הכל לקו ביובית
מחפשים ביובית? חייגו 24/6 >> 077-8042521

סתימת בטון בצנרת ביוב

חברת 'הכל לקו' מעניקה שירותי פתיחת סתימות ביוב מכל סוג, גם בטון בביוב ובצנרת. לרשותינו אנשי מקצוע עם ניסיון של 15 שנה בתחום. רוצים לקבל מענה מהיר ואפקטיבי במהירות? רוצים לפתור את הבעיה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. דברו איתנו עוד היום ונשמח לעזור לכם בכל עניין.

מה הבעיה עם בטון בביוב?

לפני שנדבר בהרחבה על פתיחת סתימות בטון בביוב, אנחנו נשמח לדבר על הבעיה עצמה. בשביל זה, אנחנו רוצים לצלול אתכם לתוך מערכת הביוב, אותה מערכת שמשרתת אתכם, בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא, בעצם בכל יום מחדש. הביוב, זו מערכת מסועפת של צינורות, המקושרים זה לזה במטרה אחת. מתוך ניסיון לאסוף את המים המלוכלכים ולהעביר אותם לאגני ניקוז המיועדים לכך.

המערכת יכולה להכיל רק כמות מסוימת של מים בכל פעם, אבל אין עם זה בעיה, כי המים, במידה והכל תקין, פשוט ממשיכים הלאה. מתי אנחנו נכנסים לבעיה? כאשר יש בטון בביוב. כלומר, במידה ויש עצם זר שמונע מהמים להמשיך ולזרום, הסתימה בהתחלה, מפריע לדיירים, אלו שלא יכולים להשתמש בכיור במטבח או בשירותים, בלי שום בעיה.

בהמשך, התופעה עלולה להתרחב ולהביא לעליה של מי הביוב, לפיצוץ של הצינור ועוד. למה בכלל צריך לבצע פתיחת סתימות בטון בביוב? במילים אחרות, למה שיהיה לכתחילה בטון בצנרת ביוב? התשובות בהמשך.

הגורמים לסתימת בטון בצנרת ביוב

הבטון יכול להצטבר בעקבות עבודה לא מקצועית של הקבלן או בגלל שיש אתר בניה צמוד לבניין המגורים, הכולל שימוש במנופים מהם נופל בטון אל תוך הצינורות. האמת היא, הסיבה לא משנה, רק חשוב לנו להבהיר כי מדובר על תופעה שחשוב למגר במהירות. בגדול, הסיבות לסתימה בביוב שנוצרת מבטון מתחלקות לשתיים ונדבר עליהם קצת בהרחבה:

הכנסת חתיכות בטון לביוב במכוון

סיבה ראשונה הינה פעילות בניין שנעשית באזור וממנה נפלטות חתיכות בטון שחלקן נכנסות לפתחי הביוב ותוקעות את צנרת הביוב. בנוסף ישנם פועלי בניין שבמקום לנקות אחרי הבלאגן שנוצר מפעילות הבנייה, מוצאים בפתחי הביוב פתרון קל לניקיון הפסולת בלי להקדיש מחשבה להשלכות.

שאריות בטון בצנרת שנשארו מתהליך השיפוץ או הבנייה

סיבה שנייה לסתימות בטון בצנרת הביוב היא יציקות גדולות של בטון שחדרו כאשר נבנו בריכות הביוב או לעיתים רחוקות מתקלה שבמהלכה גוש הבטון חדר אל תוך צינורות הביוב.

שני המקרים מהווים דוגמה למצבים לא רגילים לכן לרוב קשה למנוע אותם. אותם מקרים גורמים לסתימות ביוב מורכבות שמצריכות את הכלים המקצועיים ביותר ופתרונות חזקים ומתקדמים במיוחד כדי שיוכלו להתמודד עם הבטון החזק והקשיח שקשה מאוד לנקות ולהזיז. צריך להסיר את הבטון מתוך קווי הביוב באופן בטוח ויעיל ומקצועי מבלי לגרום נזק לאחד מהצינורות כדי שלא תיווצר בעיה חדשה וגדולה עוד יותר מסתימת קו הביוב.

<yoastmark class=

אי אפשר לבצע פתיחת סתימות בטון בביוב בכלים ידניים

יש כל מיני פרקטיקות שמאפשרות פתיחת סתימות בטון בביוב. בגדול, הנקודה היא שאין דרך, באמצעות כלים ידניים, לפנות את הגורם המפריע. פשוט, מפני שאם במקרה של הצטברות פסולת רגילה, אנחנו יכולים להשתמש בספירלה חשמלית או בכלים נוספים כמו רובוטים לריסוק בטון, הרי שכאן, אנחנו צריכים מיכשור אפקטיבי בהרבה.

ביובית פתיחת סתימות היא פשוט הפתרון האולטימטיבי עבור פתיחת סתימות בטון בביוב. מדוע? משום שהמשאית הזו היא בסופו של דבר, משאבה עם צינור ארוך, כזו שיכולה לשאוב, בקלות, את כל הפסולת מתוך הצינורות ולהחזיר אותן לקדמותן, כאילו לא אירע דבר. האמת היא, היתרון הוא כפול. אנחנו גם מוציאים כל שארית של בטון בביוב, כאילו לא אירע דבר, מהצד השני, אנחנו לא מפעילים לחץ על המערכת בכלים ידניים, כאלו שיכולים רק להוסיף לנזק.

בטון בביוב
בטון בביוב

איך מתבצעת העבודה על ידי אינסטלטור ביוב?

פתיחת סתימות בטון היא תהליך בן שלושה עד ארבעה שלבים, ערכנו לכם רשימה קצרה ומפורטת כאן:

בשלב הראשון, נקבל את הקריאה ונצא לדרך

ברגע הראשון אתם פונים לסיוע של חברת ביובית ואנחנו, באים במהירות לסייע לכם. בדרך כלל, בשלב הזה, הלקוח יודע רק להגיד שיש סתימה בצנרת, אבל לא תמיד יודע להצביע על הגורם שהוביל להתפתחות הסתימה. כאן אולי המקום להגיד, אם אתם חושדים כי הגורם המפריע הוא בטון בביוב, תמיד טוב להודיע לנו על זה מראש.

שלב שני, ביובית מגיעה אליכם בכל שעה ומתחילים בעבודה

אנחנו תמיד זמינים לכם עם ביובית 24 שעות. הרי אתם ואנחנו יודעים, תקלות יכולות להתרחש כל הזמן, אין שום סיבה להשאיר אתכם חסרי אונים, כל עוד יש לנו את הכוח לטפל בעניין ברגע האמת, במהירות. אנחנו מגיעים, עם המכשור הדרוש ועם אינסטלטורים מומחים, כדי לפתוח את הסתימה.

ביובית לפתיחת סתימת בטון
ביובית לפתיחת סתימת בטון

אולי לא רק בטון בביוב הוא הבעיה, אולי יש עוד עניין שצריך לקבל מענה

אם הכל תקין, עכשיו, האינסטלטור יוודא כי המערכת חוזרת לעבוד כנדרש ועוזב את המקום. אבל, אם יש עניין נוסף, עליו לא נתתם את הדעת, בשביל זה יש את האינסטלטור. כדי שלא יהיה רק אינסטלטור ביובית, אלא גם מי שמסוגל להסתכל על הבעיה מלמעלה, על התמונה הרחבה ולהתייחס לפגמים נוספים בתוך המערכת. אתם הרי לא רוצים לקרוא לבעל מקצוע שוב, נכון?

מה המחירים של פתיחת סתימות בטון בביוב?

חברת ביובית לוקחת משהו בין 500-1,500 ש"ח לשימוש בביובית לפתיחת סתימות בטון בביוב. המחירים משתנים בהתאם למקרה ובהתייחס למידת המורכבות של תהליך התיקון. זה נכון, המחיר במקרה של טיפול בבטון תקוע במערכת, יהיו גבוהים יותר בדרך כלל, בהשוואה לתיקונים מסוג אחר.

אבל חשוב להבין, בעל מקצוע מנוסה היום, שווה שקט לאורך זמן. אין מה לעשות, כדי לפתור את התקלה אחת ולתמיד, אנחנו צריכים להיכנס 'למים העמוקים' ולתת מענה רחב היקף ולא נקודתי בלבד.

מבחינתנו, אנחנו נעשה כל מאמץ כדי להוריד מחיר עבור הסרת בטון בצנרת. אנחנו מודעים לאתגרים הכלכליים עימם האוכלוסייה הישראלית מתמודדת ואנחנו עושים הכל, כדי לתת לכם שירות מעולה במחירים משתלמים.

חברת 'הכל לקו' תמיד לשירותכם

מחפשים מענה מקצועי לשירותי ביוב? יש לנו את כל מה שאתם צריכים כדי לפתור כל תקלה. דברו איתנו בכל עת ונשמח לתת לכם מענה מקצועי, מהיר ויעיל.

5/5 - (18 דירוגים)

בוודאי! לרשותינו צוות מומחי ביוב העובדים מסביב לשעות 24 שעות (24/6) ומספקים מענה לקריאות מלקוחות ברחבי הארץ.

אנו מספקים פתרונות לכל בעיות הביוב:

  • שירותי ביובית
  • פתיחת סתימות 
  • איתור וצילום קווי ביוב 
  • איתור שוחות ביוב
  • ניקוי ושטיפת קווי ביוב 
  • ניקוי מרזבים
  • ניקוי והסרת שורשי ביוב
  • ועוד…

שאלה נפלאה! אנו דוגלים בשקיפות מחירים מול לקוחותינו, לכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במחירון השירותים שלנו.

צריכים שירותי ביוב? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים חדשים

דילוג לתוכן