לחץ מים אדיר של ביובית מותירה את הצנרת נקייה ללא לכלוך בדפנות של הצינורות. התקשרו עכשיו ונשמח לסייע לכם בכל שעה 24/6.

שורשים בביוב הינה בעיה נפוצה בכל בית קרקע. לרוב היא נגרמת מכמה סיבות שהעיקרית שבהן היא שתילת עצים סמוך לצנרת הביוב.

במהלך הזמן העצים שולחים שורשים אשר עוטפים את הצנרת וכאשר יש בצנרת סדקים וחורים לאט לאט הם נכנסים פנימה ומשתלטים על תוואי הצנרת בצורה פנימית כך שהדבר מוביל לסתימה רצינית.

למידע נוסף והזמנת טיפול לניקוי שורשים בביוב אחת ולתמיד > היכנסו לאתר והזמינו עכשיו!

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחיר לפתיחת סתימת שורשים.

היכנסו עכשיו והשאירו פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית, בכל שעה!

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן